'k Heb nu uiteindelijk alle servers, proxy's, poorten en centrales in het hierboven vermelde rijtje ook al leeggehaald, maar kan nog steeds niet MMS-en. Wat een @#$%^&*zooi zeg, grrrrr.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef Pandora73 het volgende:
Kan iemand mij de MMS-instellingen van Vodafone voor de Hero geven?
De Hero wordt niet als toestel herkend door Vodafone, dus ik kan geen SMS krijgen met instellingen; en als ik de instellingen die op hun site staan invoer, kan ik niet MMS-en en ook geen MMS ontvangen.
Ik heb de volgende instellingen staan in Instellingen > Draadloze bedieningsinstellingen > Instellingen van mobiel netwerk > APN's > Vodafone Internet
Naam
Vodafone internet
APN
live.vodafone.com
Proxy
192.168.251.150
Poort
8799
Gebruikersnaam
vodafone
Wachtwoord
vodafone
Server
<niet ingesteld>
MMSC
mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-proxy
192.168.251.150
MMS-poort
8799
MMS-protocol
WAP 2.0
MCC
204
MNC
04
APN-type
<niet ingesteld>
Alles waar <niet ingesteld> staat, kon ik geen informatie vinden.
Mijn internet doet het via deze verbinding overigens uitstekend.
Ik heb geen aparte APN voor MMS omdat op de site van Vodafone stond dat je voor je MMS verbinding moet zoeken via Vodafone Internet (op zich wel raar trouwens, dan zou je niet kunnen SMS-en als je geen internetverbinding hebt?). Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd hoor.![]()
Iemand die de gouden tip heeft? In ruil voor mijn eeuwige dankvoor de komende uren?
Geen last van.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik mijn Hero aan de pc hang, ik zeg dat ie moet koppelen maar na een halve seconde is ie weer ontkoppeld.meer mensen last van?
Probeer een USBpoort aan de achterkant van je PCquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik mijn Hero aan de pc hang, ik zeg dat ie moet koppelen maar na een halve seconde is ie weer ontkoppeld.meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nu officieel, 2.1 in maart.
http://www.androidworld.nl/13252/eindelijk-officieel-htc-hero-21-update-in-maart/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=eindelijk-officieel-htc-hero-21-update-in-maart
http://www.google.nl/search?q=google+maps+navigatie+nederlandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Navigatie in google maps is US-only.
Ik dacht gelezen / begrepen te hebben dat het in 2.1 ook uitgerold zou worden naar Europa, vandaar mijn vraag. In de US werkt het immers al enige tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Navigatie in google maps is US-only.
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Pandora73 het volgende:
Een *roze* hero? Ach, er zal wel een markt voor zijn.
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Karstman het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij is
Mij is verteld vanaf 15 februari?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Karstman het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij is
quote:
Levering vanaf 15 februari. Maar dan kan ie vast wel nu al besteld worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef 555Martijn het volgende:
[..]
Mij is verteld vanaf 15 februari?
Die had ik gezien, maar het Urban Brown van de HTC-promotiefoto's lijkt mijns inziens ook niet echt op wat ik in mijn handen heb. Daarom ben ik zo benieuwd naar "echte" foto's.quote:
Daar zullen ze vast wel over nagedacht hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met Google buzz en android?
mja kan van alles zijn, misschien staat er een magnetron te dichtbij, of is de mast in je plaats niet sterk genoeg. te veel beton in je gebouw? kan dus van alles zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb de laatste tijd vrij vaak connectieverlies van internet. Na een reboot werkt het altijd weer....hoe komt dit? Het is vrij irritant.
Moet je Android 2.0+ voor hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met Google buzz en android?
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef Karstman het volgende:
Nou niks vanaf 15 februari leveren! Vandaag binnengekomen een roze hero, is wel heel zachtroze, maar wel hip.
[ link | afbeelding ]
picsay bijv.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh wat betreft die camerais er nog een gadget ofzo waarmee je de foto's kunt versieren met lijstjes ofzo? Lijkt me wel grappig
Nou was het licht een beetje raar toen ik de foto maakte, maar de camera is inderdaad hopeloos ruk, vooral in schemer/donker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
volgens testers zijn de camera's van htc en iphone even kut. de eerste android met een degelijke camera wordt de X10 8mp. SE heeft wel een naam hoog te houden mbt camera's dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
quote:
Kwaliteit boeit me ook niet bijzonder veel (met m'n vorige SE gebruikte ik de camera ook al nauwelijks) maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelen als die mogelijkheid er isquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef Moron het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeuren over de camera van de Hero. Dus? Als je goede foto's wil maken koop je maar een digitale camera! Kan mij die camera nou verrekken..
dat dus voor de rest leuke foto's met de hero voor een telefoon hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Pandora73 het volgende:
Ach toen ik een aanrijding had in de gladheid 17 december heb ik er best redelijke foto's mee kunnen maken... Daar heb ik een foon voor op mijn camera. Kiekjes. Als ik echt foto's wil maken neem ik mijn spiegelreflex wel mee
zodra de zon schijnt is hij inderdaad prima. maar zodra de zon achter de wolken zit word het al gauw minder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
dat dus voor de rest leuke foto's met de hero voor een telefoon hoor:
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5762901
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5763220
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5830734
True licht is wel noodzakelijk. Maar zulke goede flits ervaringen heb ik met me N73 nou ook weer niet dus echt missen doe ik het niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zodra de zon schijnt is hij inderdaad prima. maar zodra de zon achter de wolken zit word het al gauw minder.
Er hoeft van mij ook geen zoomlens op een telefoon, maar een leuk fotootje schieten met flitser zou fijn zijn.
Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je een google-contact aanmaakt op je Hero, dan moet ie toch gewoon in je contactenlijst komen te staan binnen gmail. Als je gmail synct op je telefoon.
Vind de belkwaliteit van de Hero juist erg goedquote:Op zondag 14 februari 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er ook mensen die last hebben van slechte belkwaliteit? Als ik bel ben ik zeker 60% van de tijd zo slecht te horen (Het is net of mensen een ouderwetse modem aan de lijn hebben)
Daarnaast werkt mijn ledje niet meer. Ik denk dat ik de telefoon maar op garantie moet gaan gooien want dit lijkt me alles bij elkaar niet goed.
Ik ook een stuk minder dan dat ik hem gebruik voor online dingetjes. Ik ga binnenkort even naar het buitenland, dat wordt afkicken zonder dataverbinding.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee... ik bel er nooit mee.
Ik zelf ook wel eigenlijk, maar degene die mij belt op sommige momenten niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef iFries het volgende:
[..]
Vind de belkwaliteit van de Hero juist erg goed!
Het is zwaar , moet het de komende 6 maanden ook ervarenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ook een stuk minder dan dat ik hem gebruik voor online dingetjes. Ik ga binnenkort even naar het buitenland, dat wordt afkicken zonder dataverbinding.
Ik vestig mijn hoop maar op Wifi-hotspots!quote:Op maandag 15 februari 2010 08:54 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Het is zwaar , moet het de komende 6 maanden ook ervaren
gewoon dat vinkje aanzetten en dan touchflo selecteren. startpagina is de default android homescreenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat raarsTelkens wanneer ik nu op de Home knop druk, wordt er het volgende gevraagd:
Actie voltooien met
- Startpagina
- TouchFLO
En daaronder de mogelijkheid om een keuze standaard te gebruiken voor deze actie.
Als ik op Startpagina klik, kom ik op een startscherm wat ik níet zelf gemaakt heb, met een google-zoekschermpje en en nog wat zut.
Ik heb geen idee waar het wegkomt, maar ik wil er wel graag vanaf
En waarom heb ik ineens die keuze danquote:Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gewoon dat vinkje aanzetten en dan touchflo selecteren. startpagina is de default android homescreen
misschien heb je een andere homescreen geinstalleerd gehad, en die eraf gegooid?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En waarom heb ik ineens die keuze dan
Mjah ik heb een beetje gezocht naar wat leuks, en heb wel Lock 2.0 geinstalleerd (de onbetaalde versie) en die ook weer verwijderd, verder niets dacht ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
misschien heb je een andere homescreen geinstalleerd gehad, en die eraf gegooid?
klinkt als hetzelfde wat ik een tijdje geleden had, heb er een filmpje van gemaakt. zal hem (na de carnaval) hier zetten kijken of het erop lijktquote:Op maandag 15 februari 2010 12:16 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb sinds kort ook het probleem dat het scherm uit zichzelf naar rechts gaat.
ja ik heb dat ook wel eensquote:Op maandag 15 februari 2010 16:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
klinkt als hetzelfde wat ik een tijdje geleden had, heb er een filmpje van gemaakt. zal hem (na de carnaval) hier zetten kijken of het erop lijkt
edit:
dit bedoel ik dus
Bekijk deze YouTube-video
gewoon stockquote:Op maandag 15 februari 2010 16:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja ik heb dat ook wel eens
welke app/homescreen had je daar?
Met je schoenen aan op bed, gast dat kan echt niet, wat zou je moeder daar wel niet van zeggen!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
klinkt als hetzelfde wat ik een tijdje geleden had, heb er een filmpje van gemaakt. zal hem (na de carnaval) hier zetten kijken of het erop lijkt
edit:
dit bedoel ik dus
Ja dat, of de screenprotector zorgt ervoor dat het niet lekker reageert (als je die er op hebt zitten dan)quote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef DennisMoore het volgende:
Dat automatische naar rechts scrollen, zou dat niet gewoon een vuiltje in de trackball kunnen zijn oid?
Had hetzelfde probleem. Heb HTC gemaild en die zeiden dat ik een harde reset moest doenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat raarsTelkens wanneer ik nu op de Home knop druk, wordt er het volgende gevraagd:
Actie voltooien met
- Startpagina
- TouchFLO
En daaronder de mogelijkheid om een keuze standaard te gebruiken voor deze actie.
Als ik op Startpagina klik, kom ik op een startscherm wat ik níet zelf gemaakt heb, met een google-zoekschermpje en en nog wat zut.
Ik heb geen idee waar het wegkomt, maar ik wil er wel graag vanaf
Waarschijnlijk komt het door een buggy app die je geinstalleerd hebtquote:U kunt een harde reset uitvoeren. Hiermee wordt het toestel naar de fabrieksinstellingen teruggezet, hetgeen vaak software problemen oplost. Echter, u raakt hierdoor ook al uw gegevens, die op de telefoon zijn opgeslagen, kwijt. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken.
Voor een harde reset voert u de volgende stappen uit:
1. Schakel de telefoon volledig uit.
2. Houd de Thuis en Terug knoppen ingedrukt.
3. Terwijl u deze knoppen ingedrukt houdt, drukt u kort op de Gesprek stoppen/Aan-uit knop.
4. Na een paar seconden begint het reset proces en kunt u alle knoppen los laten.
5. Volgt u verder de instructies op het scherm.
Tip Als uw telefoon hangt of bevriest, verwijdert u de batterij die u na u een paar seconden wachten weer installeert. Schakel de telefoon vervolgens weer in.
Helaasquote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
ThanksDat wordt dus backuppen en resetten
Veel plezier!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet een Hero besteld, hij wordt morgen al tussen 9 en 1 bezorgd.![]()
![]()
Dat zit toch gewoon onder Instellingen/Aanpassen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Is er een - eenvoudige - mogelijkheid om je eigen lockscreen-achtergronden te kiezen
Nicequote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet een Hero besteld, hij wordt morgen al tussen 9 en 1 bezorgd.![]()
![]()
hehe ja dat heb ik ook nog steeds... ik heb er eigenlijk ook nog maar heel weinig mee gebeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddagWat een hoop dingen ineens die je met een telefoon kan
En ik dacht dat mijn oude Viewty hip was...
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddagWat een hoop dingen ineens die je met een telefoon kan
En ik dacht dat mijn oude Viewty hip was...
nou dat valt ook nog wel mee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
De Hero is al achterhaald en veelte traag
Moah, ik gebruik de camera eigenlijk niet echt als camera, meer om wat 'leuke momenten' vast te leggen. Als ik mooie foto's wil leen ik wel een fototoestel. Bovendien was de flitser van mijn Viewty kapot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.
Toch heerlijk dat die Iphone fan boys het niet kunnen laten om in een Android topic te postenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
Yep, dat is tot nu toe het enige wat ik jammer vind. De camera van m'n N82 is vele malen beter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.
Ik heb een Hero?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
Toch heerlijk dat die Iphone fan boys het niet kunnen laten om in een Android topic te posten![]()
Volgens mij beginnen ze te voelen dat het leven met een iPhone niet zoveel beter is als dat ze beweren
Da's allemaal maar relatief; ik kom van een Windows Mobile 6.1 toestel (TyTn II) en dan is zo'n Hero een verademing. Zowel qua snelheid als gebruiksgemak...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
Dat heb je toch echt zelf gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Andyy het volgende:
En FFS, dat wavesecure.
Ik deed mijn telefoon op vliegtuigmodus omdat de dataverbinding het niet deed flikkert die gelijk mijn telefoon op slot en ik heb geen flauw idee meer wat mijn pincode is en al mijn gebruikersnamen/mails doen het niet op hun site
username is je mobiele nummerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Andyy het volgende:
En FFS, dat wavesecure.
Ik deed mijn telefoon op vliegtuigmodus omdat de dataverbinding het niet deed flikkert die gelijk mijn telefoon op slot en ik heb geen flauw idee meer wat mijn pincode is en al mijn gebruikersnamen/mails doen het niet op hun site
Nice!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:31 schreef Rekkie het volgende:
Ah Qlikview komt ook op de Android.......
http://www.qlikview.com/u(...)plication-on-android
http://www.biplatform.nl/(...)catie-voor-Google-An
geen ramp lijkt mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:56 schreef DancePlaza het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-geen-flash-101.html
Idd ben nog niks tegengekomen waar ik perse flash voor nodig had op me heroquote:
Welcome to the clubquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Het 1ste berichtje vanaf mijn Hero! Tijd om dit topic te gaan volgen!
Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Het 1ste berichtje vanaf mijn Hero! Tijd om dit topic te gaan volgen!
Werken jullie met Eduroam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Nfct het volgende:
Hey, Iemand hier die de WiFi op Universiteit Twente aan de praat heeft gekregen? Hoe? Met Tweakers word ik ook niet veel wijzer..
Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.
De laatste keer dat ik het probeerde kon ik niet text-only voor op de Hero doen en baggerlayout op de pc.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!
Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef t_igger het volgende:
Iemand een idee hoe je kan voorkomen dat de spam mail van me ziggo account doorgestuurd word naar me telefoon? Thnx!
Via: Kies een mailproviderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:
Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?
Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:39 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Via: Kies een mailprovider
Keuze: Overig (pop3/IMAP)![]()
SMTP-server installen als:
authsmtp.vodafone.nl Als je vodafone hebt natuurlijk.
Ik alleen geen mail verzenden, alleen ontvangen... Iemand idee waar dat aan ligt?!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:42 schreef Rekkie het volgende:
Ik stuur mijn Ziggo mail nu naar mijn gmail toe en lees het daar. Echter als ik dan beantwoord staat er natuurlijk het gmail account als afzender.
op zich niet verkeerd, zo blijft mij Ziggo mail ook lekker onbekend en exclusief (een mailadres waar zuinig op ben)
Let vooral op bij mails die je wilt versturen:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)
Maar dat kan ik ook niet als ik met mijn laptop met gewoon Outlook erop bij iemand anders zit die geen chello-abonnee is. Chello blokt uitgaande mail als het niet van een chello-aansluiting verzonden wordt. Maar als ik dan de SMTP pak van de provider waar diegene mee aangesloten is (bijvoorbeeld de @Home instelling als ik bij mijn ouders zit die @Home als provider hebben) dan kan het wel.
Ik gok dan ook dat er meerdere (vast-internet) providers zijn die zoiets ingesteld hebben.
Wat ik vreemder vind is dat ik langs die weg ook geen Hotmail kan verzenden. Hotmail zou toch universeel moeten zijn... Als ik Hotmail wil versturen kan dat niet via de mail-app maar moet ik naar internet, daar inloggen op Hotmail en dan versturen. Dan kan het wel.
Hotmail zelf geeft aan daar niets aan te kunnen (willen?) doen.
Ja ik heb dan bluetooth aan staan, en de mogelijkheid om mijn telefoon te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Slickk het volgende:
Heb je wel die ene optie aangevinkt dat je Bluetooth bestanden wilt versturen / ontvangen? Als je dat doet, heb je iets van 120 seconden de tijd om apparaat te vinden.
Wat bedoel je met "van de provider"?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Let vooral op bij mails die je wilt versturen:
- UItgaande mail instellingen! (deze moeten namelijk niet die van hotmail of ziggo zijn maar juist van de provider)
Op de meeste websites zijn die gegevens er wel uit te halen
Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:quote:Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "van de provider"?
Mijn hotmail heb ik van de provider hotmail, mijn privé mail via provider chello/UPC, mijn gmail via provider gmail, enzovoorts. Dat heb ik allemaal volgens hun instellingen ingesteld, maar uitgaande mail (afgezien van gmail dan, die gaat via een app) heb ik volgens de door hun opgegeven instellingen ingesteld.
Of bedoel je dat ik overal de SMTP-instellingen van de provider van mijn mobiele abonnement (Vodafone in dit geval) in moet vullen? Maar als ik dan via een WiFi werk werkt het nog niet natuurlijk, want dat loopt niet via Vodafone.
Ik heb helemaal geen MyVodafone account, nou ja wel om mijn rekening/verbruik te kunnen checken maar in geen @vodafone e-mailadresquote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:
# SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
# Port: 25
# Security type: None
# Require sign-in: aanvinken
# Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
# Password: Wachtwoord My Vodafone-account
# Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
# Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
# Send email from this account by default: aanvinken
# Notify me when email arrives: aanvinken
# Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
# Geef het e-mailaccount een naam
# Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
# Kies 'Done' om het account aan te maken
Deze instellingen zijn voor de magic, denk niet dat de hero veel verschil maakt.
Het gaat hierbij vooral om de username (myvodafone account gegevens) en de smtp gegevens van vodafone.
Via wifi durf ik geen uitspraak over te doen, mijn gevoel zegt dat je gelijk hebt (maar je kan niet alles hebben)
Mijne doet het nog prima, maar ik vind het een slimme zet van HTC om over te gaan op optische scroll.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef Sj0rs het volgende:
Ik was er al geen fan van dat er een balletje opzat.Nu zit dat ding ook vast als ik naar rechts wil scrollen.
misschien effe de contacten schoonmaken met nagellakremover o.i.d.?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:05 schreef Pandora73 het volgende:
En ondertussen is voor de zoveelste keer mijn SD-kaart vernaggeld door mijn Hero... Deze keer heb ik hem 5 keer moeten formatteren voor het hele spul weer bereikbaar was voor het plaatsen van de back-up. Zelfs mijn laptop wilde hem dus niet lezen als ik hem in de SD-slot stak.
Ik word er echt totaal gestoord van!![]()
ik ook en ik weet niet of ik er blij van wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik krijg nu ineens de oranje mobile layout op mn Hero
quote:But then I thought; do I actually need a new device? What's wrong with the Hero? Sure, it would be really nice to browse the web and watch pictures and movies on that huge and vivid AMOLED display. I could play games with great hardware accelerated 3-D graphics; the entire system would be a lot faster with that Snapdragon CPU and multi-tasking would be smoother thanks to the massive amount of RAM. I could enjoy all this longer without recharging as well, since both the processor and the display have power saving features. But do I really need all this? No. The Hero can do most of what the Desire can (especially when the Éclair update arrives), albeit on a smaller scale.
Herkenbaar.quote:I am determined to not buy a new device for all 2010, and if I'm truly good at my new philosophical, Zen-like approach to technological advances, I will not even want to buy one either. Will I succeed? Only time will tell.
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
AbductionHeel slecht, maar in de kroeg zitten spelen gisteren
Verslavend
Als je een foto maakt slaat hij de GPS gegevens + adres erbij op (en eventueel meer info zoals een opgenomen geluid). Dit weekend in Antwerpen gebruikt maar nu kan ik de foto's dus eigenlijk niet bekijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:
Waarvoor kun je Footprints eigenlijk gebruiken? Dat is toch voor als je op reis bent of zoiets?
FourSquare werkt nu overalquote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind het net zoiets als Foursquare: eigenlijk alleen leuk als je in Amsterdam woont of in andere toeristische plekken komt in het buitenland. Maar Nederland bestaat gek genoeg uit meer dan alleen Amsterdam...
Ik wil het volledige spel hebben, maar heb geen cc en heb nog niet echt een andere (quote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Moron het volgende:
[..]
Idd![]()
Alleen jat me vriendin steeds mijn hero in omdat zij ook verslaafd is eraan..
Ah oke... Maar volgens mij ben ik al mijn gegevens van FourSquare al weer kwijt. Effe zoeken dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |