Daar zullen ze vast wel over nagedacht hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met Google buzz en android?
mja kan van alles zijn, misschien staat er een magnetron te dichtbij, of is de mast in je plaats niet sterk genoeg. te veel beton in je gebouw? kan dus van alles zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb de laatste tijd vrij vaak connectieverlies van internet. Na een reboot werkt het altijd weer....hoe komt dit? Het is vrij irritant.
Moet je Android 2.0+ voor hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met Google buzz en android?
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef Karstman het volgende:
Nou niks vanaf 15 februari leveren! Vandaag binnengekomen een roze hero, is wel heel zachtroze, maar wel hip.
[ link | afbeelding ]
picsay bijv.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh wat betreft die camerais er nog een gadget ofzo waarmee je de foto's kunt versieren met lijstjes ofzo? Lijkt me wel grappig
Nou was het licht een beetje raar toen ik de foto maakte, maar de camera is inderdaad hopeloos ruk, vooral in schemer/donker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
volgens testers zijn de camera's van htc en iphone even kut. de eerste android met een degelijke camera wordt de X10 8mp. SE heeft wel een naam hoog te houden mbt camera's dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
quote:
Kwaliteit boeit me ook niet bijzonder veel (met m'n vorige SE gebruikte ik de camera ook al nauwelijks) maar ik vind het wel leuk om er een beetje mee te spelen als die mogelijkheid er isquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef Moron het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeuren over de camera van de Hero. Dus? Als je goede foto's wil maken koop je maar een digitale camera! Kan mij die camera nou verrekken..
dat dus voor de rest leuke foto's met de hero voor een telefoon hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:37 schreef Pandora73 het volgende:
Ach toen ik een aanrijding had in de gladheid 17 december heb ik er best redelijke foto's mee kunnen maken... Daar heb ik een foon voor op mijn camera. Kiekjes. Als ik echt foto's wil maken neem ik mijn spiegelreflex wel mee
zodra de zon schijnt is hij inderdaad prima. maar zodra de zon achter de wolken zit word het al gauw minder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
dat dus voor de rest leuke foto's met de hero voor een telefoon hoor:
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5762901
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5763220
http://www.mobypicture.com/user/wyrihaximus1/view/5830734
True licht is wel noodzakelijk. Maar zulke goede flits ervaringen heb ik met me N73 nou ook weer niet dus echt missen doe ik het niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef skittelman het volgende:
[..]
zodra de zon schijnt is hij inderdaad prima. maar zodra de zon achter de wolken zit word het al gauw minder.
Er hoeft van mij ook geen zoomlens op een telefoon, maar een leuk fotootje schieten met flitser zou fijn zijn.
Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je een google-contact aanmaakt op je Hero, dan moet ie toch gewoon in je contactenlijst komen te staan binnen gmail. Als je gmail synct op je telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |