'k Heb nu uiteindelijk alle servers, proxy's, poorten en centrales in het hierboven vermelde rijtje ook al leeggehaald, maar kan nog steeds niet MMS-en. Wat een @#$%^&*zooi zeg, grrrrr.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef Pandora73 het volgende:
Kan iemand mij de MMS-instellingen van Vodafone voor de Hero geven?
De Hero wordt niet als toestel herkend door Vodafone, dus ik kan geen SMS krijgen met instellingen; en als ik de instellingen die op hun site staan invoer, kan ik niet MMS-en en ook geen MMS ontvangen.
Ik heb de volgende instellingen staan in Instellingen > Draadloze bedieningsinstellingen > Instellingen van mobiel netwerk > APN's > Vodafone Internet
Naam
Vodafone internet
APN
live.vodafone.com
Proxy
192.168.251.150
Poort
8799
Gebruikersnaam
vodafone
Wachtwoord
vodafone
Server
<niet ingesteld>
MMSC
mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-proxy
192.168.251.150
MMS-poort
8799
MMS-protocol
WAP 2.0
MCC
204
MNC
04
APN-type
<niet ingesteld>
Alles waar <niet ingesteld> staat, kon ik geen informatie vinden.
Mijn internet doet het via deze verbinding overigens uitstekend.
Ik heb geen aparte APN voor MMS omdat op de site van Vodafone stond dat je voor je MMS verbinding moet zoeken via Vodafone Internet (op zich wel raar trouwens, dan zou je niet kunnen SMS-en als je geen internetverbinding hebt?). Maar misschien begrijp ik het wel verkeerd hoor.![]()
Iemand die de gouden tip heeft? In ruil voor mijn eeuwige dankvoor de komende uren?
Geen last van.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik mijn Hero aan de pc hang, ik zeg dat ie moet koppelen maar na een halve seconde is ie weer ontkoppeld.meer mensen last van?
Probeer een USBpoort aan de achterkant van je PCquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb heel vaak dat ik mijn Hero aan de pc hang, ik zeg dat ie moet koppelen maar na een halve seconde is ie weer ontkoppeld.meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nu officieel, 2.1 in maart.
http://www.androidworld.nl/13252/eindelijk-officieel-htc-hero-21-update-in-maart/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=eindelijk-officieel-htc-hero-21-update-in-maart
http://www.google.nl/search?q=google+maps+navigatie+nederlandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Navigatie in google maps is US-only.
Ik dacht gelezen / begrepen te hebben dat het in 2.1 ook uitgerold zou worden naar Europa, vandaar mijn vraag. In de US werkt het immers al enige tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Navigatie in google maps is US-only.
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Pandora73 het volgende:
Een *roze* hero? Ach, er zal wel een markt voor zijn.
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Karstman het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij is
Mij is verteld vanaf 15 februari?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Karstman het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft er 1 besteld zondag, binnenkort eens kijken hoe roze hij is
quote:
Levering vanaf 15 februari. Maar dan kan ie vast wel nu al besteld worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef 555Martijn het volgende:
[..]
Mij is verteld vanaf 15 februari?
Die had ik gezien, maar het Urban Brown van de HTC-promotiefoto's lijkt mijns inziens ook niet echt op wat ik in mijn handen heb. Daarom ben ik zo benieuwd naar "echte" foto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |