Helaasquote:Op maandag 15 februari 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
ThanksDat wordt dus backuppen en resetten
Veel plezier!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet een Hero besteld, hij wordt morgen al tussen 9 en 1 bezorgd.![]()
![]()
Dat zit toch gewoon onder Instellingen/Aanpassen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Is er een - eenvoudige - mogelijkheid om je eigen lockscreen-achtergronden te kiezen
Nicequote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb daarnet een Hero besteld, hij wordt morgen al tussen 9 en 1 bezorgd.![]()
![]()
hehe ja dat heb ik ook nog steeds... ik heb er eigenlijk ook nog maar heel weinig mee gebeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddagWat een hoop dingen ineens die je met een telefoon kan
En ik dacht dat mijn oude Viewty hip was...
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddagWat een hoop dingen ineens die je met een telefoon kan
En ik dacht dat mijn oude Viewty hip was...
nou dat valt ook nog wel mee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
De Hero is al achterhaald en veelte traag
Moah, ik gebruik de camera eigenlijk niet echt als camera, meer om wat 'leuke momenten' vast te leggen. Als ik mooie foto's wil leen ik wel een fototoestel. Bovendien was de flitser van mijn Viewty kapot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.
Toch heerlijk dat die Iphone fan boys het niet kunnen laten om in een Android topic te postenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
Yep, dat is tot nu toe het enige wat ik jammer vind. De camera van m'n N82 is vele malen beter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
De camera van de Viewty ga je nog missen. Die was dus echt heel veel beter dan de camera van de Hero.
Ik heb een Hero?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
Toch heerlijk dat die Iphone fan boys het niet kunnen laten om in een Android topic te posten![]()
Volgens mij beginnen ze te voelen dat het leven met een iPhone niet zoveel beter is als dat ze beweren
Da's allemaal maar relatief; ik kom van een Windows Mobile 6.1 toestel (TyTn II) en dan is zo'n Hero een verademing. Zowel qua snelheid als gebruiksgemak...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef Andyy het volgende:
Dat heb je toch echt zelf gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Andyy het volgende:
En FFS, dat wavesecure.
Ik deed mijn telefoon op vliegtuigmodus omdat de dataverbinding het niet deed flikkert die gelijk mijn telefoon op slot en ik heb geen flauw idee meer wat mijn pincode is en al mijn gebruikersnamen/mails doen het niet op hun site
username is je mobiele nummerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Andyy het volgende:
En FFS, dat wavesecure.
Ik deed mijn telefoon op vliegtuigmodus omdat de dataverbinding het niet deed flikkert die gelijk mijn telefoon op slot en ik heb geen flauw idee meer wat mijn pincode is en al mijn gebruikersnamen/mails doen het niet op hun site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |