Stel je de fuck aan, burgertrutjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Meer mensen met zulke mannen in huis hier?
En heeft ze die neiging dagelijks?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:03 schreef Keiichi het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar mijn vrouw heeft ook de neiging gewoon de verfpot te pakken, kwast op te zoeken en direct aan de slag te gaan
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
Nee, er hoeft niet dagelijks geschilderd te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En heeft ze die neiging dagelijks?
Deze had ie zelf gekocht...doet ie trouwens met alles. Hij doet het echt niet aan als ik het leuk vind en hij nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomt
Tis gewoon een strategie
Als je zeker weet dat je niet knoeit is het wat anders ja...maar die van mij knoeit gewoon altijd. En vaak heeft ie het zelf niet eens door volgens mij. Behalve met die purschuim, die spoot alle kanten opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef Knuffleheinz het volgende:
Als je ff snel wat moet doen ga je natuurlijk niet speciaal daarvoor andere kleren aandoen. Als je de hele dag bezig gaat is het wat anders...
Ik ga ook vaak in zo'n bouwput lieve klusmannetjes in de wangetjes knijpen.quote:
Doet die van mij ook. Met eten hihi. Maar dat is er vaak nog wel uit te krijgen...verf gaat toch weer wat moeilijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Rewimo het volgende:
De mijne knoeit ook als ie niet aan het klussen is
Als het goed is ligt de kleding die stinkt verspreid over het huis op de grond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.
Mijn morgen:
Wakker, in het donker naar de kleerkast, eerste beste pakken wat niet stinkt
Ze hangen wel, en het is heel mooi gewordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:08 schreef Hallahan het volgende:
Maar hangen de lamp en de kabelgootjes nog steeds?
En zo niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik hoop alleen zo dat de wasmachine die vlekken eruit krijgt![]()
Je moet maar zo denken: iemand hiervoor inhuren is veel duurder dan die broek van 80-100 euro...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze hangen wel, en het is heel mooi geworden![]()
ik hoop alleen zo dat de wasmachine die vlekken eruit krijgt![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En zo niet?
Boeiend, het is zijn trui, zijn broek. Eigen schuld.
er zijn er die hem zelfs aangeven middels:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waarom praten sommige vrouwen over hun vent alsof het hun kind is
Snelcursus "Hoe maak ik mijn relatie dood in slechts 6 weken?"
Weet ik, maar hij stond zo leuk en het was een trui die ik ook leuk en stoer vond. Hij draagt normaal nooit zulke truien en deze vond ie wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En zo niet?
Boeiend, het is zijn trui, zijn broek. Eigen schuld.
Echte mannen rapen gewoon iets van de grond wat niet stinkt.. Kleerkasten werken als uitsmijter en kleding hoort gewoon op de grond of waar het verder land als je het loslaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.
Mijn morgen:
Wakker, in het donker naar de kleerkast, eerste beste pakken wat niet stinkt
De jouwe draagt echter nooit goede kleding..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Rewimo het volgende:
De mijne knoeit ook als ie niet aan het klussen is
'Stoere' truienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij stond zo leuk en het was een trui die ik ook leuk en stoer vond. Hij draagt normaal nooit zulke truien en deze vond ie wel leukEn buiten dat, is nog steeds zonde van het geld als het er niet uit gaat.
OMG jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn er die hem zelfs aangeven middels:
"Mijnklust in zijn goede kleren, maar mijn
zijn moeder is daar niet blij mee.."
![]()
![]()
neem een puppy ofzo
en dan is het een ex-commando (als je de vriendin moet geloven). Zou hij zich nou echt stoer voelen daardoor?
Dat heb je onze zoon dan al snel geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef qltel het volgende:
Echte mannen rapen gewoon iets van de grond wat niet stinkt.. Kleerkasten werken als uitsmijter en kleding hoort gewoon op de grond of waar het verder land als je het loslaat.
Da's ook weer zo. Maar het is ook weleens schoon. Tot je er weer op knoeit dusquote:De jouwe draagt echter nooit goede kleding..
Jullie vrouwen kopen wekelijks nieuwe kleding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar doe het dan niet in je goede kleding!!
Nou ja, hoe zeg je dat dan. Gewoon zo'n gebreide trui met ritsje. Zie je ook altijd in van die reclames met sexy mannen met een stoppelbaardje die bomen omzagen ofzoquote:
Nee, die was het niet. Als ie dat zou dragen had ie al lang niet meer hier rond gelopen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef SteveBudin het volgende:
Was het toevallig deze*?
[ afbeelding ]
*ik weet dat dat een t-shirt is, maar je hebt ze ook als trui
Als je even terug leest zie je al dat ie al z'n kleren zelf koopt. Hij vind shoppen niet erg gelukkigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien vind hij de kleding niets die je voor hem koopt
Ik kan me de tijd nog herinneren dat je bij hoog en laag beweerde dat hij op jou leek.. Da's echter alweer een hele tijd geleden..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat heb je onze zoon dan al snel geleerd![]()
Schoon? Daar hadden we het niet over. Maar inderdaad, als het na het uittrekken rechtop blijft staan wordt het wel eens tijd voor een rondje wasmachine.quote:Da's ook weer zo. Maar het is ook weleens schoon. Tot je er weer op knoeit dus
Die lamp lag er al sinds we hier wonen. Dat is nu 9 maanden ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Mens, wees blij dat hij die klusjes voor je doet! En dan doet de man het meteen en meteen weten vrouwen toch weer een reden te verzinnen om te zeiken.
Pas als je er met een hamer tegenaan slaat en je broek in stukken valt hoor, eerder nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef qltel het volgende:
Schoon? Daar hadden we het niet over. Maar inderdaad, als het na het uittrekken rechtop blijft staan wordt het wel eens tijd voor een rondje wasmachine.
Je kan toch mooi het eerste gootje aandrukken met je schouder terwijl je de tweede vastplakt. Vrouwen begrijpen toch ook niets van efficiënt klussen, hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
kleren vies te maken elke keer. En dan ook nog op de meest rare plekken. Nu zat het op de achterkant van z'n mouw bij z'n schouderHij plakt gootjes met z'n schouders denk ik hihi.
Ja en de vrouwen doen nooit wat voor hun man ook, dus net goed dat die kleren vies worden. Ik denk dat ze het gewoon expres doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Mens, wees blij dat hij die klusjes voor je doet! En dan doet de man het meteen en meteen weten vrouwen toch weer een reden te verzinnen om te zeiken.
Ik vertik het gewoon om meteen alles te doen wat zij vraagt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Hmm....daar zit wat in. Is ie toch nog best slim dus eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Je kan toch mooi het eerste gootje aandrukken met je schouder terwijl je de tweede vastplakt. Vrouwen begrijpen toch ook niets van efficiënt klussen, hoor!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.
Uhm...wie heeft er net die was in de machine gedaan? Met die trui van HEMquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de vrouwen doen nooit wat voor hun man ook, dus net goed dat die kleren vies worden. Ik denk dat ze het gewoon expres doen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.
Wauw, jij bent snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:
Toevallig van de week 2 plafoniéres opgehangen en de TV boven aangesloten. Heeft haar denk ik 5 weken zeuren gekost
Tja, welke vent koopt er dan ook voor z'n plezier een nieuwe trui. Wat ik ook aantrek van mijn garderobe, ik kan er rustig in gaan klussen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hmm....daar zit wat in. Is ie toch nog best slim dus eigenlijkAlleen jammer dat ie dat dus met die trui doet, maar goed. Je kan niet alles hebben
ze bedoelt dan wrs ook: nee, ik heb een mietje dat niet voor zichzelf durft op te komen en alles braaf doet wat ik vraagquote:
Dat is nu een kwestie van prioriteiten..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik geloof dat de gordijnrail hier 1,5 jaar heeft liggen wachten tot ie opgehangen werd. In elk geval zó lang dat de helft van de gordijnen inmiddels niet meer terug te vinden was
En toch hou ik van hem
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef qltel het volgende:
Tja, welke vent koopt er dan ook voor z'n plezier een nieuwe trui. Wat ik ook aantrek van mijn garderobe, ik kan er rustig in gaan klussen.
Ik vond trouwens gisteren nog een vrijwel nieuwe overall, die zat wel heel erg onder de verfvlekken (zet FF een rood kringeltje onder verfvlekken, klik ik er met de rechtermuisknop op, geeft hij lijkvlekken als verbetering..).
Aan Rewimo: Dat was er trouwens 1 van je werk, lieverd..
wtf anderhalf jaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, jij bent snel![]()
Ik geloof dat de gordijnrail hier 1,5 jaar heeft liggen wachten tot ie opgehangen werd. In elk geval zó lang dat de helft van de gordijnen inmiddels niet meer terug te vinden was
En toch hou ik van hem
Waarom zit je nog te fok!ken dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ik had je wel verwacht in mijn topicquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, al die klagende vrouwen...
als het mij te lang duurt, begin ik zelf eraan
en dan komt ie vanzelf wel helpen
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom zit je nog te fok!ken dan?Hup, pak je mooiste outfit uit de kast en aan de slag!!
Ik kom overalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht in mijn topic
Maar het is zo'n mooie, met het logo van je werk erop en een mooie slogan achterop.. (Het was trouwens Marianne d'r schuld, ik liep tijdens die verfpartij in bijlmerramponderzoeksoutfit..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef qltel het volgende:
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..
Één keer per week, twee uurtjes in de avond. Aanmelden kan via pm.quote:
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kom overal
zoek niet speciaal naar een TS hoor
do not flatter yourself
Oh sorrie schatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitel
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef W1ckeDxt het volgende:
Moet gewoon goed uit zien tijdens het klussen, nee wacht: altijd.
@griekjeee: Je denkt dat je het weet, ik ben een doorgedraaide.
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?quote:
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Oh ja, leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...
dat soort taal gebruiken we alleen maar in bedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordt
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerikaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef qltel het volgende:
Oh ja, leuk.In een kapel op Graceland door een Japanse Elvis-imitator.
![]()
Jaja, ik ga zo weer klussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerika
Eindelijk, geen moeder type!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan je zelf niet een lamp ophangen? En who cares. Het is zijn trui, zijn broek, zijn geld, zijn schuld. Als ik het er neit meer uit krijg, heeft ie pech.
Das waar. mijn man doet dat ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar doe het dan niet in je goede kleding!!
Dus je bent:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, die was het niet. Als ie dat zou dragen had ie al lang niet meer hier rond gelopen hoor
trouw dr!quote:
als hij het zelf gekocht heeft neem ik aan dat hij het zelf ook wel eens jammer gaat vinden van de kleren.. of anders zonde van het geld... Niet zeiken tegen hem... Gewoon zelf laten ervaren..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
De zooi is gelukkig uit de trui gegaanNeemt niet weg dat je gewoon niet in je goede kleding moet klussen hoor
Hm, ik begrijp dat je partner morgen weer een schone trui heeft om te gaan klussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
De zooi is gelukkig uit de trui gegaanNeemt niet weg dat je gewoon niet in je goede kleding moet klussen hoor
Is ook wel zo. En ik zeik niet tegen em erover hoor, maar ik vind het zelf gewoon zo zonde. Er ligt een berg kluskleding boven die gewoon steeds groter wordt. En de gewone kledingkast raakt steeds legerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij het zelf gekocht heeft neem ik aan dat hij het zelf ook wel eens jammer gaat vinden van de kleren.. of anders zonde van het geld... Niet zeiken tegen hem... Gewoon zelf laten ervaren..
Er hoeft morgen niet geklust te worden gelukkig. Zitten bij mijn ouders in Duitsland. Hoewel, waarschijnlijk vind ie daar wel weer iets om te doen en wordt ie alsnog viesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, ik begrijp dat je partner morgen weer een schone trui heeft om te gaan klussen..
Het probleem lost zich dus vanzelf opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ivetje het volgende:
Is ook wel zo. En ik zeik niet tegen em erover hoor, maar ik vind het zelf gewoon zo zonde. Er ligt een berg kluskleding boven die gewoon steeds groter wordt. En de gewone kledingkast raakt steeds leger![]()
Da's niet eerlijk, jij spreekt uit ervaring..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus vanzelf opStraks heeft ie alleen nog maar kluskleding
Yep, been there, done thatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef qltel het volgende:
Da's niet eerlijk, jij spreekt uit ervaring..
Da's echt een hele oude picquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef r3gi3boy het volgende:
*check fobo*
Heeft je vriend de vorige keer ook met rode verf op jouw hoofd geknoeit?HOLY SHIT ITS ON FIRE!!!!
dat dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
bij het heertje van TS niet want die doet zelf zijn kledinginkopen... Meneer is blijkbaar al zo volwassen dat hij dat al kan....quote:
Dat wíl ik niet dat is iets anders. Ééntje is meer dan zat.quote:
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:
V: lieverd ik heb het koud
M: mischien moet je je jas dan helemaal dicht doen
V: maar dan zien zijn mijn kettingtje niet meer
![]()
Niets gelogen, waar gebeurt verhaal, en ik weet zeker dat alle vrouwen zo zijn![]()
je gaat me niet vertellen dat niemand perfect isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk is er maar 1 conclusie, mannen en vrouwen hebben al twee hun makken, maar het neukt niet lekker zonder een van beide...
ik ben niemandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat niemand perfect is
quote:
Zeker weten van niet, ik pak me altijd heel goed in. Ik ga daar ff kou lijden voor een kettinkjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:
V: lieverd ik heb het koud
M: mischien moet je je jas dan helemaal dicht doen
V: maar dan zien zijn mijn kettingtje niet meer
![]()
Niets gelogen, waar gebeurt verhaal, en ik weet zeker dat alle vrouwen zo zijn![]()
dan doe je wel iets anders van waarvan mannen denken:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zeker weten van niet, ik pak me altijd heel goed in. Ik ga daar ff kou lijden voor een kettinkje
TS wellicht? :/quote:
Nope heb ik laatst nog smakelijk gelachen om zo'n sukkeltje op hakjes met een plu ( hoe kóm je zo gek ? ) die grandioos onderuit ging op de ijsbaan die in die tijd de straat was. Kleur van m'n sokken interesseert me niet zo. Ziet toch niemand. Nu huppel ik weer op ( niet te hoge ) hakjes maar als er sneeuw ligt doe ik m'n Dubarry laarzen aan. Lekker plat en met gore-texquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan doe je wel iets anders van waarvan mannen denken:![]()
op hakjes in de sneeuw lopen, of je druk maken over de kleur van je sokken die niemand ziet in je laarsjes
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nope heb ik laatst nog smakelijk gelachen om zo'n sukkeltje op hakjes met een plu ( hoe kóm je zo gek ? ) die grandioos onderuit ging op de ijsbaan die in die tijd de straat was. Kleur van m'n sokken interesseert me niet zo. Ziet toch niemand. Nu huppel ik weer op ( niet te hoge ) hakjes maar als er sneeuw ligt doe ik m'n Dubarry laarzen aan. Lekker plat en met gore-texAls het echt erg glad is dan gaan mijn half hoge schoenen aan. Zien er niet bepaald charmant uit maar zijn wel zéér praktisch
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijn
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou ja, hoe zeg je dat dan. Gewoon zo'n gebreide trui met ritsje. Zie je ook altijd in van die reclames met sexy mannen met een stoppelbaardje die bomen omzagen ofzo
ROFL!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:09 schreef Cl04d het volgende:
Help mijn man is klusser, met goeie kleding nog wel!
scherpquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.
Ik begin maar niet over mijn collectie uggs die ik deze winter alleen maar draagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijn
Nee, want dat soort truien hebben mannen alleen aan in reclames. En reclames zijn nepquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.
En heb je dat nou wel of niet door bij die Jillzreclame?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, want dat soort truien hebben mannen alleen aan in reclames. En reclames zijn nep
Dat is sperma. Conclusie: je man gaat vreemdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |