vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ik had je wel verwacht in mijn topicquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, al die klagende vrouwen...
als het mij te lang duurt, begin ik zelf eraan
en dan komt ie vanzelf wel helpen
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom zit je nog te fok!ken dan?Hup, pak je mooiste outfit uit de kast en aan de slag!!
Ik kom overalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht in mijn topic
Maar het is zo'n mooie, met het logo van je werk erop en een mooie slogan achterop.. (Het was trouwens Marianne d'r schuld, ik liep tijdens die verfpartij in bijlmerramponderzoeksoutfit..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef qltel het volgende:
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..
Één keer per week, twee uurtjes in de avond. Aanmelden kan via pm.quote:
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kom overal
zoek niet speciaal naar een TS hoor
do not flatter yourself
Oh sorrie schatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitel
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef W1ckeDxt het volgende:
Moet gewoon goed uit zien tijdens het klussen, nee wacht: altijd.
@griekjeee: Je denkt dat je het weet, ik ben een doorgedraaide.
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?quote:
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Oh ja, leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...
dat soort taal gebruiken we alleen maar in bedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordt
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerikaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef qltel het volgende:
Oh ja, leuk.In een kapel op Graceland door een Japanse Elvis-imitator.
![]()
Jaja, ik ga zo weer klussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerika
Eindelijk, geen moeder type!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan je zelf niet een lamp ophangen? En who cares. Het is zijn trui, zijn broek, zijn geld, zijn schuld. Als ik het er neit meer uit krijg, heeft ie pech.
Das waar. mijn man doet dat ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar doe het dan niet in je goede kleding!!
Dus je bent:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, die was het niet. Als ie dat zou dragen had ie al lang niet meer hier rond gelopen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |