Stel je de fuck aan, burgertrutjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Meer mensen met zulke mannen in huis hier?
En heeft ze die neiging dagelijks?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:03 schreef Keiichi het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar mijn vrouw heeft ook de neiging gewoon de verfpot te pakken, kwast op te zoeken en direct aan de slag te gaan
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
Nee, er hoeft niet dagelijks geschilderd te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En heeft ze die neiging dagelijks?
Deze had ie zelf gekocht...doet ie trouwens met alles. Hij doet het echt niet aan als ik het leuk vind en hij nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomt
Tis gewoon een strategie
Als je zeker weet dat je niet knoeit is het wat anders ja...maar die van mij knoeit gewoon altijd. En vaak heeft ie het zelf niet eens door volgens mij. Behalve met die purschuim, die spoot alle kanten opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef Knuffleheinz het volgende:
Als je ff snel wat moet doen ga je natuurlijk niet speciaal daarvoor andere kleren aandoen. Als je de hele dag bezig gaat is het wat anders...
Ik ga ook vaak in zo'n bouwput lieve klusmannetjes in de wangetjes knijpen.quote:
Doet die van mij ook. Met eten hihi. Maar dat is er vaak nog wel uit te krijgen...verf gaat toch weer wat moeilijker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Rewimo het volgende:
De mijne knoeit ook als ie niet aan het klussen is
Als het goed is ligt de kleding die stinkt verspreid over het huis op de grond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.
Mijn morgen:
Wakker, in het donker naar de kleerkast, eerste beste pakken wat niet stinkt
Ze hangen wel, en het is heel mooi gewordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:08 schreef Hallahan het volgende:
Maar hangen de lamp en de kabelgootjes nog steeds?
En zo niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik hoop alleen zo dat de wasmachine die vlekken eruit krijgt![]()
Je moet maar zo denken: iemand hiervoor inhuren is veel duurder dan die broek van 80-100 euro...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze hangen wel, en het is heel mooi geworden![]()
ik hoop alleen zo dat de wasmachine die vlekken eruit krijgt![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En zo niet?
Boeiend, het is zijn trui, zijn broek. Eigen schuld.
er zijn er die hem zelfs aangeven middels:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waarom praten sommige vrouwen over hun vent alsof het hun kind is
Snelcursus "Hoe maak ik mijn relatie dood in slechts 6 weken?"
Weet ik, maar hij stond zo leuk en het was een trui die ik ook leuk en stoer vond. Hij draagt normaal nooit zulke truien en deze vond ie wel leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En zo niet?
Boeiend, het is zijn trui, zijn broek. Eigen schuld.
Echte mannen rapen gewoon iets van de grond wat niet stinkt.. Kleerkasten werken als uitsmijter en kleding hoort gewoon op de grond of waar het verder land als je het loslaat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.
Mijn morgen:
Wakker, in het donker naar de kleerkast, eerste beste pakken wat niet stinkt
De jouwe draagt echter nooit goede kleding..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Rewimo het volgende:
De mijne knoeit ook als ie niet aan het klussen is
'Stoere' truienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij stond zo leuk en het was een trui die ik ook leuk en stoer vond. Hij draagt normaal nooit zulke truien en deze vond ie wel leukEn buiten dat, is nog steeds zonde van het geld als het er niet uit gaat.
OMG jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn er die hem zelfs aangeven middels:
"Mijnklust in zijn goede kleren, maar mijn
zijn moeder is daar niet blij mee.."
![]()
![]()
neem een puppy ofzo
en dan is het een ex-commando (als je de vriendin moet geloven). Zou hij zich nou echt stoer voelen daardoor?
Dat heb je onze zoon dan al snel geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:15 schreef qltel het volgende:
Echte mannen rapen gewoon iets van de grond wat niet stinkt.. Kleerkasten werken als uitsmijter en kleding hoort gewoon op de grond of waar het verder land als je het loslaat.
Da's ook weer zo. Maar het is ook weleens schoon. Tot je er weer op knoeit dusquote:De jouwe draagt echter nooit goede kleding..
Jullie vrouwen kopen wekelijks nieuwe kleding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar doe het dan niet in je goede kleding!!
Nou ja, hoe zeg je dat dan. Gewoon zo'n gebreide trui met ritsje. Zie je ook altijd in van die reclames met sexy mannen met een stoppelbaardje die bomen omzagen ofzoquote:
Nee, die was het niet. Als ie dat zou dragen had ie al lang niet meer hier rond gelopen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef SteveBudin het volgende:
Was het toevallig deze*?
[ afbeelding ]
*ik weet dat dat een t-shirt is, maar je hebt ze ook als trui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |