Stel je de fuck aan, burgertrutjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Meer mensen met zulke mannen in huis hier?
En heeft ze die neiging dagelijks?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:03 schreef Keiichi het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar mijn vrouw heeft ook de neiging gewoon de verfpot te pakken, kwast op te zoeken en direct aan de slag te gaan
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!! De keer ervoor was het purschuim in een goede broek, keer daarvoor gewoon verf op goede broek. Waarom zijn mannen te lui om kluskleding aan te doen??Hoop maar dat de wasmachine er nog iets aan kan doen...trui stond zo leuk en was echt net nieuw
Ekte mannen hebben geen onderscheid tussen kleeding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
Nee, er hoeft niet dagelijks geschilderd te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En heeft ze die neiging dagelijks?
Deze had ie zelf gekocht...doet ie trouwens met alles. Hij doet het echt niet aan als ik het leuk vind en hij nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
En vervolgens kan de man het niets schelen dat er purschuim of verf opkomt
Tis gewoon een strategie
Als je zeker weet dat je niet knoeit is het wat anders ja...maar die van mij knoeit gewoon altijd. En vaak heeft ie het zelf niet eens door volgens mij. Behalve met die purschuim, die spoot alle kanten opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:05 schreef Knuffleheinz het volgende:
Als je ff snel wat moet doen ga je natuurlijk niet speciaal daarvoor andere kleren aandoen. Als je de hele dag bezig gaat is het wat anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |