Als je even terug leest zie je al dat ie al z'n kleren zelf koopt. Hij vind shoppen niet erg gelukkigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien vind hij de kleding niets die je voor hem koopt
Ik kan me de tijd nog herinneren dat je bij hoog en laag beweerde dat hij op jou leek.. Da's echter alweer een hele tijd geleden..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat heb je onze zoon dan al snel geleerd![]()
Schoon? Daar hadden we het niet over. Maar inderdaad, als het na het uittrekken rechtop blijft staan wordt het wel eens tijd voor een rondje wasmachine.quote:Da's ook weer zo. Maar het is ook weleens schoon. Tot je er weer op knoeit dus
Die lamp lag er al sinds we hier wonen. Dat is nu 9 maanden ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Mens, wees blij dat hij die klusjes voor je doet! En dan doet de man het meteen en meteen weten vrouwen toch weer een reden te verzinnen om te zeiken.
Pas als je er met een hamer tegenaan slaat en je broek in stukken valt hoor, eerder nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:24 schreef qltel het volgende:
Schoon? Daar hadden we het niet over. Maar inderdaad, als het na het uittrekken rechtop blijft staan wordt het wel eens tijd voor een rondje wasmachine.
Je kan toch mooi het eerste gootje aandrukken met je schouder terwijl je de tweede vastplakt. Vrouwen begrijpen toch ook niets van efficiënt klussen, hoor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
kleren vies te maken elke keer. En dan ook nog op de meest rare plekken. Nu zat het op de achterkant van z'n mouw bij z'n schouderHij plakt gootjes met z'n schouders denk ik hihi.
Ja en de vrouwen doen nooit wat voor hun man ook, dus net goed dat die kleren vies worden. Ik denk dat ze het gewoon expres doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Mens, wees blij dat hij die klusjes voor je doet! En dan doet de man het meteen en meteen weten vrouwen toch weer een reden te verzinnen om te zeiken.
Ik vertik het gewoon om meteen alles te doen wat zij vraagt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:23 schreef fratsman het volgende:
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Meer mensen met zulke mannen in huis hier?
Hmm....daar zit wat in. Is ie toch nog best slim dus eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Je kan toch mooi het eerste gootje aandrukken met je schouder terwijl je de tweede vastplakt. Vrouwen begrijpen toch ook niets van efficiënt klussen, hoor!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.
Uhm...wie heeft er net die was in de machine gedaan? Met die trui van HEMquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de vrouwen doen nooit wat voor hun man ook, dus net goed dat die kleren vies worden. Ik denk dat ze het gewoon expres doen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik moet africhten.
Wauw, jij bent snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:
Toevallig van de week 2 plafoniéres opgehangen en de TV boven aangesloten. Heeft haar denk ik 5 weken zeuren gekost
Tja, welke vent koopt er dan ook voor z'n plezier een nieuwe trui. Wat ik ook aantrek van mijn garderobe, ik kan er rustig in gaan klussen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hmm....daar zit wat in. Is ie toch nog best slim dus eigenlijkAlleen jammer dat ie dat dus met die trui doet, maar goed. Je kan niet alles hebben
ze bedoelt dan wrs ook: nee, ik heb een mietje dat niet voor zichzelf durft op te komen en alles braaf doet wat ik vraagquote:
Dat is nu een kwestie van prioriteiten..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik geloof dat de gordijnrail hier 1,5 jaar heeft liggen wachten tot ie opgehangen werd. In elk geval zó lang dat de helft van de gordijnen inmiddels niet meer terug te vinden was
En toch hou ik van hem
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef qltel het volgende:
Tja, welke vent koopt er dan ook voor z'n plezier een nieuwe trui. Wat ik ook aantrek van mijn garderobe, ik kan er rustig in gaan klussen.
Ik vond trouwens gisteren nog een vrijwel nieuwe overall, die zat wel heel erg onder de verfvlekken (zet FF een rood kringeltje onder verfvlekken, klik ik er met de rechtermuisknop op, geeft hij lijkvlekken als verbetering..).
Aan Rewimo: Dat was er trouwens 1 van je werk, lieverd..
wtf anderhalf jaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, jij bent snel![]()
Ik geloof dat de gordijnrail hier 1,5 jaar heeft liggen wachten tot ie opgehangen werd. In elk geval zó lang dat de helft van de gordijnen inmiddels niet meer terug te vinden was
En toch hou ik van hem
Waarom zit je nog te fok!ken dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
door dit topic bedenk ik me opeens dat ik al zeker twee jaar geleden beloofd had een spiegel op te hangen in de slaapkamer, staat nog steeds op de grond
vrouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ik had je wel verwacht in mijn topicquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
trouwens, al die klagende vrouwen...
als het mij te lang duurt, begin ik zelf eraan
en dan komt ie vanzelf wel helpen
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom zit je nog te fok!ken dan?Hup, pak je mooiste outfit uit de kast en aan de slag!!
Ik kom overalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht in mijn topic
Maar het is zo'n mooie, met het logo van je werk erop en een mooie slogan achterop.. (Het was trouwens Marianne d'r schuld, ik liep tijdens die verfpartij in bijlmerramponderzoeksoutfit..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, ja schat, overalls zijn er juist voor om in te klussen
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef qltel het volgende:
Hm, de spiegel die ik van Rewimo op mocht hangen in de gang die hangt alweer een tijdje..
Één keer per week, twee uurtjes in de avond. Aanmelden kan via pm.quote:
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kom overal
zoek niet speciaal naar een TS hoor
do not flatter yourself
Oh sorrie schatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee kuttekop, ik bedoelde ook naar aanleiding van de topictitel
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef W1ckeDxt het volgende:
Moet gewoon goed uit zien tijdens het klussen, nee wacht: altijd.
@griekjeee: Je denkt dat je het weet, ik ben een doorgedraaide.
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?quote:
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Oh ja, leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, een trouwdag in je eigen huis organiseren wil weleens helpen om dingen voor elkaar te krijgen. Maar om nu elke keer weer te trouwen...
dat soort taal gebruiken we alleen maar in bedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst noemden jullie elkaar hoer toch? waar is dat gebleven?
Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg toch kuttekop? Dat zij nou ineens zo week wordt
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerikaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef qltel het volgende:
Oh ja, leuk.In een kapel op Graceland door een Japanse Elvis-imitator.
![]()
Jaja, ik ga zo weer klussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hallo, je moet thuis klussen, niet in Amerika
Eindelijk, geen moeder type!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Kan je zelf niet een lamp ophangen? En who cares. Het is zijn trui, zijn broek, zijn geld, zijn schuld. Als ik het er neit meer uit krijg, heeft ie pech.
Das waar. mijn man doet dat ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar doe het dan niet in je goede kleding!!
Dus je bent:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, die was het niet. Als ie dat zou dragen had ie al lang niet meer hier rond gelopen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |