trouw dr!quote:
als hij het zelf gekocht heeft neem ik aan dat hij het zelf ook wel eens jammer gaat vinden van de kleren.. of anders zonde van het geld... Niet zeiken tegen hem... Gewoon zelf laten ervaren..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
De zooi is gelukkig uit de trui gegaanNeemt niet weg dat je gewoon niet in je goede kleding moet klussen hoor
Hm, ik begrijp dat je partner morgen weer een schone trui heeft om te gaan klussen..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
De zooi is gelukkig uit de trui gegaanNeemt niet weg dat je gewoon niet in je goede kleding moet klussen hoor
Is ook wel zo. En ik zeik niet tegen em erover hoor, maar ik vind het zelf gewoon zo zonde. Er ligt een berg kluskleding boven die gewoon steeds groter wordt. En de gewone kledingkast raakt steeds legerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij het zelf gekocht heeft neem ik aan dat hij het zelf ook wel eens jammer gaat vinden van de kleren.. of anders zonde van het geld... Niet zeiken tegen hem... Gewoon zelf laten ervaren..
Er hoeft morgen niet geklust te worden gelukkig. Zitten bij mijn ouders in Duitsland. Hoewel, waarschijnlijk vind ie daar wel weer iets om te doen en wordt ie alsnog viesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, ik begrijp dat je partner morgen weer een schone trui heeft om te gaan klussen..
Het probleem lost zich dus vanzelf opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef ivetje het volgende:
Is ook wel zo. En ik zeik niet tegen em erover hoor, maar ik vind het zelf gewoon zo zonde. Er ligt een berg kluskleding boven die gewoon steeds groter wordt. En de gewone kledingkast raakt steeds leger![]()
Da's niet eerlijk, jij spreekt uit ervaring..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus vanzelf opStraks heeft ie alleen nog maar kluskleding
Yep, been there, done thatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef qltel het volgende:
Da's niet eerlijk, jij spreekt uit ervaring..
Da's echt een hele oude picquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef r3gi3boy het volgende:
*check fobo*
Heeft je vriend de vorige keer ook met rode verf op jouw hoofd geknoeit?HOLY SHIT ITS ON FIRE!!!!
dat dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kleding die hun vrouw een keer meegenomen heeft omdat de vrouw dacht "dat het hun mannetje wel leuk zal staan".
bij het heertje van TS niet want die doet zelf zijn kledinginkopen... Meneer is blijkbaar al zo volwassen dat hij dat al kan....quote:
Dat wíl ik niet dat is iets anders. Ééntje is meer dan zat.quote:
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef ivetje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:
V: lieverd ik heb het koud
M: mischien moet je je jas dan helemaal dicht doen
V: maar dan zien zijn mijn kettingtje niet meer
![]()
Niets gelogen, waar gebeurt verhaal, en ik weet zeker dat alle vrouwen zo zijn![]()
je gaat me niet vertellen dat niemand perfect isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk is er maar 1 conclusie, mannen en vrouwen hebben al twee hun makken, maar het neukt niet lekker zonder een van beide...
ik ben niemandquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat niemand perfect is
quote:
Zeker weten van niet, ik pak me altijd heel goed in. Ik ga daar ff kou lijden voor een kettinkjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:
V: lieverd ik heb het koud
M: mischien moet je je jas dan helemaal dicht doen
V: maar dan zien zijn mijn kettingtje niet meer
![]()
Niets gelogen, waar gebeurt verhaal, en ik weet zeker dat alle vrouwen zo zijn![]()
dan doe je wel iets anders van waarvan mannen denken:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zeker weten van niet, ik pak me altijd heel goed in. Ik ga daar ff kou lijden voor een kettinkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |