TS wellicht? :/quote:
Nope heb ik laatst nog smakelijk gelachen om zo'n sukkeltje op hakjes met een plu ( hoe kóm je zo gek ? ) die grandioos onderuit ging op de ijsbaan die in die tijd de straat was. Kleur van m'n sokken interesseert me niet zo. Ziet toch niemand. Nu huppel ik weer op ( niet te hoge ) hakjes maar als er sneeuw ligt doe ik m'n Dubarry laarzen aan. Lekker plat en met gore-texquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan doe je wel iets anders van waarvan mannen denken:![]()
op hakjes in de sneeuw lopen, of je druk maken over de kleur van je sokken die niemand ziet in je laarsjes
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nope heb ik laatst nog smakelijk gelachen om zo'n sukkeltje op hakjes met een plu ( hoe kóm je zo gek ? ) die grandioos onderuit ging op de ijsbaan die in die tijd de straat was. Kleur van m'n sokken interesseert me niet zo. Ziet toch niemand. Nu huppel ik weer op ( niet te hoge ) hakjes maar als er sneeuw ligt doe ik m'n Dubarry laarzen aan. Lekker plat en met gore-texAls het echt erg glad is dan gaan mijn half hoge schoenen aan. Zien er niet bepaald charmant uit maar zijn wel zéér praktisch
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijn
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou ja, hoe zeg je dat dan. Gewoon zo'n gebreide trui met ritsje. Zie je ook altijd in van die reclames met sexy mannen met een stoppelbaardje die bomen omzagen ofzo
ROFL!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:09 schreef Cl04d het volgende:
Help mijn man is klusser, met goeie kleding nog wel!
scherpquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.
Ik begin maar niet over mijn collectie uggs die ik deze winter alleen maar draagquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevonden, het typisch vrouwelijke trekje, het mogen vooral geen gewone laarzen zijn
Nee, want dat soort truien hebben mannen alleen aan in reclames. En reclames zijn nepquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Zie je wel. Het is gewoon een speciale trui om in te klussen. Doen die mannen ook.
En heb je dat nou wel of niet door bij die Jillzreclame?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, want dat soort truien hebben mannen alleen aan in reclames. En reclames zijn nep
Dat is sperma. Conclusie: je man gaat vreemdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef ivetje het volgende:
Ga net de was doen en wat schetst mijn verbazing. Meneer heeft vorige week een lamp opgehangen en daarvoor kabelgootjes geplakt. En ja hoor, nieuwe trui zit onder de kit of wat het dan ook mag zijn!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |