quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
zal ik nog even mijn (en een beetje van peri) laatste aankoop spammen?
[ afbeelding ]
die holo's bedoel je?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:23 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wil je heel alsje alsjeblieft een swatch maken van die licht en de donker roze?
bij viis.eequote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar heb jij ze gekocht Mirjam? Ik wacht ook nog steeds op 3 Nfu Oh's bij NailXL (wel in goed overleg hoor, ze had bestelproblemen en ze komen deze week waarschijnlijk)....
Ik zit heus niet te hakken in m'n handen heur, ik schraap met een houten stokje voorzichtig de randjes donkere lak weg die ik niet met een watje voor elkaar krijg. Op dat moment zijn mijn vingertoppen al doorsponst met remover, dus heb je weinig kracht nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef Daph_ het volgende:
Ladies ga nou niet zitten poeren met scherpe dingen bij je nagels! Hebben jullie niet opgelet bij Obli's lessen? *kijkt streng* je kunt vanalles beschadigen met die dingen! Ik zou het weken, of een doordrenkt wattenschijfje gebruiken zodat het schoon wordt.. Poeren en krabben met cocktailprikkers, vijlen, tandenstokers en naalden is écht niet goed voor je handen/nagels
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die holo's bedoel je?
[..]
bij viis.ee
kosten vallen mee incl. verzendxen, zo'n 10 euro per flesje incl. omgerekend
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht met smart op de swatches Mirjam!
ga ik dinsdag doen, is dat ok?quote:
verie nijsquote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Mooie catch Mirjam en Peri![]()
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Ooh dat is die mooiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
Ik heb gister trouwens eindelijk mijn Koh duochroompje goed op de foto gekregenwel gelayered over een andere kleur
![]()
[ afbeelding ]
Die rechter lijkt me echt heel erg mooi.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
getver wat mooiquote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Primaaa.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
ga ik dinsdag doen, is dat ok?
heb net gisteravonbd laat nog zitten lakken
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh nieuw topic!
![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn er!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |