Thnx! Ik had er voor de gein een paar dotjes cremelak op gedaan en die met een prikkertje als slagroomtoefjes geprobeerd te makenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
Mooi die choco-lak Puckzzz![]()
*breekt choco-letter aan*
de Stampy sets van Essence zijn te koop bij de grotere Kruidvat filialen voor 2,99quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Noes!! Welke is er gesneuveld? Even een mailtje sturen naar David!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Oblivion het volgende:
Pakketje van TD binnen gekregen is er een nagellak kapot...
Essence heeft ze ook...alleen heeft niet elke Kruidvat het stempelpakketje in het assortimentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik zit online te zoeken naar een stempels, Ik kom alleen telkens op belachelijk dure pakketten van Konad uit, zijn die dingen er ook in betaalbare versies?
Als je paypal hebt, dan moet je nu bestellen bij http://www.ocnailart.com/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb, met fleurige roze nagels, een baan!Ah to go jaarbeurs Ben dr blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |