quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
Niet meer nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Sorry, brackets om F1 vergeten, woord topic ook vergeten... Ik ga wel zelf alvast in de hoek staan
Ik denk eik ook niet dattie zn helmdesign verder aanpast zodat de kleuren matchen bij die van Mercedesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef bodylotion het volgende:
[..]
er zit al wel een Stern op de helm van Schumi
Sato en talent? Sato kon bij BAR bij lange na niet tippen aan Button.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, Sato of Heidfeld? Voor je gevoel zou je Heidfeld zeggen. Maar ik ben toch benieuwd hoe goed Sato het nu zou kunnen doen. De man heeft talent, dat heeft hij in de F3 bewezen, waar alleen Hamilton een beter record heeft. Verder is hij pr-technisch veel interessanter dan de Heidfeld. Het is een Japanner, en de Japanse interesse is commercieel interessant, en het Renaultconcern is natuurlijk voor een flink deel Japans gezien het belang dat Renault in Nissan heeft. Buiten dat is Sato ook gewoon een leukere vent dan de duffe Heidfeld.
Maar of hij het in de auto ook beter doet? Ik zou niet weten of en zo ja wat hij in de Super Aguri geleerd heeft dat hem beter mischien maakt dan eerst. Tijdens de tests voor 2009 voor STR was hij wel de snelste. Heidfeld is gewoon een degelijke en goede coureur. Verder heeft hij misschien ook wat meer routine in zich doordat hij vorig seizoen ook gereden heeft. En dat pr ook niet alles is, is Doornbos het bewijs van. Al kwam hij anders dan Sato ook alleen maar in de F1 door zaken die weinig met zijn racetalent te maken hadden.
Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??quote:
Ik wil er ook een!quote:
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??
FIArrariquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten!
Maar wel een beetje apart dat hij wel in een gp2 wagen rond mag rijden!
Tevens tvp
Dat hoop ik ook, ze hebben wel het voordeel tov andere motor leveranciers dat ze nog aanpassingen kunnen doen tot de eerste GP in Bahrein.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die cosworth genoeg hebben kunnen verbeteren, toch wel prettig als hij behalve krachtig nu ook betrouwbaar is......
in 2006 één DNF vanwege de motor:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die cosworth genoeg hebben kunnen verbeteren, toch wel prettig als hij behalve krachtig nu ook betrouwbaar is......
quote:Sam Michael:
[..]
Now the limit is 18,000rpm so you have a very robust basis for an engine. Those were a couple of areas that we thought were quite strong. If you look a back to 2006, it was one of our most unreliable years, but one of the things that was clear to us internally was that there was only one DNF from an engine failure.
[..]
Officieel helpt hij met de ontwikkeling van de GP2 wagen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten!
Maar wel een beetje apart dat hij wel in een gp2 wagen rond mag rijden!
Tevens tvp
Het zou mij in ieder geval niks verbazen. De rode kleur van zijn helm heeft hij geadopteerd in zijn Ferrari tijd, volgens mij is het ook 'Ferrari' rood?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gaat Schumacher zijn helmdesign nog aanpassen eigenlijk??
Al hebben ze ook heel wat achterstand opgelopen en hadden ze zeker niet de beste motor op het moment dat ze de F1 verlieten. Het zou erg grappig zijn wanneer de motor zo krachtig is dat de nieuwe teams meteen meedoen in de (sub)top.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ze hebben wel het voordeel tov andere motor leveranciers dat ze nog aanpassingen kunnen doen tot de eerste GP in Bahrein.
Vreemd, ik zou zweren dat het een wanhopige motor was. Webber reed toen nog bij williams en reed op een mooie positie in monaco toen hij moest opgeven. En dat was niet de enige keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef bodylotion het volgende:
[..]
in 2006 één DNF vanwege de motor:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80041
[..]
Deze danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zou mij in ieder geval niks verbazen. De rode kleur van zijn helm heeft hij geadopteerd in zijn Ferrari tijd, volgens mij is het ook 'Ferrari' rood?
Mercedes zal ongetwijfeld met een grijs kleurige bolide op grid verschijnen. Dus de rode details van zijn helm zullen wel zilver metallic achtig gaan worden. De basis van zijn helm zal hij niet veranderen denk ik, dat is al hetzelfde sinds het begin van zijn carriere.
[ afbeelding ]
1998
[ afbeelding ]
2010?
Anyway, op autosport.com loopt er een heel topic over.
quote:
quote:Piquet zet raceloopbaan voort in NASCAR
12 januari 2010
Nelson Piquet keert voorlopig niet terug in de Formule 1. De Braziliaan heeft ervoor gekozen om zijn raceloopbaan voort te zetten in de Amerikaanse NASCAR-klasse. Zo heeft de voormalig Renault-coureur dinsdag laten weten op zijn website.
quote:The word on the street in banking circles is that the Virgin Racing team principal Alex Tai has been removed from office with immediate effect by the team’s board of directors.
..
Our spies say that the job will be taken by Manor Racing’s Graeme Lowden, who was previously the Director of Racing
..
Lowden was the primary force behind the move to F1 and knows a fair bit about motorsport. Compared to Tai, an airline pilot with no racing experience, Lowden seems a much more sensible choice for the team. We expect there to be confirmation of the news soon, along with news that Lloyds Bank is heavily involved in the team.
MOET HEBBEN!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:44 schreef vosss het volgende:
Nu we toch plaatjes aan het posten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben!!
quote:Schumacher's test hampered by rain
Michael Schumacher's return to action in the GP2 development test at Jerez in Spain was cut short by bad weather on Tuesday.
The seven-time champion, who is making a Formula 1 comeback this year with Mercedes GP, managed to complete 52 laps on the first day of the scheduled three-day run before poor weather forced him to bring running to a premature halt.
Despite the weather, Schumacher was pleased to have got at least a little experience under his belt in the test aimed at acclimatising him back to F1 speeds - and also providing GP2 with some feedback on its car.
"The day today was good especially because after a long time I could drive again in a car that came almost close to a current Formula 1. Despite the weather not being what we all would have liked all my senses were nevertheless on full alert - this alone was worth it," he said.
"I felt comfortable out on the track from the very beginning, and naturally I'd like to thank our Team and the GP2 series very much for the opportunity to drive."
GP2 Series Technical director Didier Perrin, who is overseeing the test as part of the development programme for 2011, added: "It is unfortunate that the weather conditions were far from optimal today.
"Still, Michael could get a good first taste of our car and has already managed to analyse the performance and behaviour of current car. Tomorrow, we hope for better weather and a dryer track which should allow us to move along with our programme and start working together on set up solutions for 2011."
quote:A1GP-races Assen definitief van de baan
12 januari 2010
De A1GP-races in Assen gaan definitief niet door. Dit heeft het TT Circuit bevestigd. Het kampioenschap voor landenteams verkeert al een poosje in grote financiële problemen en de afgelasting leek slechts een kwestie van tijd. Er is al een vervanger gevonden voor de A1GP: de Superleague Formula komt nu op 15 en 16 mei naar Assen.
De Superleague Formula is een raceklasse voor voetbalclubs, waaraan onder anderen PSV, Liverpool, Tottenham Hotspur, AC Milan en Sevilla meedoen. In deze serie, die in 2008 is opgericht, reden de afgelopen twee seizoenen de nodige Nederlanders mee, waaronder Robert Doornbos, Yelmer Buurman, Ho-Pin Tung en Carlo van Dam. Het TT Circuit laat weten trots te zijn dat dit kampioenschap voor Assen heeft gekozen.
Nu begrijp ik dat Spyker ook nog mee doet, die hebben natuurlijk $2,- gebodenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
Bernie Ecclestone could buy Saab from GM for $1
quote:All 20 living Formula One world champions will be present at March's 2010 season opener in Bahrain. The event will be part of the sport's 60th anniversary celebrations.
"This will be a truly special occasion, especially for all those who love F1 and who have been following the sport for many years," said the circuit manager Martin Whitaker.
Among the 20 champions are Alain Prost, Nigel Mansell, Nelson Piquet, Alan Jones, Mario Andretti, Emerson Fittipaldi, Jack Brabham and John Surtees, while many of the cars they drove will be on display.
"This promises to be something spectacular," Whitaker said.
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januariquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Trystar het volgende:
Ferrari's 2010 car launch will take place on January 28 in Maranello, the team has just confirmed
Al dus Jon Noble via Twitter.
Misschien wel 2(.4) liter, 8 cylinder Formule 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
Campos gered?
Volgens de Spaanse krant Dario AS zou Tony Texeira een belang nemen in Campos, ter waarde van ca 3 a 4 miljoen euro. Meer nieuws zou later vandaag bekend worden gemaakt
Heb ik ze zo compleet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Tarado het volgende:
All living Formula One champions to appear at season opener in Bahrain
Die ene waarna die SLR naar vernoemd is, althans ik neem aan dat ie ook WK is geweest en volgens mij leeft ie nog!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Heb ik ze zo compleet?
jack brabham
john surtees
jacky stewart
emerson fittipaldi
niki lauda
mario andretti
jody scheckter
alan jones
nelson piquet
keke rosberg
alain prost
nigel mansell
damon hill
jacques villeneuve
mika hakkinen
kimi raikkonen
------------------
michael schumacher
fernando alonso
lewis hamilton
jenson button
quote:Stirling Moss wordt dan ook wel de beste autocoureur genoemd die nooit het formule 1-wereldkampioenschap won.
281 is, naar mijn idee, niks meer dan het chassisnummer. Raikkonen en Fisichella reden in de VAE respectievelijk met de 279 en 280.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Bernie Ecclestone heeft weer wat nieuws bedacht om de actie in de Formule 1 te vergroten. Hij wil toestaan dat coureurs het circuit af kunnen gaan snijden.
Ecclestone: "Afsnijden in F1 toestaan"
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef bodylotion het volgende:
Ik ga er niet eens op reageren...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze Wirth-less strip tegen bij PatroniseF1
[ afbeelding ]
bij mij wel, probeer het eens via f1racing.nlquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef kepler het volgende:
Doet bij meer mensen de website GPupdate.nl het niet meer?
Het is de laatste dagen al slecht bereikbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij mij wel, probeer het eens via f1racing.nl
hey, nou ook niet meer bij mij, toen ik het net uitprobeerde werkte het nog gewoon![]()
Je hebt eik maar 1 site nodig voor al het F1 nieuws:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen al slecht bereikbaar
Het is toch wel de site waar ik het meeste op kijk
Mja, wij staan bij het Engelstalige gedeeltequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt eik maar 1 site nodig voor al het F1 nieuws:
http://newsnow.co.uk/h/Sp(...)utch%7C%7CNederlands
Hey, das handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie wij? Foksport bedoel je of wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, wij staan bij het Engelstalige gedeelte
Dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie wij? Foksport bedoel je of wat?
De Nederlandse site is vaak later met het nieuws dan het engelstalige deel. Vandaar dat ik dus allebei bekijk (+ IRL deel), naast de RSS feeds die ik lees (alleen zijn die nog trager)quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen rijden als je 8 miljoen mee neemtquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand waar ik wel online mee race, die irl in de LMS rijdt heeft aanbiedingen van F1 teams gekregen.
http://www.gamers-crib.com/forum/showpost.php?p=102212&postcount=17
Hij is niet de eerste de beste hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen rijden als je 8 miljoen mee neemt
Hij heeft alleen bijna nooit sponsorgeld gehad.quote:In late 2003, Fernando made a good impression to Mercedes-Benz in a private test of the German manufacturer in the Portuguese circuit of Estoril. On December 11th 2003, Mercedes-Benz had organized a Formula 3 test among its official client teams of Formula 3 Euroseries. Only six drivers were selected to take part in the test: Fernando Rees, Robert Kubica, Jamie Green, Bruno Spengler, Alexandre Premat and Adrian Sutil.[1] In the test day, Fernando topped the time sheets driving the ASM Mercedes-Benz car.
ik vind het wel een heel beperkt rijtje waar je uit kunt kiezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef franklop het volgende:
[Tournament] FOK!sportmoment van het jaar - Auto/motorsport
stemmen jullie ook even mee
checkquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef franklop het volgende:
[Tournament] FOK!sportmoment van het jaar - Auto/motorsport
stemmen jullie ook even mee
Wilden eerst autosport en F1 apart doen,maar kwamen niet tot zo heel veel momentenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het wel een heel beperkt rijtje waar je uit kunt kiezen
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Wilden eerst autosport en F1 apart doen,maar kwamen niet tot zo heel veel momenten
Zo 1,2,3 wist ik ook niet veel meer te bedenken zelf
Dat dus. Dat was toch wel HET moment van de F1 van afgelopen jaar lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.
Nouja, ik vind eik van wel. Maargoed, maakt niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
een sportmoment hoeft natuurlijk niet altijd op de baan te gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
Die van webber is wel vergeten:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |