Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januariquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Trystar het volgende:
Ferrari's 2010 car launch will take place on January 28 in Maranello, the team has just confirmed
Al dus Jon Noble via Twitter.
Misschien wel 2(.4) liter, 8 cylinder Formule 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
Campos gered?
Volgens de Spaanse krant Dario AS zou Tony Texeira een belang nemen in Campos, ter waarde van ca 3 a 4 miljoen euro. Meer nieuws zou later vandaag bekend worden gemaakt
Heb ik ze zo compleet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Tarado het volgende:
All living Formula One champions to appear at season opener in Bahrain
Die ene waarna die SLR naar vernoemd is, althans ik neem aan dat ie ook WK is geweest en volgens mij leeft ie nog!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Heb ik ze zo compleet?
jack brabham
john surtees
jacky stewart
emerson fittipaldi
niki lauda
mario andretti
jody scheckter
alan jones
nelson piquet
keke rosberg
alain prost
nigel mansell
damon hill
jacques villeneuve
mika hakkinen
kimi raikkonen
------------------
michael schumacher
fernando alonso
lewis hamilton
jenson button
quote:Stirling Moss wordt dan ook wel de beste autocoureur genoemd die nooit het formule 1-wereldkampioenschap won.
281 is, naar mijn idee, niks meer dan het chassisnummer. Raikkonen en Fisichella reden in de VAE respectievelijk met de 279 en 280.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Bernie Ecclestone heeft weer wat nieuws bedacht om de actie in de Formule 1 te vergroten. Hij wil toestaan dat coureurs het circuit af kunnen gaan snijden.
Ecclestone: "Afsnijden in F1 toestaan"
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef bodylotion het volgende:
Ik ga er niet eens op reageren...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze Wirth-less strip tegen bij PatroniseF1
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |