Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januariquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Trystar het volgende:
Ferrari's 2010 car launch will take place on January 28 in Maranello, the team has just confirmed
Al dus Jon Noble via Twitter.
Misschien wel 2(.4) liter, 8 cylinder Formule 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
Campos gered?
Volgens de Spaanse krant Dario AS zou Tony Texeira een belang nemen in Campos, ter waarde van ca 3 a 4 miljoen euro. Meer nieuws zou later vandaag bekend worden gemaakt
Heb ik ze zo compleet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Tarado het volgende:
All living Formula One champions to appear at season opener in Bahrain
Die ene waarna die SLR naar vernoemd is, althans ik neem aan dat ie ook WK is geweest en volgens mij leeft ie nog!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:37 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Heb ik ze zo compleet?
jack brabham
john surtees
jacky stewart
emerson fittipaldi
niki lauda
mario andretti
jody scheckter
alan jones
nelson piquet
keke rosberg
alain prost
nigel mansell
damon hill
jacques villeneuve
mika hakkinen
kimi raikkonen
------------------
michael schumacher
fernando alonso
lewis hamilton
jenson button
quote:Stirling Moss wordt dan ook wel de beste autocoureur genoemd die nooit het formule 1-wereldkampioenschap won.
281 is, naar mijn idee, niks meer dan het chassisnummer. Raikkonen en Fisichella reden in de VAE respectievelijk met de 279 en 280.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Het ding gaat Ferrari 281 heten. Van 28-1, 28 januari
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Bernie Ecclestone heeft weer wat nieuws bedacht om de actie in de Formule 1 te vergroten. Hij wil toestaan dat coureurs het circuit af kunnen gaan snijden.
Ecclestone: "Afsnijden in F1 toestaan"
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef bodylotion het volgende:
Ik ga er niet eens op reageren...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze Wirth-less strip tegen bij PatroniseF1
[ afbeelding ]
bij mij wel, probeer het eens via f1racing.nlquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef kepler het volgende:
Doet bij meer mensen de website GPupdate.nl het niet meer?
Het is de laatste dagen al slecht bereikbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij mij wel, probeer het eens via f1racing.nl
hey, nou ook niet meer bij mij, toen ik het net uitprobeerde werkte het nog gewoon![]()
Je hebt eik maar 1 site nodig voor al het F1 nieuws:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is de laatste dagen al slecht bereikbaar
Het is toch wel de site waar ik het meeste op kijk
Mja, wij staan bij het Engelstalige gedeeltequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt eik maar 1 site nodig voor al het F1 nieuws:
http://newsnow.co.uk/h/Sp(...)utch%7C%7CNederlands
Hey, das handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie wij? Foksport bedoel je of wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, wij staan bij het Engelstalige gedeelte
Dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie wij? Foksport bedoel je of wat?
De Nederlandse site is vaak later met het nieuws dan het engelstalige deel. Vandaar dat ik dus allebei bekijk (+ IRL deel), naast de RSS feeds die ik lees (alleen zijn die nog trager)quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen rijden als je 8 miljoen mee neemtquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand waar ik wel online mee race, die irl in de LMS rijdt heeft aanbiedingen van F1 teams gekregen.
http://www.gamers-crib.com/forum/showpost.php?p=102212&postcount=17
Hij is niet de eerste de beste hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen rijden als je 8 miljoen mee neemt
Hij heeft alleen bijna nooit sponsorgeld gehad.quote:In late 2003, Fernando made a good impression to Mercedes-Benz in a private test of the German manufacturer in the Portuguese circuit of Estoril. On December 11th 2003, Mercedes-Benz had organized a Formula 3 test among its official client teams of Formula 3 Euroseries. Only six drivers were selected to take part in the test: Fernando Rees, Robert Kubica, Jamie Green, Bruno Spengler, Alexandre Premat and Adrian Sutil.[1] In the test day, Fernando topped the time sheets driving the ASM Mercedes-Benz car.
ik vind het wel een heel beperkt rijtje waar je uit kunt kiezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef franklop het volgende:
[Tournament] FOK!sportmoment van het jaar - Auto/motorsport
stemmen jullie ook even mee
checkquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef franklop het volgende:
[Tournament] FOK!sportmoment van het jaar - Auto/motorsport
stemmen jullie ook even mee
Wilden eerst autosport en F1 apart doen,maar kwamen niet tot zo heel veel momentenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het wel een heel beperkt rijtje waar je uit kunt kiezen
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Wilden eerst autosport en F1 apart doen,maar kwamen niet tot zo heel veel momenten
Zo 1,2,3 wist ik ook niet veel meer te bedenken zelf
Dat dus. Dat was toch wel HET moment van de F1 van afgelopen jaar lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat de verbanning van flavio en symonds er niet in staat, en webbers eerste overwinning bijv.
Nouja, ik vind eik van wel. Maargoed, maakt niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
een sportmoment hoeft natuurlijk niet altijd op de baan te gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
de 'gates' stonden er allemaal eerst in, maar besloten ze eruit te laten omdat het nou niet echt een sportmoment is.
Die van webber is wel vergeten:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |