Wat een mooie kleur is het tochquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even mijn enige geslaagde shot van m'n rubypumps plaatsen dan:
[ afbeelding ]
ooit hoop ik jouw lakperfectie te bereikenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij hebt schattige nubbies vind ik![]()
Ik ook in de OP
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooit hoop ik jouw lakperfectie te bereikenJe zou zo handmodel kunnen worden
Auwie! Kusje d'r op!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!
Pff kom net van de dokter af met een acute peesontsteking
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij hebt schattige nubbies vind ik![]()
Ik ook in de OP
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stomme ik.quote:
Vind het wel een erg mooi roze/rood kleurtje dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stomme ik.![]()
wat een gaaf effect dan!
En die van mij is meer rood/ donkerroze. Beetje vreemd dat hij urban purple heet.![]()
Ik ben niet zo van het bestellen via internet. Ben bang dat ik dan helemaal los ga en straks ook grote opbergbakken moet aanschaffen.Morgen even in de stad kijken of ik wat andere kleuren zie dan roze-/ roodtinten die ik tof vind. Die je nu op je nagels hebt vind ik trouwens ook heel gaaf.
Mooie!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Oeh oeh oeh! *hypert*
Swappert is binnen!!
Ooooh ik vind het gaafZe is paarsig en zilver en groen en en en ..
Stoer Daph!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Oeh oeh oeh! *hypert*
Swappert is binnen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooh ik vind het gaafZe is paarsig en zilver en groen en en en ..
Ja, al een tijdje! Ik heb jaren nagel gebeten en ik ben er pas mee gestopt, maar mijn nagels zijn erg zwak van zichzelf. Ze breken dus iedere keer af als ze even wat langer worden. En ik heb een adresje waar ik goedkoop nagels kan laten zetten en ze doet het goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nepperds had?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!
Pff kom net van de dokter af met een acute peesontsteking
lekker slankquote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb van de Slankies SecretSanta een koekjes, biscuitjes en brownies kook/bakboek gekregen
Vind t erg netjes gelakt hoor! Staat je ook mooi die kleurquote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!Ik zag dat ik in de vorige OP sta, maar dat topic heb ik helemaal gemist.
![]()
[..]
Inderdaad.![]()
Met de tips van Puckzzz is het eindelijk gelukt om te lakken zonder dat alles beschadigt. Het duurt alleen wel drie keer zo lang voor ik klaar ben, maar ondertussen kan ik met een hand wel door met werken.
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Alleen in het echt is de lak donkerder.
Daph_ ik vind je lakjes mooi!Zelf heb ik alleen nog maar paars, rood, glitters en roze. Denk dat m'n vriend een rolberoerte krijgt als ik met andere kleurtjes aan kom zetten.
Uhuquote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Daph, die Ki is om verliefd op te worden. Heb laatst een beetje met die van MiMu gespeeld, hij is echt heel mooi
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn stashje.
Top- en basecoats e.d.:
[ afbeelding ]
China Glaze:
[ afbeelding ]
OPI:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence:
[ afbeelding ]
Overige:
[ afbeelding ]
Konad:
[ afbeelding ]
Diverse dingen:
[ afbeelding ]
Voor de kerst zou ik glitters doen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Mayla het volgende:
Misschien nog een zilveren glitter overheen?
Mooi! Netjes ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!Ik zag dat ik in de vorige OP sta, maar dat topic heb ik helemaal gemist.
![]()
[..]
Inderdaad.![]()
Met de tips van Puckzzz is het eindelijk gelukt om te lakken zonder dat alles beschadigt. Het duurt alleen wel drie keer zo lang voor ik klaar ben, maar ondertussen kan ik met een hand wel door met werken.
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Alleen in het echt is de lak donkerder.
Daph_ ik vind je lakjes mooi!Zelf heb ik alleen nog maar paars, rood, glitters en roze. Denk dat m'n vriend een rolberoerte krijgt als ik met andere kleurtjes aan kom zetten.
Ik zou er nog een fijn glittertje overheen doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Mayla het volgende:
Oeh leuke stash Burdie!!
Vandaag op, donkerblauwe van P2 (sorry, te lui om nummer en naam erbij te pakken) met zilveren Essence striper, niet al te netjes gelakt maar kan wel even..
[ afbeelding ]
Probeerde de kleur beter vast te leggen met flits, maar mislukte een beetje....Zit dus tussen deze twee foto's in, meer naar het echt diepe en donkere blauw
[ afbeelding ]
Misschien nog een zilveren glitter overheen?
Doe ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Als je weet dat je nagellak er zo afgaat, is dit erg leuk om te doen
[ afbeelding ]
(Duim naar pink: Claires, Nubar Peacock Feathers, LA Girl Supernova, Paris Memories glitters en Ki, alles één laagje)
Ik heb ze gewoon over Dangerous heen gelakt.. PF lijkt zo wel zwart, maar is donkerpaarsquote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh die Nubar Peacock Feathers ia heel mooi zeg! Is dat een zwarte base eronder?
Alles wat over teh top is en glittert is kerstigquote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Vanavond rommelen om kerstnagels te maken, al heb ik geen idee wat kerstnagels zijn (MAKKELIJK)
Ik denk dat het emerald sparkle/ruby pumps,sparkle, pumps,etcen dan net zo lang tot ik ze allemaal hebRood/groen is toch kerstig?
http://nailsbyasami.blogspot.com/quote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Vanavond rommelen om kerstnagels te maken, al heb ik geen idee wat kerstnagels zijn (MAKKELIJK)
Ik denk dat het emerald sparkle/ruby pumps,sparkle, pumps,etcen dan net zo lang tot ik ze allemaal hebRood/groen is toch kerstig?
Zitten echt mooie tussen!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Dat wilde ik ook doenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Mylene plaatste gister in het vorige topic al een foto deze dus :quote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al gespot bij de Action? Ben wel benieuwd, hebben ze mooie kleurtjes?
Ik heb vandaag de TC en de paarse gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al gespot bij de Action? Ben wel benieuwd, hebben ze mooie kleurtjes?
Lakt hij een beetje? En had je nog meer kleurtjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de TC en de paarse gehaald
neenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is uw OPI al binnen of nognie?
picsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Leuk blauw kleurtje gekocht van Miss Sporty daarstraks.
Links zit nu in het 2e laagjequote:
Ik heb het een keer op gehad, een oude van Obli. Je moet volgens mij eerst je nagels lakken, dan de crackle lak er overheen en dan zou het moeten gaan barsten als het droogt zodat je de kleur die eronder zit in de barstjes kunt zien. Dus eerst geen topcoat o.i.d. er overheen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef romika het volgende:
Goedenavond iedereen.
Nou dat waren weer hele mooie nagels allemaal die ik heb voorbij zien komen de laatste twee dagen!
Mooi hoor!!!!
Ik kijk nog steeds naar de mooie nailart van Obli aan, wil het er niet af halen, de lak is zo mooi. Kijk de hele dag naar mijn nagels hoe ze zo mooi van kleur wisselen in het licht door de duochrome lak. Ben een beetje verliefd![]()
Nogmaals bedankt OBLI, ben er nog steeds heel blij mee en hij houdt prima.
Maar ik heb even een vraagje aan MiMu:
Hoe breng je crack-polish goed aan???
Heb net op een teen even uitgeprobeerd maar ik zie geen krak....ze zeggen 5 minuten maar misschien duurt het iets langer, dat zou natuurlijk goed kunnen.
op zulkse momenten ben ik dan wel weer blij dat we inmiddels onder 1 dak residerenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Goed, ik loop ietsie uit op mijn planningIk had gepland uiterlijk 20.30 weg te gaan naar vriendje, maar kom net onder de douche vandaan, moet mijn spullen nog inpakken en mijn nagels nog lakken
Gaat 'm nie worden nie!
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op zulkse momenten ben ik dan wel weer blij dat we inmiddels onder 1 dak resideren
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef bernies het volgende:
De Jade look-a-like van Claire's heb ik niet kunnen vinden.
De swatches van Alice zijn![]()
En ik heb net iets moois gescoord OPI DS 004 Couture! Een koraalholo lak. Ik kan geen mooie swatch vinden dus zal van het weekend het zelf op de foto zetten.
In het winkelcentrum hier zit tegenwoordig een nagelshop (chinees met drebel om nagels te vijlen en ik heb hier geleerd dat dat niet geweldig is) met heel veel OPI.Twee schappen vol met kleuren, denk zo'n 300, maar alles stond door elkaar en het was gewoon een rommeltje. Hij vroeg er 8 euro per stuk voor, viel me erg mee. Ik ga volgende week nog een keer rustig kijken en vooral of er nog een oude My Privet Jet met de mooie holo staat, de Chinese man stond me te veel op de vingers te kijken nu, al hielp hij wel zo van is dit niks, ik nee dat is die en die en die heb ik al, hij kijkt onder het flesje en zegt he dat klopt, en dat een paar keer. De dames die nieuwe nagels kregen zag ik wel een beetje vreemd kijken, maar ik was in mijn sas! Ze hadden ergens een oude partij opgekocht ben dan ook benieuwd of er nog wat toppers niet meer te krijgen tussen staan. Denk dat ik maar ga voorstellen dat ik ze netjes op kleur en recht ga zetten.
Hij vond me blijkbaar wel gezellig want ik kreeg een dottingding gratis mee.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Geniaal. "Lieve Chinese meneer, als ik alles sorteer op kleur en finish, mag ik dan wat flesjes uitzoeken?"
jaaaaa ik heb de DS! ook die van nintendo trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij heb ik die Jade dupe dus wel, hij lijkt er iig op en ik vind 'm pretty (ook al is het hem niet)
Heb jij OPI DS??? Nicee!! Die zijn gaaf!
Waar zit die nagelshop?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakkenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef bernies het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb de DS! ook die van nintendo trouwens
Je weet waar ik woon Daph!
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakken
Inmiddels wel gedaan: beetje ver weg, jammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |