Dat wilde ik ook doenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Vanavond rommelen om kerstnagels te maken, al heb ik geen idee wat kerstnagels zijn (MAKKELIJK)
Ik denk dat het emerald sparkle/ruby pumps,sparkle, pumps,etcen dan net zo lang tot ik ze allemaal hebRood/groen is toch kerstig?
Mylene plaatste gister in het vorige topic al een foto deze dus :quote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al gespot bij de Action? Ben wel benieuwd, hebben ze mooie kleurtjes?
Ik heb vandaag de TC en de paarse gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al gespot bij de Action? Ben wel benieuwd, hebben ze mooie kleurtjes?
Lakt hij een beetje? En had je nog meer kleurtjes?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de TC en de paarse gehaald
neenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is uw OPI al binnen of nognie?
picsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Leuk blauw kleurtje gekocht van Miss Sporty daarstraks.
Links zit nu in het 2e laagjequote:
Ik heb het een keer op gehad, een oude van Obli. Je moet volgens mij eerst je nagels lakken, dan de crackle lak er overheen en dan zou het moeten gaan barsten als het droogt zodat je de kleur die eronder zit in de barstjes kunt zien. Dus eerst geen topcoat o.i.d. er overheen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef romika het volgende:
Goedenavond iedereen.
Nou dat waren weer hele mooie nagels allemaal die ik heb voorbij zien komen de laatste twee dagen!
Mooi hoor!!!!
Ik kijk nog steeds naar de mooie nailart van Obli aan, wil het er niet af halen, de lak is zo mooi. Kijk de hele dag naar mijn nagels hoe ze zo mooi van kleur wisselen in het licht door de duochrome lak. Ben een beetje verliefd![]()
Nogmaals bedankt OBLI, ben er nog steeds heel blij mee en hij houdt prima.
Maar ik heb even een vraagje aan MiMu:
Hoe breng je crack-polish goed aan???
Heb net op een teen even uitgeprobeerd maar ik zie geen krak....ze zeggen 5 minuten maar misschien duurt het iets langer, dat zou natuurlijk goed kunnen.
op zulkse momenten ben ik dan wel weer blij dat we inmiddels onder 1 dak residerenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Goed, ik loop ietsie uit op mijn planningIk had gepland uiterlijk 20.30 weg te gaan naar vriendje, maar kom net onder de douche vandaan, moet mijn spullen nog inpakken en mijn nagels nog lakken
Gaat 'm nie worden nie!
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op zulkse momenten ben ik dan wel weer blij dat we inmiddels onder 1 dak resideren
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef bernies het volgende:
De Jade look-a-like van Claire's heb ik niet kunnen vinden.
De swatches van Alice zijn![]()
En ik heb net iets moois gescoord OPI DS 004 Couture! Een koraalholo lak. Ik kan geen mooie swatch vinden dus zal van het weekend het zelf op de foto zetten.
In het winkelcentrum hier zit tegenwoordig een nagelshop (chinees met drebel om nagels te vijlen en ik heb hier geleerd dat dat niet geweldig is) met heel veel OPI.Twee schappen vol met kleuren, denk zo'n 300, maar alles stond door elkaar en het was gewoon een rommeltje. Hij vroeg er 8 euro per stuk voor, viel me erg mee. Ik ga volgende week nog een keer rustig kijken en vooral of er nog een oude My Privet Jet met de mooie holo staat, de Chinese man stond me te veel op de vingers te kijken nu, al hielp hij wel zo van is dit niks, ik nee dat is die en die en die heb ik al, hij kijkt onder het flesje en zegt he dat klopt, en dat een paar keer. De dames die nieuwe nagels kregen zag ik wel een beetje vreemd kijken, maar ik was in mijn sas! Ze hadden ergens een oude partij opgekocht ben dan ook benieuwd of er nog wat toppers niet meer te krijgen tussen staan. Denk dat ik maar ga voorstellen dat ik ze netjes op kleur en recht ga zetten.
Hij vond me blijkbaar wel gezellig want ik kreeg een dottingding gratis mee.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Geniaal. "Lieve Chinese meneer, als ik alles sorteer op kleur en finish, mag ik dan wat flesjes uitzoeken?"
jaaaaa ik heb de DS! ook die van nintendo trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij heb ik die Jade dupe dus wel, hij lijkt er iig op en ik vind 'm pretty (ook al is het hem niet)
Heb jij OPI DS??? Nicee!! Die zijn gaaf!
Waar zit die nagelshop?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakkenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef bernies het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb de DS! ook die van nintendo trouwens
Je weet waar ik woon Daph!
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakken
Inmiddels wel gedaan: beetje ver weg, jammer![]()
Naisquote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het topic in m'n ondertitel staan foto's enzoquote:
Hehe, tof! Foto's van de ingerichte Helmer?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Helmer nummer 2 in the house!!!!
is 'm nu in elkaar aan het knutselen, ik moet mijn nagels lakken...
![]()
Ik heb trouwens ook de action lakjes, 1rode en twee topcoats, daarmee kan ik dan lekker (losse) glitters smeren, zonder mijn goede tc's te vernaggelen![]()
Debsterrr en Maria, mooie kleurtjes!!
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
hmm, de inlaybak van m'n nageldoos trekt wat krom waardoor hij niet meer goed blijft hangen
een zooi lakjes ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, tof! Foto's van de ingerichte Helmer?
[..]
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaald, en doe bovenin alle rommeltjes zoals vijlen, topcoats, bokkepootjes etc. En onderin alle gewone lakjes.
Het is wel IKEA hèquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een zooi lakjes ook
misschien moeten die er maar uit
De nagelriemen op mijn duimen zijn ook vierkant hoor. En scheef.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe krijgen jullie de nagelriemen zo mooi rond? Ik duw wel met een bokkenpootje maar zeker mijn duimnagels blijven gewoon enorm vierkant..
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaald, en doe bovenin alle rommeltjes zoals vijlen, topcoats, bokkepootjes etc. En onderin alle gewone lakjes.
Zondag zag ik net....quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?
Die heb ik er net vanaf gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd. Wát een moooooooooooie kleur![]()
![]()
[ afbeelding ]
we gaan een hoop plaatjes van Obli zien de komende tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gedaan maar het zag niet uit, dus maar meteen alle groen eraf gehaald.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doenmaar dan met nfu-ohs
ik vind de kleuren mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |