Wat een mooie kleur is het tochquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even mijn enige geslaagde shot van m'n rubypumps plaatsen dan:
[ afbeelding ]
ooit hoop ik jouw lakperfectie te bereikenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij hebt schattige nubbies vind ik![]()
Ik ook in de OP
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooit hoop ik jouw lakperfectie te bereikenJe zou zo handmodel kunnen worden
Auwie! Kusje d'r op!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!
Pff kom net van de dokter af met een acute peesontsteking
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Jij hebt schattige nubbies vind ik![]()
Ik ook in de OP
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stomme ik.quote:
Vind het wel een erg mooi roze/rood kleurtje dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Stomme ik.![]()
wat een gaaf effect dan!
En die van mij is meer rood/ donkerroze. Beetje vreemd dat hij urban purple heet.![]()
Ik ben niet zo van het bestellen via internet. Ben bang dat ik dan helemaal los ga en straks ook grote opbergbakken moet aanschaffen.Morgen even in de stad kijken of ik wat andere kleuren zie dan roze-/ roodtinten die ik tof vind. Die je nu op je nagels hebt vind ik trouwens ook heel gaaf.
Mooie!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Oeh oeh oeh! *hypert*
Swappert is binnen!!
Ooooh ik vind het gaafZe is paarsig en zilver en groen en en en ..
Stoer Daph!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Oeh oeh oeh! *hypert*
Swappert is binnen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooh ik vind het gaafZe is paarsig en zilver en groen en en en ..
Ja, al een tijdje! Ik heb jaren nagel gebeten en ik ben er pas mee gestopt, maar mijn nagels zijn erg zwak van zichzelf. Ze breken dus iedere keer af als ze even wat langer worden. En ik heb een adresje waar ik goedkoop nagels kan laten zetten en ze doet het goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nepperds had?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Perfecte nagels mooi gelakt nagelriemen om te zoenen!
Pff kom net van de dokter af met een acute peesontsteking
lekker slankquote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb van de Slankies SecretSanta een koekjes, biscuitjes en brownies kook/bakboek gekregen
Vind t erg netjes gelakt hoor! Staat je ook mooi die kleurquote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!Ik zag dat ik in de vorige OP sta, maar dat topic heb ik helemaal gemist.
![]()
[..]
Inderdaad.![]()
Met de tips van Puckzzz is het eindelijk gelukt om te lakken zonder dat alles beschadigt. Het duurt alleen wel drie keer zo lang voor ik klaar ben, maar ondertussen kan ik met een hand wel door met werken.
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Alleen in het echt is de lak donkerder.
Daph_ ik vind je lakjes mooi!Zelf heb ik alleen nog maar paars, rood, glitters en roze. Denk dat m'n vriend een rolberoerte krijgt als ik met andere kleurtjes aan kom zetten.
Uhuquote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Daph, die Ki is om verliefd op te worden. Heb laatst een beetje met die van MiMu gespeeld, hij is echt heel mooi
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:28 schreef Burdie het volgende:
Mijn stashje.
Top- en basecoats e.d.:
[ afbeelding ]
China Glaze:
[ afbeelding ]
OPI:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence:
[ afbeelding ]
Overige:
[ afbeelding ]
Konad:
[ afbeelding ]
Diverse dingen:
[ afbeelding ]
Voor de kerst zou ik glitters doen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Mayla het volgende:
Misschien nog een zilveren glitter overheen?
Mooi! Netjes ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel!Ik zag dat ik in de vorige OP sta, maar dat topic heb ik helemaal gemist.
![]()
[..]
Inderdaad.![]()
Met de tips van Puckzzz is het eindelijk gelukt om te lakken zonder dat alles beschadigt. Het duurt alleen wel drie keer zo lang voor ik klaar ben, maar ondertussen kan ik met een hand wel door met werken.
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Alleen in het echt is de lak donkerder.
Daph_ ik vind je lakjes mooi!Zelf heb ik alleen nog maar paars, rood, glitters en roze. Denk dat m'n vriend een rolberoerte krijgt als ik met andere kleurtjes aan kom zetten.
Ik zou er nog een fijn glittertje overheen doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Mayla het volgende:
Oeh leuke stash Burdie!!
Vandaag op, donkerblauwe van P2 (sorry, te lui om nummer en naam erbij te pakken) met zilveren Essence striper, niet al te netjes gelakt maar kan wel even..
[ afbeelding ]
Probeerde de kleur beter vast te leggen met flits, maar mislukte een beetje....Zit dus tussen deze twee foto's in, meer naar het echt diepe en donkere blauw
[ afbeelding ]
Misschien nog een zilveren glitter overheen?
Doe ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Als je weet dat je nagellak er zo afgaat, is dit erg leuk om te doen
[ afbeelding ]
(Duim naar pink: Claires, Nubar Peacock Feathers, LA Girl Supernova, Paris Memories glitters en Ki, alles één laagje)
Ik heb ze gewoon over Dangerous heen gelakt.. PF lijkt zo wel zwart, maar is donkerpaarsquote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
Oeh die Nubar Peacock Feathers ia heel mooi zeg! Is dat een zwarte base eronder?
Alles wat over teh top is en glittert is kerstigquote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Vanavond rommelen om kerstnagels te maken, al heb ik geen idee wat kerstnagels zijn (MAKKELIJK)
Ik denk dat het emerald sparkle/ruby pumps,sparkle, pumps,etcen dan net zo lang tot ik ze allemaal hebRood/groen is toch kerstig?
http://nailsbyasami.blogspot.com/quote:Op woensdag 23 december 2009 19:01 schreef Tammymara het volgende:
Tvp weer.
Vanavond rommelen om kerstnagels te maken, al heb ik geen idee wat kerstnagels zijn (MAKKELIJK)
Ik denk dat het emerald sparkle/ruby pumps,sparkle, pumps,etcen dan net zo lang tot ik ze allemaal hebRood/groen is toch kerstig?
Zitten echt mooie tussen!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |