Dat moet ik sowieso doen, want alle brievenbussen zijn dichtgemaakt tegen vuurwerk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Je zou het natuurlijk kunnen proberen om die enveloppen gewoon bij een postagentschap in te leveren wat niet meet of het past. Ik heb dat ook al wel eens gedaan en dat is meestal geen probleem. De postbode geeft het dan gewoon bij de buren af als het niet past.
Maar ik zou persoonlijk die gok niet durven nemen met #51.
Ja geen idee? Ik heb er ook nog wel dingen bijgezet "vroegah"quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom is de wiki tegenwoordig eigenlijk afgeschermd?In het verleden konden we die gewoon zelf aanpassen. Dat was veeeeel praktischer.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen idee? Ik heb er ook nog wel dingen bijgezet "vroegah"
quote:Sinds 14 december 2009 is het op de FOK!wiki verplicht een Wiki-account te registreren voor je een pagina mag wijzigen.
Dit kan je snel doen door op de link "Aanmelden/Inschrijven' rechtsboven in je scherm te klikken.
Hebben?quote:
Ooh thanks!! Ga ik gelijk even doen! Kan ik haar emailadres gewoon op de site vinden? Heb ik gedaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: maak je wel gebruik van de MUA korting bij het bestellen op Fabulousstreet?
Scheelt $2,50 per lakje!
Je moet Jocelyn van fabulousstreet dan even mailen en je MUA naam doorgeven. Dan past zij je account aan zodat je die korting krijgt. En ik had problemen om met paypal te betalen daar, dat was een bekende bug in het systeem zei ze dus ik moest mijn bestelling via email doorgeven met shipping adres, welke lakjes, MUA naam en welke verzendmethode ik wilde en dan zou ik een paypal betaalverzoek krijgen. Die laatste moet nog komen trouwens.
It was Iquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
TVP!!
Als het pakketpost moet zijn voor de Nfu Oh, denk ik er ook nog effe over... als je het toch gewoon naar het postkantoor brengt en dus als brievenbuspost, dan doe ik gewoon nog mee!![]()
En wie postte nou net die Nfu Oh oranje-groen-regenboognagels??? Mooooi!!!!!
Dit dus ook voor mij, als het in een envelopske gedouwd wordt doe ik meequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
TVP!!
Als het pakketpost moet zijn voor de Nfu Oh, denk ik er ook nog effe over... als je het toch gewoon naar het postkantoor brengt en dus als brievenbuspost, dan doe ik gewoon nog mee!![]()
En wie postte nou net die Nfu Oh oranje-groen-regenboognagels??? Mooooi!!!!!
Korting als je lid bent op makeupalley.comquote:
Yay! Dan ben ik nog steeds 'in'quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Korting als je lid bent op makeupalley.com![]()
Ik wil het allemaal via brievenbuspost verzenden hoor! Geen probleem wat mij betreft, heb hier nog genoeg bubbelfolie liggen om alles dik in te pakken!
Euj! Tof!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action zag ik van hetzelfde merk als die nuonkleurtjes nu ook gewone nagellak voor 45 eurocenten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn buurman kwam net aan de deur met twee pakketjes!![]()
De ene met Davids, de andere een ROAK uit Amerika!![]()
Ik heb Orly Crocodile Rock gekregen van iemandop MUA.
Foto's Foto's!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn buurman kwam net aan de deur met twee pakketjes!![]()
Ik heb Orly Crocodile Rock gekregen van iemandop MUA.
Die in het paars is het mooiste en die lag er al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Euj! Tof!
Die neonlakjes lakken nog best oke!
Morgen!quote:
Ik zal morgen eens gaan kijken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die in het paars is het mooiste en die lag er al bijna niet meer.
Dan wacht ik geduldig even af!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Morgen!![]()
Het is sowieso een lastige kleur om te fotograferen dus met lamplicht gaat me dat helemaal niet lukken.
Wat voor kleur is het dan? Ik kan het niet eens vinden via googlequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Morgen!![]()
Het is sowieso een lastige kleur om te fotograferen dus met lamplicht gaat me dat helemaal niet lukken.
Hoe kom je daar nou weer aan?!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:50 schreef MinderMutsig het volgende:
zou ik net de laatste 60 voor je neus weggekaapt hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef zoeperzazke het volgende:
werd net gebeld door NailXL dat de nalevering van m'n lakjes langer gaat duren omdat ze in NL niet meer op voorraad waren, en ze nieuw uit korea moeten komen.... Jammer, maar ik heb gezegd dat ik wel even wacht. Nr 49 had ze wel al binnen, maar 60 en 52 komen dus later... In ieder geval netjes dat ze er over belt, ze had er zelf ook de balen in dat het onverwachts langer ging duren. Maarja, zulke dingen kunnen gebeuren
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zou ik net de laatste 60 voor je neus weggekaapt hebben?die zit inmiddels op mijn nageltjes
Gááf! Ben benieuwd hoe die er bij jou uit ziet. Mooie kleur iig!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve mensen ken ik op MUA.![]()
@Daph: http://makeupalley.com/m_101093447
Die bovenste.
Het is een heel oudje en HTF.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gááf! Ben benieuwd hoe die er bij jou uit ziet. Mooie kleur iig!
Ooooh dat maakt het helemaal gaaf natuurlijk! 22 ml! Holy crap! Dat is mega!! Moet je voor de gein eens naast een flesje Essence zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een heel oudje en HTF.![]()
En een megafles! Normale Orly flesjes zijn al groter dan andere merken met 18 ml maar deze is 22 ml!
weer zo'n blubber/zeewierkleur he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve mensen ken ik op MUA.![]()
@Daph: http://makeupalley.com/m_101093447
Die bovenste.
Ik houd van vieze kleuren kwamen we zaterdag achter. Echt bij iedere set swatches ging ik voor de drek kleuren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weer zo'n blubber/zeewierkleur he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |