Dat moet ik sowieso doen, want alle brievenbussen zijn dichtgemaakt tegen vuurwerk..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Je zou het natuurlijk kunnen proberen om die enveloppen gewoon bij een postagentschap in te leveren wat niet meet of het past. Ik heb dat ook al wel eens gedaan en dat is meestal geen probleem. De postbode geeft het dan gewoon bij de buren af als het niet past.
Maar ik zou persoonlijk die gok niet durven nemen met #51.
Ja geen idee? Ik heb er ook nog wel dingen bijgezet "vroegah"quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom is de wiki tegenwoordig eigenlijk afgeschermd?In het verleden konden we die gewoon zelf aanpassen. Dat was veeeeel praktischer.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen idee? Ik heb er ook nog wel dingen bijgezet "vroegah"
quote:Sinds 14 december 2009 is het op de FOK!wiki verplicht een Wiki-account te registreren voor je een pagina mag wijzigen.
Dit kan je snel doen door op de link "Aanmelden/Inschrijven' rechtsboven in je scherm te klikken.
Hebben?quote:
Ooh thanks!! Ga ik gelijk even doen! Kan ik haar emailadres gewoon op de site vinden? Heb ik gedaan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
@Daph: maak je wel gebruik van de MUA korting bij het bestellen op Fabulousstreet?
Scheelt $2,50 per lakje!
Je moet Jocelyn van fabulousstreet dan even mailen en je MUA naam doorgeven. Dan past zij je account aan zodat je die korting krijgt. En ik had problemen om met paypal te betalen daar, dat was een bekende bug in het systeem zei ze dus ik moest mijn bestelling via email doorgeven met shipping adres, welke lakjes, MUA naam en welke verzendmethode ik wilde en dan zou ik een paypal betaalverzoek krijgen. Die laatste moet nog komen trouwens.
It was Iquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
TVP!!
Als het pakketpost moet zijn voor de Nfu Oh, denk ik er ook nog effe over... als je het toch gewoon naar het postkantoor brengt en dus als brievenbuspost, dan doe ik gewoon nog mee!![]()
En wie postte nou net die Nfu Oh oranje-groen-regenboognagels??? Mooooi!!!!!
Dit dus ook voor mij, als het in een envelopske gedouwd wordt doe ik meequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
TVP!!
Als het pakketpost moet zijn voor de Nfu Oh, denk ik er ook nog effe over... als je het toch gewoon naar het postkantoor brengt en dus als brievenbuspost, dan doe ik gewoon nog mee!![]()
En wie postte nou net die Nfu Oh oranje-groen-regenboognagels??? Mooooi!!!!!
Korting als je lid bent op makeupalley.comquote:
Yay! Dan ben ik nog steeds 'in'quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Korting als je lid bent op makeupalley.com![]()
Ik wil het allemaal via brievenbuspost verzenden hoor! Geen probleem wat mij betreft, heb hier nog genoeg bubbelfolie liggen om alles dik in te pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |