Enigszins wel logisch. Gebeurd vaak zat bij mensen die dit overkomt vooral bij terminal en overpass.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens ik had gisteren een care package en die lanceerde ik ergens in een loods.
Kwam dat ding op het dak terecht. Ergens ook wel logisch
Maar ik moet dus echt in een open ruimte staan.
Hoelang duurt het voordat die komt ?
een paar seconden, denk 5 ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens ik had gisteren een care package en die lanceerde ik ergens in een loods.
Gisteren gooide ik mijn carepackage een meter voor me neer, bounced hij terug, land op mijn hoofd en maakt me doodquote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat jouw gamenaam of steamnaam?quote:
Gamenaamquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dat jouw gamenaam of steamnaam?
Max 10 seconde volgens mij hoor.. Niets is er meer frusti dan bijvoorbeeld een choppergunner die nét buiten het veld en bereik ligt..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Enigszins wel logisch. Gebeurd vaak zat bij mensen die dit overkomt vooral bij terminal en overpass.
Al blijven de packages soms wel haken achter hekken of stukken van gebouwen, or rollen een stukje berg af.
Hoelang het duurt hangt af van het level en vanaf welke kant de heli komt aanvliegen. Ga uit van 10 tot 20 seconden meestal. Daarna moet hij wel stil liggen voordat je hem kan uitpakken.
Ik vraag dus om jouw steamnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gamenaam
Steamnaam weet ik niet zo uit mijn bolletje.
Moet in je commands staan. Iets als melee..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Maar het enige wat ik moet doen bij die care package is erover heen lopen?
Of op F klikken?
Trouwen hoe verander ik de knop voor te kniven. Zit nu bij de E, dat is echt kut. Wil liever de V ofzo.
Zie verschillende commando's staan om te wijzigen, behalve knifing.
Mja, op UAV / Heartbeat zie je een hoop, maar heb nu ook een paar keer gehad dat ik met cold blooded enzo (dus helemaal stealth) rondliep en ze me nog steeds volgden door de muur heenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanks voor de hulp.
Moet allereerst die levels eens leren kennen, loop er nu maar wat rond te dolen om alles te ontdekken waardoor ik tevaak afgeschoten wordt.
Ohja; Kan het zijn dat er veel wallhackers zijn? Damn. Ook als je de killcam volgt. Ze kunnen je nooit gezien hebben en lopen zo naar je toe waardoor je 0 kans hebt.
Tja, die zijn aanwezig. Killcam kan een hoop duidelijk maken inderdaad.. ATM kan je er weinig aan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanks voor de hulp.
Moet allereerst die levels eens leren kennen, loop er nu maar wat rond te dolen om alles te ontdekken waardoor ik tevaak afgeschoten wordt.
Ohja; Kan het zijn dat er veel wallhackers zijn? Damn. Ook als je de killcam volgt. Ze kunnen je nooit gezien hebben en lopen zo naar je toe waardoor je 0 kans hebt.
Nee dan ben ik veel te druk bezig met campen spelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, die zijn aanwezig. Killcam kan een hoop duidelijk maken inderdaad.. ATM kan je er weinig aan doen
Missen jullie btw ook het feit dat je niet de achievements ingame kan kijken? (tijdens het spelen)
Je bedoelt online achievements voor je wapens en rank?quote:Missen jullie btw ook het feit dat je niet de achievements ingame kan kijken? (tijdens het spelen)
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bedoelt online achievements voor je wapens en rank?
Die zijn inderdaad niet zichtbaar voor je tijdens het spelen tot na beeindiging van de ronde. Dit is gedaan voor als je vlak na het behalen eruit gaat. Dan telt dit niet mee geloof ik. Je moet een ronde beeindigen om je achievements te krijgen.
De achievement wel, de match points raak je kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De achievement wel, de match points raak je kwijt.
Daarom gaf ik aan geloof ik, maar werkt dus wel gewoon. Nouja, valt me vaak genoeg niet eens op dat ik een achievement hebt gehaald totdat ik uit een server ben en dan in de barrack het aangegeven ziet worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
Dat is knap. Er zijn er maar 10quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom cheaten zoveel mensen?
Of die level cheaters
Als iemand mee wilt doen, steam account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197986416109
Ben Prestige 36...
Ja, dat bedoel ik. Ik zit nog niet in prestige. Geen idee of ik dat uberhaupt ga doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Complete M4A1 Carbine Master II voor goude Emblem...
Wat is dat?
Headshots betwijfel ik.. Dat levert camouflage op, geen attachments..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)
Heeft elk wapen.
Dank!quote:
Kan deze opengezet worden zodat ik kan editten?quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)[
Godver, inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Mazora het volgende:
Hmm nou zijn alle spelers weer weg uit de OP :/
Kan de wiki ook niet aanpassenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Godver, inderdaad
Al PM gestuurd naar de mod dat ik de OP aan wil passen (En dan niet op de wiki, maar gewoon in dit topic)..
Rechtsboven op de wiki..quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
Maar hoe speel ik mee? Er is een Fok server ofzo?
Heeft de PC-versie een leaderboard?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Nogmaals mijn vraag.
Hij is niet gezien in het vorige topic op ´t eind.
Waar kun je de leaderboards zien?
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Tier 1 rank 70, ingame All[!]gator, steamnaam weet ik niet
Ja die bedoel ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen al wat info over komende updates? Op de site van IW is er wel een aparte subforum voor gemaakt, alleen staat hier nog niks in beschreven. Ben wel benieuwd tbh.
Is je steamnaam je inlognaam?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
Kunnen jullie opgeven welk level jullie zijn en jullie steamnaam?
Dit verwerk ik dan in de OP.
- Steam zonder VAC zal geen Steam zijn, kans 0%quote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..
Mja, ik heb inderdaad wat footage gezien van mensen die d.m.v. de console hack een aantal nieuwe game modes hadden unlocked. Zag er wel dik uit, die Nucleair Winter oid. Wel vrij onmogelijk te realiseren, je hebt een minuut nodig om dat ding te cappen ofzo. Of er zullen misschien geen respawns mogelijk zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Solique het volgende:
Is nog niets over bekend.
Wel vermoeden mensen extra maps en/of gamemodes. Omdat er wat aanknopingspunten gevonden zouden zijn op de discs.
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef AlligatorNL het volgende:
- Connection problemen zijn meestal client side (ik heb zelf nergens last van) en aangezien IW geen reet om customer support geeft, ook 0%
Mwa, ik vind het echt meevallen, speel vaak met 2 anderen en dan zit ik binnen de 5 pogingen in een server.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:
- time outs
- disconnects
- lag
- het in 1 x compleet krijgen van jouw party in een server..
met 2+ man is het een HEL. Je kan er gerust 10 min voor uittrekken voordat je er allemaal in zit..
Ik hoop maar dat die vieze lijer zijn game fixed, ander 50 euros down the fuckin drainquote:@fourzerotwo: Preparing an in depth #MW2 Status Report for players to stay aware of what we're addressing & how it's progressing. Lots of updates in works
Robert Bowling heeft weer 2 regels getwitterd, iets over modtools in de toekomst.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen al wat info over komende updates? Op de site van IW is er wel een aparte subforum voor gemaakt, alleen staat hier nog niks in beschreven. Ben wel benieuwd tbh.
Holy shit man, ik zit op level 23 na 12 uur spelen...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef WooZ het volgende:
Ben nu ook maar prestige begonnen
Lv 23 nu in een halve dag
quote:Modern Warfare 2 Update in Test now!
Includes: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix (eliminates any edits to IWD files also).
Full patch notes for all previous and current patches will be added shortly. Stay Tuned for link.
================
Heb ik echt geen last van, ook al heb ik hem op strict staan. Ik join echt meestal meteen instantly, en anders is het een kwestie van één minuutje wachten (i.c.m die intermission tijd ofzo)quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:
- time outs
- disconnects
- lag
- het in 1 x compleet krijgen van jouw party in een server..
met 2+ man is het een HEL. Je kan er gerust 10 min voor uittrekken voordat je er allemaal in zit..
in steam view -> friends en daar staat dat de FOK!MW groep tussen, zodat je met mensen kan chatten en hun games kan joinen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben lid van Fok!Games op steam, hoe kan ik met jullie meespelen?
Ik kan t nergens vinden bij Steam.
Geloof me, ik heb al meer dan 10 hackers meegemaakt en dat vind ik vrij veel, nog nooit zoveel gezien in een online game in een korte tijd (iets meer dan een maand). Echt niet opgeblazen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Aquars het volgende:
[..]
Robert Bowling heeft weer 2 regels getwitterd, iets over modtools in de toekomst.
http://www.insidegamer.nl(...)fare-2-op-komst.html
Voor de rest blijft het stil en reageren ze helemaal nergens op. Zelden zulke slechte support en communicatie van een ontwikkelaar gezien.
Ik heb het zo langzamerhand wel gezien met MW2, ik vind het bijvoorbeeld erg irritant dat ik niet kan kiezen welke map ik wil spelen en als je een spel joint, 10 meter loop en dan is de match afgelopen.
Van hackers heb ik niet zoveel gemerkt eigenlijk, dat wordt meer opgeblazen dan dat er werkelijk zoveel hackers zijn. Is mijn ervaring tenminste. Opzich een goede game, maar het had zoveel beter kunnen zijn..
Dat komt echt vanzelf, je zult uiteindelijk beter worden zodat je ze flink kan nakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Jantje12345 het volgende:
Wat een fucking drama is dit dan
Pauperharde lag, noobtubes en die vreselijk overpowered shotgun welke net een rifle is. Speel net een dagje maar dit bevalt me niet echt, hoop dat het een beetje wennen gaat.
Ik bestrijd vuur met vuurquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Die shotgun hoeren pak je niet aan hoor. Je loopt het hoekje om, hoort *BAM* en je bent dood door 2 shotguns tegelijkertijd
Ik ben nog geen 67quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik bestrijd vuur met vuur
Jammer dat je ze pas op rank 67 krijgtach ik ben al prestige 1 rank 70
Die NL vlag kan vanaf het begin alquote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Yes ik kan een NL-vlaggetje bij mijn naam zetten
Level 9
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Blik het volgende:
Is er ook een beschrijving van ieder callsign en title te vinden op internet?
ah topquote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Die NL vlag kan vanaf het begin al
[..]
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
ik ongeveer 4 dagen minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe zitten jullie met de playtime btw..? Ik zit op 4 dagen, 22 uur en 46 minuten
Zie hierboven. Zet het in een format..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik ongeveer 4 dagen minder
Mag ik ook in de OP? rank 40 nu en mijn steam id is mijn e-mail dus die gooi ik liever niet op het forum. ingame is nu [Fok!]bigbass en zit natuurlijk in de FOK!MW2 groep.
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk, weer een homocheater in de game
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.
Noob
Omdat ik de enige ben waarop jouw post kon baseren in deze hele topic.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?
Je houdt in ieder geval de expert challenges bij je wapens. Of je ook je prestige challenges behoudt, weet ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Spelvout het volgende:
Ik zit net onder de 4 dagen played, Prestige 1, Lv69
Inmiddels 8 nuke's neergegooid. Nog twee voor een gaaf icoontje
Op level 45 zoiets had ik overigens al 740/1000~ kills met chopper gunner. Het is dat ik vanaf ergens in de 50 alleen maar geknifed heb (zonder killstreak rewards uiteraard) anders had ik die golden chopper gunner title!
Die Prestige challenges behoud je overigens gewoon toch? Wel van plan om voor 2e Prestige te gaan.
Gebruik op dit moment deze combo qua callsign.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Gewoon campen
Lees eens rustig wat ik zeg in mijn reply...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben waarop jouw post kon baseren in deze hele topic.
En je bent niet de eerste die zegt dat nuke users hacken.
Ik quote jou niet, ik noem jouw naam niet, NIETS. Besides.. Sommige mensen spelen op dit moment het spel...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk, weer een homocheater in de game
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lees eens rustig wat ik zeg in mijn reply...
[..]
Ik quote jou niet, ik noem jouw naam niet, NIETS. Besides.. Sommige mensen spelen op dit moment het spel...
Fucking hell, zit je normaalgesproken in BNW ofzo..?
Die shotguns pakken mij niet vaker dan welk ander wapen, gewoon een kwestie van goed spelen...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Die shotgun hoeren pak je niet aan hoor. Je loopt het hoekje om, hoort *BAM* en je bent dood door 2 shotguns tegelijkertijd
quote:
die 1887 akimbo ja. Maar de meeste die ze gebruiken zijn dikke noobs, dus dat is meestal geen probleem. Ook op korte afstand naai ik ze met mijn intervention.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die laatste shotgun bedoel je? Die is overpoweredGebruikte ik ook...
Pfff, ik camp alleen maar als ik mijn nuke wil gebruiken, anders niet. Dit is meestal alleen in Wasteland of in Afghan.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leer jij maar eerst spelen inplaats van campen
Ik wil jou best voor me hebben staanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
die 1887 akimbo ja. Maar de meeste die ze gebruiken zijn dikke noobs, dus dat is meestal geen probleem. Ook op korte afstand naai ik ze met mijn intervention.
Je moet ook gebruik maken van de nadelen van de 1887:
- redelijk secuur, dus snel blijven bewegen zodat ze mis schieten.
- Na het schieten zijn ze voor een kort moment kwetsbaar
Dan ga ik jou binnenkort s joinen in een potje.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, ik camp alleen maar als ik mijn nuke wil gebruiken, anders niet. Dit is meestal alleen in Wasteland of in Afghan.
[..]
Ik wil jou best voor me hebben staan. Al die noobs schieten met beiden gelijk. Maar ik schiet altijd eerst met één, dan constateer ik met mijn buitenmenselijke reactiesnelheid of hij nog leeft, en nog geen paar milliseconden daarna vuur ik mijn andere
.
Ik moet die tac knife nog halen,d an heb ik deze noobclass ook. Wel vet, beetje van die stilstaande camperhomows ownenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu een noobclass aangemaakt met throwingknife, tactical knife, commando pro, marathon, lightweight. rennen en stabben..
Ik heb één, misschien twee levels gespeeld met de 1887. Op dit moment speel ik met de AK47 + RPG i.c.m. Bling Pro (Red dot + FMJ), Stopping Power Pro en Steady Aim Pro. Deze heb ik dan als assault class.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dan ga ik jou binnenkort s joinen in een potje.
Als ik weer lvl 67 ben komen ze waarschijnlijk wel als second weapon in mn loadout. Punt waarom ik niet vaak door die dingen genaaid word: Ik snipe regelmatig, ben een zeer mobiele sniper, maar houd wel afstand, en zoek dekking. Op de afstand die ik in het algemeen erop na houd kan jij mij met die 1887's niet schieten, en ben jij de sjaak.
Middellange afstand zal ik waarschijnlijk de sjaak zijn als ik geen dekking heb, anders probeer ik je te cripplen met een flashbang.
op kortere afstanden probeer ik je te kniven en ligt het aan ons beider reactievermogen wie er gaat winnen.
Dus niet persé dat ik zo goed ben, maar meer dat ik met mijn tactiek het potentiele gevaar uit de weg ga.
In kleinere levels speel ik met marathon, lightweigt, commando, en een sub en aa12. Daar kan op korte afstand geen 1887 tegenop...
We zullen zien....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb één, misschien twee levels gespeeld met de 1887. Op dit moment speel ik met de AK47 + RPG i.c.m. Bling Pro (Red dot + FMJ), Stopping Power Pro en Steady Aim Pro. Deze heb ik dan als assault class.
Daarnaast heb ik een Spec Ops Class, waar ik atm Uzi Red Dot + Akimbo 1887 gebruik met Marathon Pro, Cold Blooded Pro en Ninja Pro. Kortom, als jij op een te lange afstand zit om te kunnen schieten met mijn 1887, dan pak ik mijn Uzi.
Sniper gebruik ik trouwens de M21, heerlijk wapen
Anyway, met mijn AK47 heeft geen enkele sniper een kans tegen mij![]()
Hoe ziet jouw Sniper loadout eruit? (wapens, perks, attachments etc etc)quote:
Zit op stagequote:
Intervention FMJquote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw Sniper loadout eruit? (wapens, perks, attachments etc etc)
Ik heb de M21 Silencedquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Intervention FMJ
AA-12
Sleigt of hand pro (pro zorgt ervoor dat je super snel door je scope kijkt)
Stopping power pro
Scrambler
Je zal me zelden zien stilzitten met mn sniper, ben continue on the move. Zeer vaak eerste op de server met een mooie K/D. (algemene K/D word alleen flink verpest, omdat anderen op mijn account spelen)
Als mijn lvl weer hoog genoeg is (prestige 1) maak ik een 2e sniper aan met:
M21 Silenced
1887 Akimbo/M93 Raffica silenced
Scavenger
Cold blooded pro
Ninja Pro
Op laatste manier krijg ik hele mooie k/d ratio's, met een heel lage death
Rafica is inderdaad geweldig wapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb de M21 Silenced
Raffica Silenced
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded Pro (fucking handig als je in bosjes ligt, ze zien je naam niet/geen rooie crosshair)
Steady Aim Pro (voor langer adem inhouden, ook altijd handig als je op iemand loert)
Met de Raffica heb ik al ziek veel kills, al meer dan 500 kills. Vind em zelfs lekkerder met silencer, waarom weet ik niet.
Bij mij komen ze niet in de buurt hoor met hun heartbeat sensorquote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Rafica is inderdaad geweldig wapen.
Steady aim pro is voor mij pretty pointless. Ik houd shift pas ingedrukt als ik ga schieten, en dat doe ik binnen 1 á 2 seconden. Liever dan Ninja pro, ben je icm CB pro volledig stealth.
Er is geen server, je kan alleen kijken wanneer er mensen spelen van fok of je mee kan doen. Of andersom jou inviten.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Heider00sje het volgende:
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe je in de Fok server kan spelenIk wil tegen (of met) jullie spelen!
Ik ben lid op Steam van Fok!Games, maar ik kan nergens vinden hoe ik jullie server kan vinden (of waar jullie spelen).
Wie weet hoe dit moet?
Scrambler is mij zeer nuttig gebleken. Eenmaal stond ik tussen 3 gasten van het andere team te jumpen maar ze merkten mij niet op. Kon heel geruststellend ze één voor één kniven. Scrambler werkt erg goed in steegjes e.d., de mensen hebben niet het idee dat er iemand in de buurt zit, eerder nog dat iemand een counter uav heeft. Stel dat je met de sniper al dicht in de buurt zit bij iemand, en je dus al kwetsbaarder bent, heft dit dat weer gedeeltelijk op.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet in de buurt hoor met hun heartbeat sensor. Daarnaast is steady aim pro wel degelijk handig in sniper vs sniper battles. Kijken wie het 't langst volhoudt, want na te lang geaimd te hebben, is het ondenkbaar nog accuraat te schieten voor de komende 10 seconden.
Daarnaast, ik zag dat je scrambler gebruikt bij je originele setup. Is dat niet beetje overkill aangezien ze ook gelijk weten dat jij in de buurt zit?
Joh? Is dat echt zo? Dat is wel jammer..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is geen server, je kan alleen kijken wanneer er mensen spelen van fok of je mee kan doen. Of andersom jou inviten.
Mun pc?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Dibble het volgende:
Op het IW forum las ik dat de fix nu van kracht is voor de model 1887. Kan iemand dat bevestigen?
Kan even niet warfaren op mun pc
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Zit toch aan het begin, mapvoting.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Dibble het volgende:
En nog tal van features die ontbreken zoals votekick of mapvoting. Schande.
Amen. Eigenlijk heb nog wel wat toe te voegen, maar dan zou ik in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
1. Wasteland en Afghan zijn perfecte maps om te snipen. Daarnaast kan je in elke map wel close combat snipen, moet je wel de stylo hanteren ofcquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
Zo uit mijn hoofd, volgens mij krijg je die pas rond level 26quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kan ik Cold Blooded nog niet kiezen in mijn perks, kan dat?
Ben pas level 13.
Mooi, ze gaan de 1887 minder goed maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Dat gaat dus lekker ook niet meer als je al meerdere spellen via Steam hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
inderdaad zeg. Als je het een klotespel vind, ga gewoon lekker MW1 weer spelen en zout op...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.
Je hebt toch meerdere class spots?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Spelvout het volgende:
Cold Blooded lijkt me wel handig, ik heb het echter nog nooit gebruikt.
Hoe kan je dat nou verkiezen boven Stopping Power?En voor mijn knifeclass is Lightweight natuurlijk 10x beter.
Gisteren overigens 2 maps achter elkaar een Nuke gekregen, heb het embleempje nu en kan hem uit mijn killstreak halen
Jawel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
Ik gebruik 2 classes:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt toch meerdere class spots?Simpel, sniper + spec ops class (met smg enz) cold blooded gebruiken. Daarnaast is stopping power toch overkill in hardcore games.
Gast. Val dood ofzo. Of stop in ieder geval met posten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
Speel het dan nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
We kunnen niet allemaal full-time spelen, dit is uberhaupt de eerste CoD die ik speel.quote:
Ik ben het met heider00sje eens. Helaas moet je wel spelen omdat ik voor de game 50 pegels heb neergeteld en hij niet terug ingeleverd kan worden omdat er meteen een steamaccount aan gekoppeld is wat tevens niet op de doos vermeld staat bij requirements. Het is gewoon een onwijze baggerspel in de staat waarin het nu verkeerd. Kijk maar op IW forums en geen enkele dev die reageerd, nee ze doen alleen maar mededelingen over twitter wat laat zien dat ze niet met de waarheid oog in oog willen staan. En die waarheid is hard.quote:
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal full-time spelen, dit is uberhaupt de eerste CoD die ik speel.
Maar goed om te weten
Als je op de ESC-knop kdrukt krijg je inderdaad een menu, maar nooit geweten dat je daar je class kunt wisselen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoomquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik gebruik 2 classes:
Assault (zelden) - Hiervoor dus Stopping Power
Knife - Hiervoor Lightweight zodat ik de hele map door kan rennen als een gek!
En ik speel geen hardcore
Speciaal voor jou. De I-win button: Clickquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Is dat een bug of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Wat helemaal leuk is is een lightweight class (marathon + light weight + commando) en dan bij een 4-kill streak de signaalgranaat voor de care package in de hand nemen, maar niet gooien.
Dan kun je gruwelijk hard sprinten.
Nee, ik rush gewoon veel te hard voor hardcore.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoom
Ze kunnen d'r iig wel om lachenquote:Since the game shipped a month ago, Infinity Ward has been squashing bugs and reading feedback.
Vince: Absolutely. The benefit of making a game that all of our guys love to play is that all of our guys are playing it, and they're running into the same problems that any other player is, so we want to get that stuff fixed as soon as possible.
Jason West: Yeah, the studio has been shut down for all of December, but these guys are playing the game and they want to come in on their own time to fix it and patch it. Considering that they're all on vacation, the responsiveness of the team has been pretty awesome. [Note: based on the new unlimited ammo glitch, they still have some work to do. Unless there's a Christmas miracle]
Has anything really surprised you with multiplayer?
Vince: Well, yeah .. the Javelin thing, obviously [laughs]. Just the fact that somebody picked that out.
Jason: And the infinite Care Package one is pretty impressive, I mean you have to do this, do that and ...
Vince: I could see you accidentally doing it, but then how do you figure out how to go back and replicate it? That's crazy.
So if there's a Modern Warfare 3, what can you possibly pack in to top the Night Vision Goggles?
Vince: This time we'll have a version that comes with a complete tank.
Jason: Yeah, or a full-sized Ghillie suit would be awesome, too.
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Heider00sje het volgende:
Sorry jongens, ik kap er mee.
Mijn ergenissen worden alleen maar groter. naast alles wat ik eerder heb genoemd, kap ik er nu mee omdat ik niet kan spelen als de verbinding niet 100% goed is (< te hoge pings). Dit is gewoon niet leuk spelen.
Ik wacht nog even wat de patch te bieden heeft, anders zie ik geen toekomst meer om dit spel te spelen. Wat jammer!
Voor degene die de knelpunten accepteren, veel plezier nog met spelen!
Wie zegt dat ik dit topic met rust laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.
Ha, dat doe ik dus lekker als reactie op de shottienerds. Heerlijk, zo`n noob marathon/lightweight/commando combi met tac knife !quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef Razor21 het volgende:
Op zich vind ik het nog wel gaan ondanks die "problemen" vermaak me kostelijk.
Alleen het enige waaraan ik me giga erger zijn die Melee attacks met die knives....
Je kunt niet normaal lopen zonder dat je door een knife omgelegd wordt![]()
![]()
Je bedoeld, sinds de patch of zo ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Haha, mooi zo, al die 1887 Akimbo nubcakes lopen te whinen dat ze nu geen superwapen meer hebben, heerlijk voor ze
Ik heb gewon 35 euro betaald hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
Er is je diverse malen afgeraden het spel te kopen, maar toch heb je het gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
potjes van 10 minuten =quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Sja dat jullie kankerslechte beginners zijn die nonstop worden afgemaakt en dan niet tegen je verlies kunnen door als een stelletje pisnichten te janken op fora, bewijst wel weer dat sommige mensen beter geen games kunnen spelen
Gast, meerdere mensen hebben jou gevraagd om je kop te houden met je eindeloze gebash. Dit is hierbij ook mijn laatste verzoek. De volgende zal namens de mensen hier in dit topic een verzoek aan een mod zijn om jou te bannen uit dit topic.quote:
15 euro om een maand lang cheats te kunnen downloaden.. Kansloze sukkelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
Wat belachelijk? Waarom kan/mag datquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
MW2 is online net zo okey, zeker de hardcore servers zijn geweldig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Net weer even een potje MW1 gedaan, hoe verfrissend goed zeg
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Dan kan je naar het MW1 topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
juistquote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die losers die alleen maar campenZo heb je geen zin meer in het spel...
Je mening is duidelijk jaquote:Op zondag 20 december 2009 10:06 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ik
Ja, dat heb je altijd.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting?quote:
Hoezo? Net alsof dat van te voren is gezegd...quote:
Mijn ergernis top 5 top 8 is:quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
Huurquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Heider00sje het volgende:
totdat er een pach komt die (een deel) op lost
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Heb je het nu wel over de pc versie?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef arucard het volgende:
Ik joinde net een game die al afgelopen was![]()
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk mw2 leuker dan mw1 denk ik. Ik ben er op een of andere manier ook een stuk beter in
Wat een n00bsquote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!
Lul je hier maar uit, grote vrind![]()
![]()
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Heb je het nu wel over de pc versie?
Punt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.
Maak een KLB-topic aan en ga daar huilen. Blijf weg uit dit topic en zoek het CoD 4 topic op.
Ik zal bij deze gelijk een topic-report aanmaken aangezien je alleen maar loopt te zeiken hier.
Zoek een leven, of zoek een hoge boom met touw. Whatever je doet, BLIJF HIER WEG
Dit komt omdat Modern Warfare I en World at War op de consoles ook al korte potjes hadden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom is er zoveel meer gezeur in het PC topic dan het 360/PS3 topic?
En iedereen hier ook van 'de korte potjes zijn irritant' daar heb ik nog niemand over horen klagen in het andere topic
Je punt was na één keer al duidelijk. Sterker nog, je punt was al duidelijk vóórdat je het spel had gekocht. Dank je en tot de volgende keer, als je wél iets nieuws te zeggen hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik probeer mensen te behoeden dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt: de game toch kopen!
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het leukste spel onderdeel?
Zelf speel ik eigenlijk enkel Free For All.
Maar je hebt een hele waslijst wat is nu een echte aanrader?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
De wapens zijn enorm niet gebalanceerd, gewoon fucking irritant.
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Kom maar op met die update!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit topic met rust laat![]()
Ik blijf zeuren omdat dit spel mij GVD 50 euro heeft gekost, en gewoon een kloteproduct terugkrijg.
ZONDER DAT IK DEZE KAN DOORVERKOPEN!
De mensen bij Infinity Ward mogen van mij wel.. tja de boom in!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
MW2MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Stoer van je, maar het blijft online een klote spel.
Dit zijn een aantal van jouw comments.. Deze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat jij het een kutspel vindt. Dat mag je vinden, daarvoor leven we (nu iig nog) in Nederland. Het wordt alleen fucking vervelend als je niets nuttigs te brengen hebt.quote:
Ik speel eigenlijk alleen maar ground war (domination+team deathmatch).quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste Heider00sje,
Ik krijg klachten over jouw postgedrag en na zelf het topic doorgelezen te hebben kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Je mag best klagen over MW2 maar jij draait door en daarmee verziek je de sfeer in dit topic. Stop dus met het gebagger en gezuig!
Will doquote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef Razor21 het volgende:
Kan ik ook in de OP genoemd worden :
Razor21, prestige 0, level 25, Steamnaam : Snipes2Kill
Thnx Bootje.quote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Even ter info, dat was dus mijn melding. Dan weet je waar je je frustraties op los moet laten heider00sje
[..]
Will do
Nicequote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef afro het volgende:
Heb gister de dacht ik onmogelijke challange gehaald.
Get a winning kill cam by dropping a crate on a enemy
Lekker he?quote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Blik het volgende:
Ik heb eindelijk de coldblooded perk te pakken. Merk het meteen in mijn resultaten, nu vaak geen laatste meer.
Psst, achievements halen in een 3d person cagematch met een vriend..quote:
Bij mij is het andersom bij 1 meestal top nu altijd 4de of 5dequote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef arucard het volgende:
Is dat trouwens bij andere ook? Ik was bij mw1 meestal maar matig, vaak ergens in het midden. Maar bij mw2 sta ik bijna alleen maar bovenin de lijst. Of ben ik de enige die dit heeft
.
1 x gehadquote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef Razor21 het volgende:
Krijg nu vaak de melding bij joinen : Patch_mp FF en nog iets
Deathmatch, Dominition, Ground War..dat soort dingen. Capture the Flag en dat Basiscapturegedoe vind ik klote.quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopenquote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je 'crates' kon oppakken / verschuifen?
Zojuist een sublieme kill gehad. Had een Care Package opgeroepen, gooide die flare, en toen die box dropte viel die recht op de enemyquote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopen
Welke patch en waarom..?quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Goldfoxx het volgende:
Mn broertje haalde van het weekend een challenge waarbij je 2 headshots tegelijk maakt, en dat nog wel met een m4.
Ben benieuwd waneer ze met die patch komen.
Ja idd.. Wel heerlijk hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Is die al doorgevoerd?quote:
Dan is het je eigen schuldquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Is die al doorgevoerd?
Heb het afgelopen Dragon Age () gespeeld en gesocialsliced, dus heb het nog niet kunnen merken.
De wat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Ik heb de title al, dus als je hem wilt kan je hem krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef afro het volgende:
Dat probleem had ik na de LAN party van cod met wat vrienden zo ik zat nog te schieten in me bed.
Ik las net over een title op cod die heet STD en die krijg je door iemand te knife met die title![]()
Er hebben deze week ontwikkelaars gejoined om zo de verspreiding te beginnen:P
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De wat?
Hebben jullie trouwens ook dat je over CoD droomt?Ik heb het bijna elke nacht als ik lang gespeeld heb. Vaak is het nog wel leuk..maar vannacht/vanochtend werd ik er stapelgek van. Zat in een loop, soort van Dominition modus, ik moest twee dingen in de gaten houden ofzo...en ik dacht hele tijd dat ik écht online aan het spelen was.
![]()
Ogen open, gedachten resetten. En echt, ogen dicht en daar ging ik weer.
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)
Die shotgun in tweevoud (akimbo). Dat weet je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |