Ze kunnen d'r iig wel om lachenquote:Since the game shipped a month ago, Infinity Ward has been squashing bugs and reading feedback.
Vince: Absolutely. The benefit of making a game that all of our guys love to play is that all of our guys are playing it, and they're running into the same problems that any other player is, so we want to get that stuff fixed as soon as possible.
Jason West: Yeah, the studio has been shut down for all of December, but these guys are playing the game and they want to come in on their own time to fix it and patch it. Considering that they're all on vacation, the responsiveness of the team has been pretty awesome. [Note: based on the new unlimited ammo glitch, they still have some work to do. Unless there's a Christmas miracle]
Has anything really surprised you with multiplayer?
Vince: Well, yeah .. the Javelin thing, obviously [laughs]. Just the fact that somebody picked that out.
Jason: And the infinite Care Package one is pretty impressive, I mean you have to do this, do that and ...
Vince: I could see you accidentally doing it, but then how do you figure out how to go back and replicate it? That's crazy.
So if there's a Modern Warfare 3, what can you possibly pack in to top the Night Vision Goggles?
Vince: This time we'll have a version that comes with a complete tank.
Jason: Yeah, or a full-sized Ghillie suit would be awesome, too.
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Heider00sje het volgende:
Sorry jongens, ik kap er mee.
Mijn ergenissen worden alleen maar groter. naast alles wat ik eerder heb genoemd, kap ik er nu mee omdat ik niet kan spelen als de verbinding niet 100% goed is (< te hoge pings). Dit is gewoon niet leuk spelen.
Ik wacht nog even wat de patch te bieden heeft, anders zie ik geen toekomst meer om dit spel te spelen. Wat jammer!
Voor degene die de knelpunten accepteren, veel plezier nog met spelen!
Wie zegt dat ik dit topic met rust laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.
Ha, dat doe ik dus lekker als reactie op de shottienerds. Heerlijk, zo`n noob marathon/lightweight/commando combi met tac knife !quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef Razor21 het volgende:
Op zich vind ik het nog wel gaan ondanks die "problemen" vermaak me kostelijk.
Alleen het enige waaraan ik me giga erger zijn die Melee attacks met die knives....
Je kunt niet normaal lopen zonder dat je door een knife omgelegd wordt![]()
![]()
Je bedoeld, sinds de patch of zo ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Haha, mooi zo, al die 1887 Akimbo nubcakes lopen te whinen dat ze nu geen superwapen meer hebben, heerlijk voor ze
Ik heb gewon 35 euro betaald hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
Er is je diverse malen afgeraden het spel te kopen, maar toch heb je het gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
potjes van 10 minuten =quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Sja dat jullie kankerslechte beginners zijn die nonstop worden afgemaakt en dan niet tegen je verlies kunnen door als een stelletje pisnichten te janken op fora, bewijst wel weer dat sommige mensen beter geen games kunnen spelen
Gast, meerdere mensen hebben jou gevraagd om je kop te houden met je eindeloze gebash. Dit is hierbij ook mijn laatste verzoek. De volgende zal namens de mensen hier in dit topic een verzoek aan een mod zijn om jou te bannen uit dit topic.quote:
15 euro om een maand lang cheats te kunnen downloaden.. Kansloze sukkelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
Wat belachelijk? Waarom kan/mag datquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
MW2 is online net zo okey, zeker de hardcore servers zijn geweldig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Net weer even een potje MW1 gedaan, hoe verfrissend goed zeg
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Dan kan je naar het MW1 topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |