potjes van 10 minuten =quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Sja dat jullie kankerslechte beginners zijn die nonstop worden afgemaakt en dan niet tegen je verlies kunnen door als een stelletje pisnichten te janken op fora, bewijst wel weer dat sommige mensen beter geen games kunnen spelen
Gast, meerdere mensen hebben jou gevraagd om je kop te houden met je eindeloze gebash. Dit is hierbij ook mijn laatste verzoek. De volgende zal namens de mensen hier in dit topic een verzoek aan een mod zijn om jou te bannen uit dit topic.quote:
15 euro om een maand lang cheats te kunnen downloaden.. Kansloze sukkelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
Wat belachelijk? Waarom kan/mag datquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
MW2 is online net zo okey, zeker de hardcore servers zijn geweldig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Net weer even een potje MW1 gedaan, hoe verfrissend goed zeg
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Dan kan je naar het MW1 topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
juistquote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die losers die alleen maar campenZo heb je geen zin meer in het spel...
Je mening is duidelijk jaquote:Op zondag 20 december 2009 10:06 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ik
Ja, dat heb je altijd.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die losers die alleen maar campenZo heb je geen zin meer in het spel...
Samenvatting?quote:
Hoezo? Net alsof dat van te voren is gezegd...quote:
Mijn ergernis top 5 top 8 is:quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
Huurquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Heider00sje het volgende:
totdat er een pach komt die (een deel) op lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |