Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
juistquote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die losers die alleen maar campenZo heb je geen zin meer in het spel...
Je mening is duidelijk jaquote:Op zondag 20 december 2009 10:06 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ik
Ja, dat heb je altijd.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting?quote:
Hoezo? Net alsof dat van te voren is gezegd...quote:
Mijn ergernis top 5 top 8 is:quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
Huurquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Heider00sje het volgende:
totdat er een pach komt die (een deel) op lost
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Heb je het nu wel over de pc versie?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef arucard het volgende:
Ik joinde net een game die al afgelopen was![]()
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk mw2 leuker dan mw1 denk ik. Ik ben er op een of andere manier ook een stuk beter in
Wat een n00bsquote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!
Lul je hier maar uit, grote vrind![]()
![]()
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Heb je het nu wel over de pc versie?
Punt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.
Maak een KLB-topic aan en ga daar huilen. Blijf weg uit dit topic en zoek het CoD 4 topic op.
Ik zal bij deze gelijk een topic-report aanmaken aangezien je alleen maar loopt te zeiken hier.
Zoek een leven, of zoek een hoge boom met touw. Whatever je doet, BLIJF HIER WEG
Dit komt omdat Modern Warfare I en World at War op de consoles ook al korte potjes hadden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom is er zoveel meer gezeur in het PC topic dan het 360/PS3 topic?
En iedereen hier ook van 'de korte potjes zijn irritant' daar heb ik nog niemand over horen klagen in het andere topic
Je punt was na één keer al duidelijk. Sterker nog, je punt was al duidelijk vóórdat je het spel had gekocht. Dank je en tot de volgende keer, als je wél iets nieuws te zeggen hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik probeer mensen te behoeden dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt: de game toch kopen!
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het leukste spel onderdeel?
Zelf speel ik eigenlijk enkel Free For All.
Maar je hebt een hele waslijst wat is nu een echte aanrader?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
De wapens zijn enorm niet gebalanceerd, gewoon fucking irritant.
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Kom maar op met die update!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit topic met rust laat![]()
Ik blijf zeuren omdat dit spel mij GVD 50 euro heeft gekost, en gewoon een kloteproduct terugkrijg.
ZONDER DAT IK DEZE KAN DOORVERKOPEN!
De mensen bij Infinity Ward mogen van mij wel.. tja de boom in!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
MW2MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Stoer van je, maar het blijft online een klote spel.
Dit zijn een aantal van jouw comments.. Deze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat jij het een kutspel vindt. Dat mag je vinden, daarvoor leven we (nu iig nog) in Nederland. Het wordt alleen fucking vervelend als je niets nuttigs te brengen hebt.quote:
Ik speel eigenlijk alleen maar ground war (domination+team deathmatch).quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste Heider00sje,
Ik krijg klachten over jouw postgedrag en na zelf het topic doorgelezen te hebben kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Je mag best klagen over MW2 maar jij draait door en daarmee verziek je de sfeer in dit topic. Stop dus met het gebagger en gezuig!
Will doquote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef Razor21 het volgende:
Kan ik ook in de OP genoemd worden :
Razor21, prestige 0, level 25, Steamnaam : Snipes2Kill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |