Ik ben het met heider00sje eens. Helaas moet je wel spelen omdat ik voor de game 50 pegels heb neergeteld en hij niet terug ingeleverd kan worden omdat er meteen een steamaccount aan gekoppeld is wat tevens niet op de doos vermeld staat bij requirements. Het is gewoon een onwijze baggerspel in de staat waarin het nu verkeerd. Kijk maar op IW forums en geen enkele dev die reageerd, nee ze doen alleen maar mededelingen over twitter wat laat zien dat ze niet met de waarheid oog in oog willen staan. En die waarheid is hard.quote:
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal full-time spelen, dit is uberhaupt de eerste CoD die ik speel.
Maar goed om te weten
Als je op de ESC-knop kdrukt krijg je inderdaad een menu, maar nooit geweten dat je daar je class kunt wisselen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoomquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik gebruik 2 classes:
Assault (zelden) - Hiervoor dus Stopping Power
Knife - Hiervoor Lightweight zodat ik de hele map door kan rennen als een gek!
En ik speel geen hardcore
Speciaal voor jou. De I-win button: Clickquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
Is dat een bug of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Wat helemaal leuk is is een lightweight class (marathon + light weight + commando) en dan bij een 4-kill streak de signaalgranaat voor de care package in de hand nemen, maar niet gooien.
Dan kun je gruwelijk hard sprinten.
Nee, ik rush gewoon veel te hard voor hardcore.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoom
Ze kunnen d'r iig wel om lachenquote:Since the game shipped a month ago, Infinity Ward has been squashing bugs and reading feedback.
Vince: Absolutely. The benefit of making a game that all of our guys love to play is that all of our guys are playing it, and they're running into the same problems that any other player is, so we want to get that stuff fixed as soon as possible.
Jason West: Yeah, the studio has been shut down for all of December, but these guys are playing the game and they want to come in on their own time to fix it and patch it. Considering that they're all on vacation, the responsiveness of the team has been pretty awesome. [Note: based on the new unlimited ammo glitch, they still have some work to do. Unless there's a Christmas miracle]
Has anything really surprised you with multiplayer?
Vince: Well, yeah .. the Javelin thing, obviously [laughs]. Just the fact that somebody picked that out.
Jason: And the infinite Care Package one is pretty impressive, I mean you have to do this, do that and ...
Vince: I could see you accidentally doing it, but then how do you figure out how to go back and replicate it? That's crazy.
So if there's a Modern Warfare 3, what can you possibly pack in to top the Night Vision Goggles?
Vince: This time we'll have a version that comes with a complete tank.
Jason: Yeah, or a full-sized Ghillie suit would be awesome, too.
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Heider00sje het volgende:
Sorry jongens, ik kap er mee.
Mijn ergenissen worden alleen maar groter. naast alles wat ik eerder heb genoemd, kap ik er nu mee omdat ik niet kan spelen als de verbinding niet 100% goed is (< te hoge pings). Dit is gewoon niet leuk spelen.
Ik wacht nog even wat de patch te bieden heeft, anders zie ik geen toekomst meer om dit spel te spelen. Wat jammer!
Voor degene die de knelpunten accepteren, veel plezier nog met spelen!
Wie zegt dat ik dit topic met rust laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mooi zo. Topic met rust laten en moven.
Ha, dat doe ik dus lekker als reactie op de shottienerds. Heerlijk, zo`n noob marathon/lightweight/commando combi met tac knife !quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef Razor21 het volgende:
Op zich vind ik het nog wel gaan ondanks die "problemen" vermaak me kostelijk.
Alleen het enige waaraan ik me giga erger zijn die Melee attacks met die knives....
Je kunt niet normaal lopen zonder dat je door een knife omgelegd wordt![]()
![]()
Je bedoeld, sinds de patch of zo ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Haha, mooi zo, al die 1887 Akimbo nubcakes lopen te whinen dat ze nu geen superwapen meer hebben, heerlijk voor ze
Ik heb gewon 35 euro betaald hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
Er is je diverse malen afgeraden het spel te kopen, maar toch heb je het gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
potjes van 10 minuten =quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Sja dat jullie kankerslechte beginners zijn die nonstop worden afgemaakt en dan niet tegen je verlies kunnen door als een stelletje pisnichten te janken op fora, bewijst wel weer dat sommige mensen beter geen games kunnen spelen
Gast, meerdere mensen hebben jou gevraagd om je kop te houden met je eindeloze gebash. Dit is hierbij ook mijn laatste verzoek. De volgende zal namens de mensen hier in dit topic een verzoek aan een mod zijn om jou te bannen uit dit topic.quote:
15 euro om een maand lang cheats te kunnen downloaden.. Kansloze sukkelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
Wat belachelijk? Waarom kan/mag datquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Weer een cheater..
Artificial aiming.net ofzo zei ie.. Zielig excuus voor een mens
MW2 is online net zo okey, zeker de hardcore servers zijn geweldig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Net weer even een potje MW1 gedaan, hoe verfrissend goed zeg
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Dan kan je naar het MW1 topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:29 schreef Heider00sje het volgende:
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
juistquote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die losers die alleen maar campenZo heb je geen zin meer in het spel...
Je mening is duidelijk jaquote:Op zondag 20 december 2009 10:06 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een stukje terug in dit topic heb ik mijn mening al wel gegeven d8 ik
Ja, dat heb je altijd.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting?quote:
Hoezo? Net alsof dat van te voren is gezegd...quote:
Mijn ergernis top 5 top 8 is:quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Waarom is MW1 wel te spelen en MW2 niet?
Huurquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Heider00sje het volgende:
totdat er een pach komt die (een deel) op lost
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind campers tof. Ze schieten je 1 keer dood, je weet waar ze zitten, rent naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan dan wel ergens anders campen.
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, en dan schieten ze je 1 keer dood, weet jij waar ze zitten, ren je naar ze toe en BOOM HEADSHOT. Whehehe
En dan gaan ze huilen
Heb je het nu wel over de pc versie?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef arucard het volgende:
Ik joinde net een game die al afgelopen was![]()
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk mw2 leuker dan mw1 denk ik. Ik ben er op een of andere manier ook een stuk beter in
Wat een n00bsquote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten ze dus op zoen ander plekje en hebben ze silencer aan en is het hardcore mode!
Lul je hier maar uit, grote vrind![]()
![]()
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Heb je het nu wel over de pc versie?
Punt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zielig stuk vreten. Ik heb je vriendelijk verzocht op te kankeren, maar het enige wat je doet, is al jouw 14-jarige frustraties uiten op een topic DIE DAAR NIET VOOR BEDOELD IS.
Maak een KLB-topic aan en ga daar huilen. Blijf weg uit dit topic en zoek het CoD 4 topic op.
Ik zal bij deze gelijk een topic-report aanmaken aangezien je alleen maar loopt te zeiken hier.
Zoek een leven, of zoek een hoge boom met touw. Whatever je doet, BLIJF HIER WEG
Dit komt omdat Modern Warfare I en World at War op de consoles ook al korte potjes hadden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom is er zoveel meer gezeur in het PC topic dan het 360/PS3 topic?
En iedereen hier ook van 'de korte potjes zijn irritant' daar heb ik nog niemand over horen klagen in het andere topic
Je punt was na één keer al duidelijk. Sterker nog, je punt was al duidelijk vóórdat je het spel had gekocht. Dank je en tot de volgende keer, als je wél iets nieuws te zeggen hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik probeer mensen te behoeden dezelfde fout te maken die ik heb gemaakt: de game toch kopen!
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het leukste spel onderdeel?
Zelf speel ik eigenlijk enkel Free For All.
Maar je hebt een hele waslijst wat is nu een echte aanrader?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn doel is om helemaal niet te bashen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
De wapens zijn enorm niet gebalanceerd, gewoon fucking irritant.
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Kom maar op met die update!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit topic met rust laat![]()
Ik blijf zeuren omdat dit spel mij GVD 50 euro heeft gekost, en gewoon een kloteproduct terugkrijg.
ZONDER DAT IK DEZE KAN DOORVERKOPEN!
De mensen bij Infinity Ward mogen van mij wel.. tja de boom in!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
MW2MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:12 schreef Heider00sje het volgende:
frustratie +4![]()
![]()
50 Euro lappen voor een kutspel..
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=221858&p=3413630#p3413630
Ik wil mijn geld terug![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Stoer van je, maar het blijft online een klote spel.
Dit zijn een aantal van jouw comments.. Deze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat jij het een kutspel vindt. Dat mag je vinden, daarvoor leven we (nu iig nog) in Nederland. Het wordt alleen fucking vervelend als je niets nuttigs te brengen hebt.quote:
Ik speel eigenlijk alleen maar ground war (domination+team deathmatch).quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste Heider00sje,
Ik krijg klachten over jouw postgedrag en na zelf het topic doorgelezen te hebben kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Je mag best klagen over MW2 maar jij draait door en daarmee verziek je de sfeer in dit topic. Stop dus met het gebagger en gezuig!
Will doquote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef Razor21 het volgende:
Kan ik ook in de OP genoemd worden :
Razor21, prestige 0, level 25, Steamnaam : Snipes2Kill
Thnx Bootje.quote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Even ter info, dat was dus mijn melding. Dan weet je waar je je frustraties op los moet laten heider00sje
[..]
Will do
Nicequote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef afro het volgende:
Heb gister de dacht ik onmogelijke challange gehaald.
Get a winning kill cam by dropping a crate on a enemy
Lekker he?quote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Blik het volgende:
Ik heb eindelijk de coldblooded perk te pakken. Merk het meteen in mijn resultaten, nu vaak geen laatste meer.
Psst, achievements halen in een 3d person cagematch met een vriend..quote:
Bij mij is het andersom bij 1 meestal top nu altijd 4de of 5dequote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef arucard het volgende:
Is dat trouwens bij andere ook? Ik was bij mw1 meestal maar matig, vaak ergens in het midden. Maar bij mw2 sta ik bijna alleen maar bovenin de lijst. Of ben ik de enige die dit heeft
.
1 x gehadquote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef Razor21 het volgende:
Krijg nu vaak de melding bij joinen : Patch_mp FF en nog iets
Deathmatch, Dominition, Ground War..dat soort dingen. Capture the Flag en dat Basiscapturegedoe vind ik klote.quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopenquote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je 'crates' kon oppakken / verschuifen?
Zojuist een sublieme kill gehad. Had een Care Package opgeroepen, gooide die flare, en toen die box dropte viel die recht op de enemyquote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopen
Welke patch en waarom..?quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Goldfoxx het volgende:
Mn broertje haalde van het weekend een challenge waarbij je 2 headshots tegelijk maakt, en dat nog wel met een m4.
Ben benieuwd waneer ze met die patch komen.
Ja idd.. Wel heerlijk hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Is die al doorgevoerd?quote:
Dan is het je eigen schuldquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Is die al doorgevoerd?
Heb het afgelopen Dragon Age () gespeeld en gesocialsliced, dus heb het nog niet kunnen merken.
De wat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Ik heb de title al, dus als je hem wilt kan je hem krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef afro het volgende:
Dat probleem had ik na de LAN party van cod met wat vrienden zo ik zat nog te schieten in me bed.
Ik las net over een title op cod die heet STD en die krijg je door iemand te knife met die title![]()
Er hebben deze week ontwikkelaars gejoined om zo de verspreiding te beginnen:P
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De wat?
Hebben jullie trouwens ook dat je over CoD droomt?Ik heb het bijna elke nacht als ik lang gespeeld heb. Vaak is het nog wel leuk..maar vannacht/vanochtend werd ik er stapelgek van. Zat in een loop, soort van Dominition modus, ik moest twee dingen in de gaten houden ofzo...en ik dacht hele tijd dat ik écht online aan het spelen was.
![]()
Ogen open, gedachten resetten. En echt, ogen dicht en daar ging ik weer.
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)
Die shotgun in tweevoud (akimbo). Dat weet je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |