Geloof me, ik heb al meer dan 10 hackers meegemaakt en dat vind ik vrij veel, nog nooit zoveel gezien in een online game in een korte tijd (iets meer dan een maand). Echt niet opgeblazen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Aquars het volgende:
[..]
Robert Bowling heeft weer 2 regels getwitterd, iets over modtools in de toekomst.
http://www.insidegamer.nl(...)fare-2-op-komst.html
Voor de rest blijft het stil en reageren ze helemaal nergens op. Zelden zulke slechte support en communicatie van een ontwikkelaar gezien.
Ik heb het zo langzamerhand wel gezien met MW2, ik vind het bijvoorbeeld erg irritant dat ik niet kan kiezen welke map ik wil spelen en als je een spel joint, 10 meter loop en dan is de match afgelopen.
Van hackers heb ik niet zoveel gemerkt eigenlijk, dat wordt meer opgeblazen dan dat er werkelijk zoveel hackers zijn. Is mijn ervaring tenminste. Opzich een goede game, maar het had zoveel beter kunnen zijn..
Dat komt echt vanzelf, je zult uiteindelijk beter worden zodat je ze flink kan nakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Jantje12345 het volgende:
Wat een fucking drama is dit dan
Pauperharde lag, noobtubes en die vreselijk overpowered shotgun welke net een rifle is. Speel net een dagje maar dit bevalt me niet echt, hoop dat het een beetje wennen gaat.
Ik bestrijd vuur met vuurquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Die shotgun hoeren pak je niet aan hoor. Je loopt het hoekje om, hoort *BAM* en je bent dood door 2 shotguns tegelijkertijd
Ik ben nog geen 67quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik bestrijd vuur met vuur
Jammer dat je ze pas op rank 67 krijgtach ik ben al prestige 1 rank 70
Die NL vlag kan vanaf het begin alquote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Yes ik kan een NL-vlaggetje bij mijn naam zetten
Level 9
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Blik het volgende:
Is er ook een beschrijving van ieder callsign en title te vinden op internet?
ah topquote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Die NL vlag kan vanaf het begin al
[..]
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
ik ongeveer 4 dagen minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe zitten jullie met de playtime btw..? Ik zit op 4 dagen, 22 uur en 46 minuten
Zie hierboven. Zet het in een format..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik ongeveer 4 dagen minder
Mag ik ook in de OP? rank 40 nu en mijn steam id is mijn e-mail dus die gooi ik liever niet op het forum. ingame is nu [Fok!]bigbass en zit natuurlijk in de FOK!MW2 groep.
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk, weer een homocheater in de game
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.
Noob
Omdat ik de enige ben waarop jouw post kon baseren in deze hele topic.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?
Je houdt in ieder geval de expert challenges bij je wapens. Of je ook je prestige challenges behoudt, weet ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Spelvout het volgende:
Ik zit net onder de 4 dagen played, Prestige 1, Lv69
Inmiddels 8 nuke's neergegooid. Nog twee voor een gaaf icoontje
Op level 45 zoiets had ik overigens al 740/1000~ kills met chopper gunner. Het is dat ik vanaf ergens in de 50 alleen maar geknifed heb (zonder killstreak rewards uiteraard) anders had ik die golden chopper gunner title!
Die Prestige challenges behoud je overigens gewoon toch? Wel van plan om voor 2e Prestige te gaan.
Gebruik op dit moment deze combo qua callsign.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Gewoon campen
Lees eens rustig wat ik zeg in mijn reply...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben waarop jouw post kon baseren in deze hele topic.
En je bent niet de eerste die zegt dat nuke users hacken.
Ik quote jou niet, ik noem jouw naam niet, NIETS. Besides.. Sommige mensen spelen op dit moment het spel...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk, weer een homocheater in de game
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lees eens rustig wat ik zeg in mijn reply...
[..]
Ik quote jou niet, ik noem jouw naam niet, NIETS. Besides.. Sommige mensen spelen op dit moment het spel...
Fucking hell, zit je normaalgesproken in BNW ofzo..?
Die shotguns pakken mij niet vaker dan welk ander wapen, gewoon een kwestie van goed spelen...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Die shotgun hoeren pak je niet aan hoor. Je loopt het hoekje om, hoort *BAM* en je bent dood door 2 shotguns tegelijkertijd
quote:
die 1887 akimbo ja. Maar de meeste die ze gebruiken zijn dikke noobs, dus dat is meestal geen probleem. Ook op korte afstand naai ik ze met mijn intervention.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die laatste shotgun bedoel je? Die is overpoweredGebruikte ik ook...
Pfff, ik camp alleen maar als ik mijn nuke wil gebruiken, anders niet. Dit is meestal alleen in Wasteland of in Afghan.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leer jij maar eerst spelen inplaats van campen
Ik wil jou best voor me hebben staanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
die 1887 akimbo ja. Maar de meeste die ze gebruiken zijn dikke noobs, dus dat is meestal geen probleem. Ook op korte afstand naai ik ze met mijn intervention.
Je moet ook gebruik maken van de nadelen van de 1887:
- redelijk secuur, dus snel blijven bewegen zodat ze mis schieten.
- Na het schieten zijn ze voor een kort moment kwetsbaar
Dan ga ik jou binnenkort s joinen in een potje.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, ik camp alleen maar als ik mijn nuke wil gebruiken, anders niet. Dit is meestal alleen in Wasteland of in Afghan.
[..]
Ik wil jou best voor me hebben staan. Al die noobs schieten met beiden gelijk. Maar ik schiet altijd eerst met één, dan constateer ik met mijn buitenmenselijke reactiesnelheid of hij nog leeft, en nog geen paar milliseconden daarna vuur ik mijn andere
.
Ik moet die tac knife nog halen,d an heb ik deze noobclass ook. Wel vet, beetje van die stilstaande camperhomows ownenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
Heb nu een noobclass aangemaakt met throwingknife, tactical knife, commando pro, marathon, lightweight. rennen en stabben..
Ik heb één, misschien twee levels gespeeld met de 1887. Op dit moment speel ik met de AK47 + RPG i.c.m. Bling Pro (Red dot + FMJ), Stopping Power Pro en Steady Aim Pro. Deze heb ik dan als assault class.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dan ga ik jou binnenkort s joinen in een potje.
Als ik weer lvl 67 ben komen ze waarschijnlijk wel als second weapon in mn loadout. Punt waarom ik niet vaak door die dingen genaaid word: Ik snipe regelmatig, ben een zeer mobiele sniper, maar houd wel afstand, en zoek dekking. Op de afstand die ik in het algemeen erop na houd kan jij mij met die 1887's niet schieten, en ben jij de sjaak.
Middellange afstand zal ik waarschijnlijk de sjaak zijn als ik geen dekking heb, anders probeer ik je te cripplen met een flashbang.
op kortere afstanden probeer ik je te kniven en ligt het aan ons beider reactievermogen wie er gaat winnen.
Dus niet persé dat ik zo goed ben, maar meer dat ik met mijn tactiek het potentiele gevaar uit de weg ga.
In kleinere levels speel ik met marathon, lightweigt, commando, en een sub en aa12. Daar kan op korte afstand geen 1887 tegenop...
We zullen zien....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb één, misschien twee levels gespeeld met de 1887. Op dit moment speel ik met de AK47 + RPG i.c.m. Bling Pro (Red dot + FMJ), Stopping Power Pro en Steady Aim Pro. Deze heb ik dan als assault class.
Daarnaast heb ik een Spec Ops Class, waar ik atm Uzi Red Dot + Akimbo 1887 gebruik met Marathon Pro, Cold Blooded Pro en Ninja Pro. Kortom, als jij op een te lange afstand zit om te kunnen schieten met mijn 1887, dan pak ik mijn Uzi.
Sniper gebruik ik trouwens de M21, heerlijk wapen
Anyway, met mijn AK47 heeft geen enkele sniper een kans tegen mij![]()
Hoe ziet jouw Sniper loadout eruit? (wapens, perks, attachments etc etc)quote:
Zit op stagequote:
Intervention FMJquote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw Sniper loadout eruit? (wapens, perks, attachments etc etc)
Ik heb de M21 Silencedquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Intervention FMJ
AA-12
Sleigt of hand pro (pro zorgt ervoor dat je super snel door je scope kijkt)
Stopping power pro
Scrambler
Je zal me zelden zien stilzitten met mn sniper, ben continue on the move. Zeer vaak eerste op de server met een mooie K/D. (algemene K/D word alleen flink verpest, omdat anderen op mijn account spelen)
Als mijn lvl weer hoog genoeg is (prestige 1) maak ik een 2e sniper aan met:
M21 Silenced
1887 Akimbo/M93 Raffica silenced
Scavenger
Cold blooded pro
Ninja Pro
Op laatste manier krijg ik hele mooie k/d ratio's, met een heel lage death
Rafica is inderdaad geweldig wapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb de M21 Silenced
Raffica Silenced
Sleight of Hand Pro
Cold Blooded Pro (fucking handig als je in bosjes ligt, ze zien je naam niet/geen rooie crosshair)
Steady Aim Pro (voor langer adem inhouden, ook altijd handig als je op iemand loert)
Met de Raffica heb ik al ziek veel kills, al meer dan 500 kills. Vind em zelfs lekkerder met silencer, waarom weet ik niet.
Bij mij komen ze niet in de buurt hoor met hun heartbeat sensorquote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Rafica is inderdaad geweldig wapen.
Steady aim pro is voor mij pretty pointless. Ik houd shift pas ingedrukt als ik ga schieten, en dat doe ik binnen 1 á 2 seconden. Liever dan Ninja pro, ben je icm CB pro volledig stealth.
Er is geen server, je kan alleen kijken wanneer er mensen spelen van fok of je mee kan doen. Of andersom jou inviten.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Heider00sje het volgende:
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe je in de Fok server kan spelenIk wil tegen (of met) jullie spelen!
Ik ben lid op Steam van Fok!Games, maar ik kan nergens vinden hoe ik jullie server kan vinden (of waar jullie spelen).
Wie weet hoe dit moet?
Scrambler is mij zeer nuttig gebleken. Eenmaal stond ik tussen 3 gasten van het andere team te jumpen maar ze merkten mij niet op. Kon heel geruststellend ze één voor één kniven. Scrambler werkt erg goed in steegjes e.d., de mensen hebben niet het idee dat er iemand in de buurt zit, eerder nog dat iemand een counter uav heeft. Stel dat je met de sniper al dicht in de buurt zit bij iemand, en je dus al kwetsbaarder bent, heft dit dat weer gedeeltelijk op.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet in de buurt hoor met hun heartbeat sensor. Daarnaast is steady aim pro wel degelijk handig in sniper vs sniper battles. Kijken wie het 't langst volhoudt, want na te lang geaimd te hebben, is het ondenkbaar nog accuraat te schieten voor de komende 10 seconden.
Daarnaast, ik zag dat je scrambler gebruikt bij je originele setup. Is dat niet beetje overkill aangezien ze ook gelijk weten dat jij in de buurt zit?
Joh? Is dat echt zo? Dat is wel jammer..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is geen server, je kan alleen kijken wanneer er mensen spelen van fok of je mee kan doen. Of andersom jou inviten.
Mun pc?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Dibble het volgende:
Op het IW forum las ik dat de fix nu van kracht is voor de model 1887. Kan iemand dat bevestigen?
Kan even niet warfaren op mun pc
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Zit toch aan het begin, mapvoting.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Dibble het volgende:
En nog tal van features die ontbreken zoals votekick of mapvoting. Schande.
Amen. Eigenlijk heb nog wel wat toe te voegen, maar dan zou ik in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
1. Wasteland en Afghan zijn perfecte maps om te snipen. Daarnaast kan je in elke map wel close combat snipen, moet je wel de stylo hanteren ofcquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
Zo uit mijn hoofd, volgens mij krijg je die pas rond level 26quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kan ik Cold Blooded nog niet kiezen in mijn perks, kan dat?
Ben pas level 13.
Mooi, ze gaan de 1887 minder goed maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Dat gaat dus lekker ook niet meer als je al meerdere spellen via Steam hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
inderdaad zeg. Als je het een klotespel vind, ga gewoon lekker MW1 weer spelen en zout op...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.
Je hebt toch meerdere class spots?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Spelvout het volgende:
Cold Blooded lijkt me wel handig, ik heb het echter nog nooit gebruikt.
Hoe kan je dat nou verkiezen boven Stopping Power?En voor mijn knifeclass is Lightweight natuurlijk 10x beter.
Gisteren overigens 2 maps achter elkaar een Nuke gekregen, heb het embleempje nu en kan hem uit mijn killstreak halen
Jawel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
Ik gebruik 2 classes:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt toch meerdere class spots?Simpel, sniper + spec ops class (met smg enz) cold blooded gebruiken. Daarnaast is stopping power toch overkill in hardcore games.
Gast. Val dood ofzo. Of stop in ieder geval met posten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
Speel het dan nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |