Scrambler is mij zeer nuttig gebleken. Eenmaal stond ik tussen 3 gasten van het andere team te jumpen maar ze merkten mij niet op. Kon heel geruststellend ze één voor één kniven. Scrambler werkt erg goed in steegjes e.d., de mensen hebben niet het idee dat er iemand in de buurt zit, eerder nog dat iemand een counter uav heeft. Stel dat je met de sniper al dicht in de buurt zit bij iemand, en je dus al kwetsbaarder bent, heft dit dat weer gedeeltelijk op.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet in de buurt hoor met hun heartbeat sensor. Daarnaast is steady aim pro wel degelijk handig in sniper vs sniper battles. Kijken wie het 't langst volhoudt, want na te lang geaimd te hebben, is het ondenkbaar nog accuraat te schieten voor de komende 10 seconden.
Daarnaast, ik zag dat je scrambler gebruikt bij je originele setup. Is dat niet beetje overkill aangezien ze ook gelijk weten dat jij in de buurt zit?
Joh? Is dat echt zo? Dat is wel jammer..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is geen server, je kan alleen kijken wanneer er mensen spelen van fok of je mee kan doen. Of andersom jou inviten.
Mun pc?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Dibble het volgende:
Op het IW forum las ik dat de fix nu van kracht is voor de model 1887. Kan iemand dat bevestigen?
Kan even niet warfaren op mun pc
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:35 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk zijn er te veel nadelen aan dit spel om het nog tof te vinden
Tof spel met een zure smaak bij het spelen.
Zit toch aan het begin, mapvoting.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Dibble het volgende:
En nog tal van features die ontbreken zoals votekick of mapvoting. Schande.
Amen. Eigenlijk heb nog wel wat toe te voegen, maar dan zou ik in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
1. Wasteland en Afghan zijn perfecte maps om te snipen. Daarnaast kan je in elke map wel close combat snipen, moet je wel de stylo hanteren ofcquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |