Mijn conclusie na een week online gespeeld te hebben (nu lvl36):
Waar MW1 adrenaline verhogend is, is MW2 adrenaline verlagend.

Te jammer dit. Toch blijf ik het spel spelen, want de gameplay op zit wel goed in elkaar! Het is een goed knalspel. Mijn complimenten! Ook ziet het er enorm mooi uit ten opzichte van deel I.
Toch mis ik de leanfunctie nog steeds, als zorgt dit wel voor meer actie gericht knalwerk. Het sneaky gedeelte is in dat opzichte toch voor een deel verdwenen. Hierdoor ben je verplicht om meer kilometers te maken. Hier kan ik wel aan wennen.
De kwaliteit van de verbindingen valt op zich nog wel mee. Alleen is het al 6 keer voorgekomen dat ik een Host Migration melding krijg. Het is ontelbaar keer gebeurd (10x plus nog wat) dat de servers er gewoon uit wordt geflikkerd.Wat natuurlijk erg irritant is als je midden in een game zit.
Het vinden van een server werkt in mijn ogen echt niet goed. Je kan geen map kiezen, en ook heb de kwaliteit van de server niet in eigen hand door geen keuze te kunnen maken.
Dat er wat minder spelers in een server zijn, ben ik snel aan gewend. De mappen zijn daar ook voor gemaakt. De potjes duren veels te kort, helaas. Het is nu wel erg moeilijk om leuke streaks te halen.
Als je online speelt dan ben je ongeveer 30% van je tijd kwijt door te wachten op een nieuw potje, wat de spanning in mijn ogen geheel weg haalt uit het spel.
Al met al:
Een mooi spel, waarbij je toch lekker kan knallen. Helaas vliegt het woord 'godverdomme' te vaak mijn mond uit wegens de serverstuctuur en de korte potjes. Ik hoop dan ook dan Infinity Ward dit (snel) zal aanpassen.