Amen. Eigenlijk heb nog wel wat toe te voegen, maar dan zou ik in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
1. Wasteland en Afghan zijn perfecte maps om te snipen. Daarnaast kan je in elke map wel close combat snipen, moet je wel de stylo hanteren ofcquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Vind niemand al die extra bonussen en packages bloedirritant in het spel ?
Damn. Echt continu helicopters, vliegtuigen, packages. Je kan niet eens gewoon lekker rustig spelen.
Verder vallen me de volgende dingen in negatieve zin op:
1: Ik hou er wel van op z'n tijd de sniper te hanteren. Gewoon lekker relexed wat knallen. Geen enkel level lijkt geschikt. Echt verschrikkelijk.
2: Levels zijn erg overzichtelijk en nergens kun je fatsoenlijk wegduiken. Overal wel een hoekje of ingang die ruimtes kruisen
3: Levels duren soms overdreven kort, terwijl de inlogtijd altijd dik 1,5 minuut is. Search& Destroy modus is al helemaal verneukt t.o.v. MW4
4: Bijna iedereen heeft een rocketlauncher, wtf. Echt kut, wat een noobs. Dat ze geen servers maken zonder dat wapen zeg.
Opmerkingen in positieve zin:
1: Graphics zijn echt teringvet.
2: Allemaal die extra dingetjes zoals het instellen van je eigen logo etc.
Zo uit mijn hoofd, volgens mij krijg je die pas rond level 26quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kan ik Cold Blooded nog niet kiezen in mijn perks, kan dat?
Ben pas level 13.
Mooi, ze gaan de 1887 minder goed maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Dat gaat dus lekker ook niet meer als je al meerdere spellen via Steam hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
inderdaad zeg. Als je het een klotespel vind, ga gewoon lekker MW1 weer spelen en zout op...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.
Je hebt toch meerdere class spots?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Spelvout het volgende:
Cold Blooded lijkt me wel handig, ik heb het echter nog nooit gebruikt.
Hoe kan je dat nou verkiezen boven Stopping Power?En voor mijn knifeclass is Lightweight natuurlijk 10x beter.
Gisteren overigens 2 maps achter elkaar een Nuke gekregen, heb het embleempje nu en kan hem uit mijn killstreak halen
Jawel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
Ik gebruik 2 classes:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt toch meerdere class spots?Simpel, sniper + spec ops class (met smg enz) cold blooded gebruiken. Daarnaast is stopping power toch overkill in hardcore games.
Gast. Val dood ofzo. Of stop in ieder geval met posten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
Speel het dan nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |