Zo uit mijn hoofd, volgens mij krijg je die pas rond level 26quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kan ik Cold Blooded nog niet kiezen in mijn perks, kan dat?
Ben pas level 13.
Mooi, ze gaan de 1887 minder goed maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Dat gaat dus lekker ook niet meer als je al meerdere spellen via Steam hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Infinity Ward bezig met patch voor Modern Warfare 2
Laten we hopen dat het spel verbeterd gaat worden. Anders verkoop ik dit wanproduct
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
inderdaad zeg. Als je het een klotespel vind, ga gewoon lekker MW1 weer spelen en zout op...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Deinstalleer het spel en kanker gewoon op uit dit topic. Je zit al tientallen posts te zeiken. Flikker een eind op, hier heeft niemand wat aan.
Je hebt toch meerdere class spots?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Spelvout het volgende:
Cold Blooded lijkt me wel handig, ik heb het echter nog nooit gebruikt.
Hoe kan je dat nou verkiezen boven Stopping Power?En voor mijn knifeclass is Lightweight natuurlijk 10x beter.
Gisteren overigens 2 maps achter elkaar een Nuke gekregen, heb het embleempje nu en kan hem uit mijn killstreak halen
Jawel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Blik het volgende:
Je kunt niet tijdens een match van class veranderen toch?
Ik gebruik 2 classes:quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt toch meerdere class spots?Simpel, sniper + spec ops class (met smg enz) cold blooded gebruiken. Daarnaast is stopping power toch overkill in hardcore games.
Gast. Val dood ofzo. Of stop in ieder geval met posten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
Speel het dan nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Elke keer als ik gespeeld heb, post ik hier. Elke keer als ik gespeeld heb, stop ik gefrustreerd omdat het een gigantisch kutspel is. Ze dwingen je bijna om terug te vallen op Mw1
We kunnen niet allemaal full-time spelen, dit is uberhaupt de eerste CoD die ik speel.quote:
Ik ben het met heider00sje eens. Helaas moet je wel spelen omdat ik voor de game 50 pegels heb neergeteld en hij niet terug ingeleverd kan worden omdat er meteen een steamaccount aan gekoppeld is wat tevens niet op de doos vermeld staat bij requirements. Het is gewoon een onwijze baggerspel in de staat waarin het nu verkeerd. Kijk maar op IW forums en geen enkele dev die reageerd, nee ze doen alleen maar mededelingen over twitter wat laat zien dat ze niet met de waarheid oog in oog willen staan. En die waarheid is hard.quote:
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal full-time spelen, dit is uberhaupt de eerste CoD die ik speel.
Maar goed om te weten
Als je op de ESC-knop kdrukt krijg je inderdaad een menu, maar nooit geweten dat je daar je class kunt wisselen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft niks met full time spelen te maken, is een kwestie van op de ESC knop drukken, als je dat niet weet dan ben je gewoon sjapperig.
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoomquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik gebruik 2 classes:
Assault (zelden) - Hiervoor dus Stopping Power
Knife - Hiervoor Lightweight zodat ik de hele map door kan rennen als een gek!
En ik speel geen hardcore
Speciaal voor jou. De I-win button: Clickquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Heider00sje het volgende:
Is dat een bug of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Wat helemaal leuk is is een lightweight class (marathon + light weight + commando) en dan bij een 4-kill streak de signaalgranaat voor de care package in de hand nemen, maar niet gooien.
Dan kun je gruwelijk hard sprinten.
Nee, ik rush gewoon veel te hard voor hardcore.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pfff, regular spelen, dat is als sex met condoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |