Geloof me, ik heb al meer dan 10 hackers meegemaakt en dat vind ik vrij veel, nog nooit zoveel gezien in een online game in een korte tijd (iets meer dan een maand). Echt niet opgeblazen hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Aquars het volgende:
[..]
Robert Bowling heeft weer 2 regels getwitterd, iets over modtools in de toekomst.
http://www.insidegamer.nl(...)fare-2-op-komst.html
Voor de rest blijft het stil en reageren ze helemaal nergens op. Zelden zulke slechte support en communicatie van een ontwikkelaar gezien.
Ik heb het zo langzamerhand wel gezien met MW2, ik vind het bijvoorbeeld erg irritant dat ik niet kan kiezen welke map ik wil spelen en als je een spel joint, 10 meter loop en dan is de match afgelopen.
Van hackers heb ik niet zoveel gemerkt eigenlijk, dat wordt meer opgeblazen dan dat er werkelijk zoveel hackers zijn. Is mijn ervaring tenminste. Opzich een goede game, maar het had zoveel beter kunnen zijn..
Dat komt echt vanzelf, je zult uiteindelijk beter worden zodat je ze flink kan nakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Jantje12345 het volgende:
Wat een fucking drama is dit dan
Pauperharde lag, noobtubes en die vreselijk overpowered shotgun welke net een rifle is. Speel net een dagje maar dit bevalt me niet echt, hoop dat het een beetje wennen gaat.
Ik bestrijd vuur met vuurquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Die shotgun hoeren pak je niet aan hoor. Je loopt het hoekje om, hoort *BAM* en je bent dood door 2 shotguns tegelijkertijd
Ik ben nog geen 67quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik bestrijd vuur met vuur
Jammer dat je ze pas op rank 67 krijgtach ik ben al prestige 1 rank 70
Die NL vlag kan vanaf het begin alquote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Yes ik kan een NL-vlaggetje bij mijn naam zetten
Level 9
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Blik het volgende:
Is er ook een beschrijving van ieder callsign en title te vinden op internet?
ah topquote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Die NL vlag kan vanaf het begin al
[..]
Zie pagina 2 of de OP -> http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
ik ongeveer 4 dagen minderquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe zitten jullie met de playtime btw..? Ik zit op 4 dagen, 22 uur en 46 minuten
Zie hierboven. Zet het in een format..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik ongeveer 4 dagen minder
Mag ik ook in de OP? rank 40 nu en mijn steam id is mijn e-mail dus die gooi ik liever niet op het forum. ingame is nu [Fok!]bigbass en zit natuurlijk in de FOK!MW2 groep.
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk, weer een homocheater in de game
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Lol beweer je dat ik een cheater ben? Dat jij nou zo hard faalt dat je het niet voor elkaar krijgt te nuken. Gewoon campen, chopper gunner gebruiken om de spawn bij HC HQ PRO te rapen en je hebt je nuke zo bij elkaar.
Noob
Omdat ik de enige ben waarop jouw post kon baseren in deze hele topic.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, hoe verzin je het dat ik het over jou heb?
Je houdt in ieder geval de expert challenges bij je wapens. Of je ook je prestige challenges behoudt, weet ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Spelvout het volgende:
Ik zit net onder de 4 dagen played, Prestige 1, Lv69
Inmiddels 8 nuke's neergegooid. Nog twee voor een gaaf icoontje
Op level 45 zoiets had ik overigens al 740/1000~ kills met chopper gunner. Het is dat ik vanaf ergens in de 50 alleen maar geknifed heb (zonder killstreak rewards uiteraard) anders had ik die golden chopper gunner title!
Die Prestige challenges behoud je overigens gewoon toch? Wel van plan om voor 2e Prestige te gaan.
Gebruik op dit moment deze combo qua callsign.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |