Psst, achievements halen in een 3d person cagematch met een vriend..quote:
Bij mij is het andersom bij 1 meestal top nu altijd 4de of 5dequote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef arucard het volgende:
Is dat trouwens bij andere ook? Ik was bij mw1 meestal maar matig, vaak ergens in het midden. Maar bij mw2 sta ik bijna alleen maar bovenin de lijst. Of ben ik de enige die dit heeft
.
1 x gehadquote:Op zondag 20 december 2009 18:49 schreef Razor21 het volgende:
Krijg nu vaak de melding bij joinen : Patch_mp FF en nog iets
Deathmatch, Dominition, Ground War..dat soort dingen. Capture the Flag en dat Basiscapturegedoe vind ik klote.quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kunnen we aub ontopic gaan....graag wil ik weten wat de leukste spelonderdelen zijn?
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopenquote:Op zondag 20 december 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je 'crates' kon oppakken / verschuifen?
Zojuist een sublieme kill gehad. Had een Care Package opgeroepen, gooide die flare, en toen die box dropte viel die recht op de enemyquote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kan ook niet, je moet gewoon bij iemand's care packagerook ding lopen
Welke patch en waarom..?quote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Goldfoxx het volgende:
Mn broertje haalde van het weekend een challenge waarbij je 2 headshots tegelijk maakt, en dat nog wel met een m4.
Ben benieuwd waneer ze met die patch komen.
Ja idd.. Wel heerlijk hoorquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Is die al doorgevoerd?quote:
Dan is het je eigen schuldquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Is die al doorgevoerd?
Heb het afgelopen Dragon Age () gespeeld en gesocialsliced, dus heb het nog niet kunnen merken.
De wat?quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat hij 74 bedoelt. Daarin zijn de 1887 Akimbo noobs aangepakt.
Ik heb de title al, dus als je hem wilt kan je hem krijgenquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef afro het volgende:
Dat probleem had ik na de LAN party van cod met wat vrienden zo ik zat nog te schieten in me bed.
Ik las net over een title op cod die heet STD en die krijg je door iemand te knife met die title![]()
Er hebben deze week ontwikkelaars gejoined om zo de verspreiding te beginnen:P
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)quote:Op maandag 21 december 2009 13:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De wat?
Hebben jullie trouwens ook dat je over CoD droomt?Ik heb het bijna elke nacht als ik lang gespeeld heb. Vaak is het nog wel leuk..maar vannacht/vanochtend werd ik er stapelgek van. Zat in een loop, soort van Dominition modus, ik moest twee dingen in de gaten houden ofzo...en ik dacht hele tijd dat ik écht online aan het spelen was.
![]()
Ogen open, gedachten resetten. En echt, ogen dicht en daar ging ik weer.
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"quote:Op maandag 21 december 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
1.0.174 (de huidige versie van CoD MW2)
Die shotgun in tweevoud (akimbo). Dat weet je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik doelde op "1887 Akimbo noobs"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |