Shooters speel je op een PC, niet op een consolequote:
Dan zou betekenen dat ik mijn andere spellen ook niet meer kan spelen, zoals The Orange Box.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:36 schreef bambino het volgende:
Je zou het door kunnen verkopen op marktplaats als je op je steam account niks anders boeiends heb staan
verkoop je gewoon je steam login
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
TS kan niet gamen en faalt hard in de multiplayer van een bazenspel![]()
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:
- geen dedicated servers
- korte potjes (30% van de tijd moet je wachten tot dat je kan spelen)
- slechte verbindingen (hoge pings)
- je kan geen map kiezen welke je wil spelen
- weinig playwers in een potje
- connexieproblemen
- geen leanfunctie
- ongebalanceerde wapens
- etc etc
De multiplayer op de pc is gewoon kut te noemen
games speel je op een gameconsole, niet op een veredelde typemachine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shooters speel je op een PC, niet op een console
Leanen is kut in al die CoD'squote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef memrtn het volgende:
Ik heb'm niet gekocht omdat je niet kunt leanen.
Juist, jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef deepart het volgende:
cod4 is beter
Stiekem wel. Heb er ook weken over gedaan om het spel te kopen: ik twijfelde enorm. Nu heb ik dus spijtquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:16 schreef Gewoonik het volgende:
Had je van tevoren kunnen weten dat het een kut spel is.
Dat zal het zijn, op mij 106cm full HD tv is het namelijk een kut spelquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt een super tof spel
Maar ik speel het dan ook op een full HD tv van 94 centimeter en een PS3
Jij wordt gewoon steeds gepowned door die 12 jarige, door de microfoon schreeuwende, klote kinderenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, op mij 106cm full HD tv is het namelijk een kut spel
Ik ben al wel level 31 hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Marurk het volgende:
TS wordt elke keer gekilld in level 1, daarom vind hij het een kutspel.
Ik ben level 44 nuquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik ben al wel level 31 hoor
Dus mijn mening komt niet zomaar uit de lucht vallen![]()
Dit dus...quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shooters speel je op een PC, niet op een console
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |