abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75267980
Uit FOK!wiki
Ga naar: navigatie, zoeken

Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiėle klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards

Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

SirJudge

Links naar vorige topics | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 |

link naar deze op

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaelanx_NL op 04-12-2009 00:44:08 ]
Geen referral hier.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:59:14 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75268006
Nog 2500 pt ben ik prestige
pi_75268817
Inmiddels bezig met de eerste prestige
pi_75270222
Is het iemand al eens gelukt om een AC130 uit de lucht te schieten ? Vanmiddag aimde ik er een hele poos op met de Javelin, hij pakte hem niet, er vloog toevallig een radar vliegtuig op ongeveer dezelfde hoogte, die pakte hij wel ?
It's okay to be white
pi_75270283
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:35 schreef Chokeme het volgende:
Is het iemand al eens gelukt om een AC130 uit de lucht te schieten ? Vanmiddag aimde ik er een hele poos op met de Javelin, hij pakte hem niet, er vloog toevallig een radar vliegtuig op ongeveer dezelfde hoogte, die pakte hij wel ?
Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.
Geen referral hier.
pi_75270719
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.
Die flares zijn inderdaad facking hinderlijk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:46:57 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75271233
Ik zet het net uit en moet morgen werken
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 4 december 2009 @ 04:49:28 #8
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75271239
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Als je vroeg op moet staan kan je beter gelijk nog ff doorgaan
pi_75271322
Nou met de stinger leidde hij beide raketten af met de flares net. Toen ik gerespawnd was was ie weg.

Net trouwens 30 op 0 in Rust, FFA
It's okay to be white
pi_75272715
Vanmiddag eindelijk weer tijd om te spelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75272854
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Tering. Zal je baas blij mee zijn.
Of... speelt die ook MW2?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_75272923
vanaaf 2 tv en 2 ps3 naast elkaar en knallen
pi_75273009
tvp en een voor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
pi_75273066
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en een voor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
niemand is hier pro hoor en mensen die zeggen van wel snappen dat woord niet
pi_75273093
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef mash_ het volgende:

[..]

niemand is hier pro hoor en mensen die zeggen van wel snappen dat woord niet
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op je .
pi_75273125
tvp
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:03:19 #17
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75273851
tvp voor nieuwe deel ;>
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_75275450
tvpavelow
pi_75276359
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op je .
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hikt
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:29:16 #20
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75276459
WTF had net 38 knife-kill-streak! had ook de nuke aan maar die gebruikte ik niet anders was de eindscore 38-1 en was ik niet pro genoeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75277044
Hier geen pro, gisteren even mijn stats opgezocht en mijn k/d rratio is 0,96 (mooie getal om te verbeteren) mijn win/loss rate is veel lager, maar dat komt omdat ik voornamelijk TDM speel, en je al snel redelijk kansloos bent als je tegen een clan speelt die wel met elkaar praat.

Accuracy van 18,75% geen idee of dat goed is, maar iemand in mijn friendslist heeft meer dan 25%! (kutcamper).

Gisteren zwaar gefrustreerd, ik haal met mijn killstreak de choppergunner, lopen de andere met allerlei kuthelicopters uit care packages het luchtruim te vullen. Wedstrijd afgelopen en ik heb hem neit kunnen gebruiken
pi_75277329
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hikt
Maak je geen zorgen pik, ik zit boven de 1,5. Maar wtf boeit het als het zo laag was geweest?

// edit: ik lieg, ik zit op 1,32

[ Bericht 6% gewijzigd door Parvus op 04-12-2009 11:58:25 ]
pi_75277362
Ik ben gister een nieuw account begonnen. omdat ik nu het spel pas gekocht heb ik speelde al paar keer per week maar was dan met het spel van een vriend van me en zaten we vaak beetje te klote. maar gister dus opnieuw begonnen. maar is toch wel leuk om 1e te worden met level 3 tegen mensen uit level 60 met ffa.

en had een killstreak van 22 wat ik wel netjes vind zonder choppergunner ofzo want omdat ik nog zo`n laag leven was had ik alleen uav, care pack ding (waar ammo in zat ) en die missle ding

[ Bericht 13% gewijzigd door mash_ op 04-12-2009 12:01:44 ]
pi_75277611
Nou omdat iedereen zo ontzettend goed is iedereen zijn beste potje post..

doe ik lekker mijn slechtste potje van gisteren en dat was : 5 kills en 22 deaths
pi_75278366
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef mash_ het volgende:
Ik ben gister een nieuw account begonnen. omdat ik nu het spel pas gekocht heb ik speelde al paar keer per week maar was dan met het spel van een vriend van me en zaten we vaak beetje te klote. maar gister dus opnieuw begonnen. maar is toch wel leuk om 1e te worden met level 3 tegen mensen uit level 60 met ffa.

en had een killstreak van 22 wat ik wel netjes vind zonder choppergunner ofzo want omdat ik nog zo`n laag leven was had ik alleen uav, care pack ding (waar ammo in zat ) en die missle ding
soms wel vervelend als ik met me vrienden speel die constant Stealth bombers, ac-130's en pavelows hebben in hun packages, terwijl je de hele tijd ammo en uavs hebt

1 keertje kreeg ik bij een emergency airdrop 3x ammo en een counter uav
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')