Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:35 schreef Chokeme het volgende:
Is het iemand al eens gelukt om een AC130 uit de lucht te schieten ? Vanmiddag aimde ik er een hele poos op met de Javelin, hij pakte hem niet, er vloog toevallig een radar vliegtuig op ongeveer dezelfde hoogte, die pakte hij wel ?
Die flares zijn inderdaad facking hinderlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, met stinger kan het makkelijk. Je moet wel minstens 1 keer flares op de koop toenemen, dus je bent sowieso 2 raketten kwijt.
Als je vroeg op moet staan kan je beter gelijk nog ff doorgaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik zet het net uit en moet morgen werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering. Zal je baas blij mee zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:46 schreef MPC60 het volgende:
Ik zet het net uit en moet morgen werken
niemand is hier pro hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en eenvoor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op jequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
niemand is hier pro hooren mensen die zeggen van wel snappen dat woord niet
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hiktquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja ik bedoel al die mensen die hier zitten van "net 600-0 gescored op Derail". Ik ben heel trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Maak je geen zorgen pik, ik zit boven de 1,5. Maar wtf boeit het als het zo laag was geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jij nou een k/d ratio hebt die tegen de 0.5 hikt
soms wel vervelend als ik met me vrienden speel die constant Stealth bombers, ac-130's en pavelows hebben in hun packages, terwijl je de hele tijd ammo en uavs hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef mash_ het volgende:
Ik ben gister een nieuw account begonnen. omdat ik nu het spel pas gekocht hebik speelde al paar keer per week maar was dan met het spel van een vriend van me en zaten we vaak beetje te klote. maar gister dus opnieuw begonnen. maar is toch wel leuk om 1e te worden met level 3 tegen mensen uit level 60
met ffa.
en had een killstreak van 22 wat ik wel netjes vind zonder choppergunner ofzowant omdat ik nog zo`n laag leven was had ik alleen uav, care pack ding (waar ammo in zat
) en die missle ding
Ja wel. bij perk 3quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ah oke... Ik zal eens kijken dit weekend. Keek hier ( http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks ) namelijk even snel en kon het niet vindenquote:
Bij ffa word die best vaak gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef RaptoR-X het volgende:
Ligt het aan mij of word de map Rust niet echt gewaardeerd? Heb er nog nooit op gespeeld namelijk en elke keer als ik de kans krijg word hij geskipped
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Bij een emergency airdrop ammo/resupply vraag ik me tijdens het openen altijd af "waarom doe ik dit eigenlijk? Ik ben een schietschijf.. Ik heb genoeg ammo, het is slimmer om hem te laten liggen en te wachten wie erop af komt"
Meestal ben ik dan al klaar met oppikken of heb inmiddels een kogel door mijn hoofd
Intervention en Barret met stopping power op het bovenlichaam. Anders moet je hardcore spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, net echt zo'n potje waar je gewoon erg geïrriteerd van raakt.
Op wastelands 1 kill 8 death. Elke spawn was gwn kut.
Weet iemand een goede sniper class waarbij het altijd one hit one kill is?
Waar een mens zich aan kan storen, echt, wat triestquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en eenvoor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
Hardcore is gewoon ook tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik hardcore toffer begin te vinden
Jawel en je kan ook nog doorkruipenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik dood mezelf nu elk keer in last stand. Geen punten voor de tegenstander.
Nee jong, heb het zelf ook getest in splitscreen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Als jij jezelf doodt in last stand krijgt de gast die je heeft beschoten die punten gewoon hoor. Je zit jezelf dus in feite te naaien. Die last stand is er zodat jij nog even een paar kills kan maken voordat je dood gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |