abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74963667
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* Drie maps met enkele wijzigingen uit Call of Duty 4 zijn weer terug
* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)
Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)
Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)
Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1
Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2
Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1
Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3
Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2
Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3
Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1
Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards
Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.
Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.
Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV
Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.
Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike
Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.
Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4
Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter
Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

Links naar vorige topics [b]| 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 |

link naar deze op

Ik kon nergens anders het nieuwe topic vinden dus dan open ik hem maar (mocht hij er al zijn dan hoor ik dat snel genoeg )

Ik had afgelopen donderdag COD4MW2 ontvangen en vrijdagavond voor het eerst gespeeld.. ik was bij COD4 nooit zo’n online speler maar dat is nu he-le-maal veranderd…
Ik begon enthousiast aan de singleplayer mode.. zag er allemaal mooi uit en ik vond het spelen als vanouds.. ik kan het niet aan op veteran dus speelde op de stand eronder (is dat hardened?) en dat ging een aantal missies goed.. wat ik in verschillende reviews al las was dat het niet echt moeilijk was geworden, maar dat ze simpelweg meer mannetjes op je afsturen. Ik kwam daarachter toen ik die ene missie moest spelen dat je in al die straatjes met kleine gebouwtjes en sloppenwijk-achtige omgeving loopt en werkelijk uit alle hoekjes, gaatjes, gleufjes, deuren en daken vijanden op je af krijgt.. voor mij was dit gewoon écht niet te doen en heb uit frustratie de xbox meerdere keren uitgezet om het later nog eens te proberen.. uiteindelijk de difficulty maar omlaag gegooid en zo het level uitgespeeld maar ik vond het ongelofelijk irritant.. Vanaf dat moment ben ik aan de multiplayer begonnen en daar hou ik me nu het meeste mee bezig.. ben inmiddels level 21 en bijna alles van de M4A1 vrijgespeeld… de maps bevallen mij prima (grappig ook dat in de map ‘Afghan’ een neergestort vliegtuig ligt dat loodrecht uit de hemel gevallen lijkt te zijn, aangezien er rotsen direct achter en voor het vliegtuig liggen..
De map ‘Rust’ vind ik geniaal voor FFA.. continue knallen en om je heen kijken.. hier heb ik al aardig wat keren met zweterige handjes gezeten
Voor mij begon het verslavende gedeelte pas te komen toen ik voor het eerst een harrier of b52 bomber over kon laten vliegen..zo gaaf om dan dat ding aan te zien komen vliegen, en vervolgens allemaal kills in je beeld te zien..weer een rang omhoog, embleem erbij, nieuwe perks etc… ik ben helemaal hooked
Alleen zo jammer van die singleplayer.. maar goed.. ik zal hem een keer uitspelen en het daarbij laten..

[ Bericht 29% gewijzigd door Thrilled op 24-11-2009 13:32:50 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:40:43 #2
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74964233
Goeie OP!

TvP, ben gister nog bezig geweest met spec ops. Die missies in dat vierde deel zijn al redelijk taai zeg
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74964361
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:40 schreef jackson het volgende:
Goeie OP!

TvP, ben gister nog bezig geweest met spec ops. Die missies in dat vierde deel zijn al redelijk taai zeg
i know kon even geen wiki vinden van de OP dus die zal vanzelf wel komen..
pi_74964764
Moet nog een keer verder gaan met de SP, speel alleen maar de MP
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:10:31 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74964810
Tvp. Ben nu rank 47.
Ik heb gisteren die challenge gehaald waarbij je een tegenstander en jezelf moet killen door een granaat te lang te cooken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74965018
Doe ff op toevoegen dan
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/MW2
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_74965074
vraagje
Mag nu weer 2 killstreaks unlocken alleen welke zal ik kiezen ?
Speel alleen FFA

Zit te denken aan de Harrier(6kills), Pavelow(9kills), Gunner Chopper(11kills)

Denk namelijk wanneer je de Harrier hebt de heel makkelijk de pavelow en de gunner chopper erbij krijgt.

Momenteel heb ik

Care-Package
Sentry Gun
Heli Attack (Cobra)
icm harderline
pi_74965178
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef delano.888 het volgende:
Doe ff op toevoegen dan
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/MW2
done, net als het aanpassen van de 'geruchten' ..
pi_74965203
Ok nice, ook TT aangepast. TVP
pi_74965448
ik gebruik Care-Package niet eens meer. ik doe na 5 kills die Predator Missile daar maak je vaak wel 2 kills mee. dan heb je Attack Helicopter als je beetje geluk hebt maak die ook 2 of 3 kills. dus zit je al aan de 9/10 kills. dan moet je er nog 1 en dan heb ik heli gunner of ac130
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:40:51 #11
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74965539
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef versteegrob het volgende:
vraagje
Mag nu weer 2 killstreaks unlocken alleen welke zal ik kiezen ?
Speel alleen FFA

Zit te denken aan de Harrier(6kills), Pavelow(9kills), Gunner Chopper(11kills)
Harrier! Daar pak je dan snel een paar kills mee als het meezit en 6 kills is nog te doen in FFA
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74965599
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Harrier! Daar pak je dan snel een paar kills mee als het meezit en 6 kills is nog te doen in FFA
ik schiet die dingen altijd al de lucht uit voordat ze maar ook 1 kogel geschoten hebben

wat is ffa btw
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:44:50 #13
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74965670
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef mash_ het volgende:
wat is ffa btw
Vrij Voor Allen!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:45:09 #14
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74965679
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef mash_ het volgende:

[..]

ik schiet die dingen altijd al de lucht uit voordat ze maar ook 1 kogel geschoten hebben

wat is ffa btw
free for all. tevens TVP.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:47:14 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74965739
Euh OP kun je mij aub uitleggen welke 3 mappen uit CoD4 er weer inzitten met enige aanpassingen? Ik zie ze niet namelijk....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_74965802
Level 28 inmiddels met 6 uurtjes spelen. Heb ik zeker te lang over gedaan?
pi_74965890
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef MPC60 het volgende:
Euh OP kun je mij aub uitleggen welke 3 mappen uit CoD4 er weer inzitten met enige aanpassingen? Ik zie ze niet namelijk....
Ok dan is dat een gerucht dat niet klopt i guess ik heb ze alleen veranderd qua zinsvorm

Maar gisteren kwam ik ook ineens een heel nieuwe map tegen die ik al 4 dagen niet tegen was gekomen.. is er echt niks van terug te vinden? Dan pas ik het aan..

En hoeveel rockets hebben zo'n harrier en chopper nou nodig? Want ik draag altijd een rocketlauncher bij voor die krengen en soms gaat hij wel neer, soms niet... soms schiet er nog een player met me mee en heeft een van ons hem wel
pi_74965895
O.o ik heb het vorige gesloten zonder het in de gate te hebben, mijn fout.

vorige post:
Ik heb een vraagje over de killstreaks het is me nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.
Als je een air packets (4 killes) pakt en er zit laten we zeggen een AC130 in.
Dan tellen de kills niet mee in je streak (voordat je je volgende Harrier Strike kan inzetten) je moet dan zelf 3 kills maken.
Maar als je die dan ingezet hebt tellen de kills die de Harrier Strike maakt wel mee, dat will zeggen ik heb er bijv dan nog twee nodig voor de Pave Low, die doet de Harrier dan vaak.

Hoe zit dit nou precies, als je een air packets pakt krijg je de kills niet en elke andere die je zelf meeneemt wel?
Of dit nou een Harrier, Pave Low enz is dat maakt niet uit, of zie ik misschien iets over het hoofd?
pi_74965896
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef emokid het volgende:
Ik heb er al 1 gevonden, "Invasion" doet me denken aan "District"
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_74965929
TVP.
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:06:31 #21
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74965941
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:07:32 #22
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74965962
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb er al 1 gevonden, "Invasion" doet me denken aan "District"
Fair enough maar doet me denken aan is niet voldoende voor mij
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:13:57 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74966136
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef biertank het volgende:
O.o ik heb het vorige gesloten zonder het in de gate te hebben, mijn fout.

vorige post:
Ik heb een vraagje over de killstreaks het is me nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.
Als je een air packets (4 killes) pakt en er zit laten we zeggen een AC130 in.
Dan tellen de kills niet mee in je streak (voordat je je volgende Harrier Strike kan inzetten) je moet dan zelf 3 kills maken.
Maar als je die dan ingezet hebt tellen de kills die de Harrier Strike maakt wel mee, dat will zeggen ik heb er bijv dan nog twee nodig voor de Pave Low, die doet de Harrier dan vaak.

Hoe zit dit nou precies, als je een air packets pakt krijg je de kills niet en elke andere die je zelf meeneemt wel?
Of dit nou een Harrier, Pave Low enz is dat maakt niet uit, of zie ik misschien iets over het hoofd?
Alle killlstreaks tellen mee behalve de carepackages. Dus als jij bij 5kills een sentrygun ingesteld hebt dan tellen ze wel mee. Maar als jij een sentrygun krijgt dmv een carepackage dan weer niet. schnappi?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_74966233
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Alle killlstreaks tellen mee behalve de carepackages. Dus als jij bij 5kills een sentrygun ingesteld hebt dan tellen ze wel mee. Maar als jij een sentrygun krijgt dmv een carepackage dan weer niet. schnappi?
Yup helemaal duidelijk ik dacht het al maar begon te twijfelen vandaar.
tnx
pi_74966243
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef emokid het volgende:
heb je 6 uur plezier gehad? Dan niet.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')