Ja wel. bij perk 3quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ah oke... Ik zal eens kijken dit weekend. Keek hier ( http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks ) namelijk even snel en kon het niet vindenquote:
Bij ffa word die best vaak gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef RaptoR-X het volgende:
Ligt het aan mij of word de map Rust niet echt gewaardeerd? Heb er nog nooit op gespeeld namelijk en elke keer als ik de kans krijg word hij geskipped
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Thrilled het volgende:
Bij een emergency airdrop ammo/resupply vraag ik me tijdens het openen altijd af "waarom doe ik dit eigenlijk? Ik ben een schietschijf.. Ik heb genoeg ammo, het is slimmer om hem te laten liggen en te wachten wie erop af komt"
Meestal ben ik dan al klaar met oppikken of heb inmiddels een kogel door mijn hoofd
Intervention en Barret met stopping power op het bovenlichaam. Anders moet je hardcore spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, net echt zo'n potje waar je gewoon erg geïrriteerd van raakt.
Op wastelands 1 kill 8 death. Elke spawn was gwn kut.
Weet iemand een goede sniper class waarbij het altijd one hit one kill is?
Waar een mens zich aan kan storen, echt, wat triestquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef Parvus het volgende:
tvp en eenvoor iedereen die post hoe pro ze wel niet zijn.
Hardcore is gewoon ook tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik hardcore toffer begin te vinden
Jawel en je kan ook nog doorkruipenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
Er is toch geen perk meer voor last stand?
Gezien vorige topic....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik dood mezelf nu elk keer in last stand. Geen punten voor de tegenstander.
Nee jong, heb het zelf ook getest in splitscreen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Als jij jezelf doodt in last stand krijgt de gast die je heeft beschoten die punten gewoon hoor. Je zit jezelf dus in feite te naaien. Die last stand is er zodat jij nog even een paar kills kan maken voordat je dood gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |