Godver, inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Mazora het volgende:
Hmm nou zijn alle spelers weer weg uit de OP :/
Kan de wiki ook niet aanpassenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Godver, inderdaad
Al PM gestuurd naar de mod dat ik de OP aan wil passen (En dan niet op de wiki, maar gewoon in dit topic)..
Rechtsboven op de wiki..quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
Maar hoe speel ik mee? Er is een Fok server ofzo?
Heeft de PC-versie een leaderboard?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Nogmaals mijn vraag.
Hij is niet gezien in het vorige topic op ´t eind.
Waar kun je de leaderboards zien?
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Tier 1 rank 70, ingame All[!]gator, steamnaam weet ik niet
Ja die bedoel ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen al wat info over komende updates? Op de site van IW is er wel een aparte subforum voor gemaakt, alleen staat hier nog niks in beschreven. Ben wel benieuwd tbh.
Is je steamnaam je inlognaam?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
Kunnen jullie opgeven welk level jullie zijn en jullie steamnaam?
Dit verwerk ik dan in de OP.
- Steam zonder VAC zal geen Steam zijn, kans 0%quote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..
Mja, ik heb inderdaad wat footage gezien van mensen die d.m.v. de console hack een aantal nieuwe game modes hadden unlocked. Zag er wel dik uit, die Nucleair Winter oid. Wel vrij onmogelijk te realiseren, je hebt een minuut nodig om dat ding te cappen ofzo. Of er zullen misschien geen respawns mogelijk zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Solique het volgende:
Is nog niets over bekend.
Wel vermoeden mensen extra maps en/of gamemodes. Omdat er wat aanknopingspunten gevonden zouden zijn op de discs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |