Enigszins wel logisch. Gebeurd vaak zat bij mensen die dit overkomt vooral bij terminal en overpass.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens ik had gisteren een care package en die lanceerde ik ergens in een loods.
Kwam dat ding op het dak terecht. Ergens ook wel logisch
Maar ik moet dus echt in een open ruimte staan.
Hoelang duurt het voordat die komt ?
een paar seconden, denk 5 ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens ik had gisteren een care package en die lanceerde ik ergens in een loods.
Gisteren gooide ik mijn carepackage een meter voor me neer, bounced hij terug, land op mijn hoofd en maakt me doodquote:Op woensdag 16 december 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Is dat jouw gamenaam of steamnaam?quote:
Gamenaamquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is dat jouw gamenaam of steamnaam?
Max 10 seconde volgens mij hoor.. Niets is er meer frusti dan bijvoorbeeld een choppergunner die nét buiten het veld en bereik ligt..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Enigszins wel logisch. Gebeurd vaak zat bij mensen die dit overkomt vooral bij terminal en overpass.
Al blijven de packages soms wel haken achter hekken of stukken van gebouwen, or rollen een stukje berg af.
Hoelang het duurt hangt af van het level en vanaf welke kant de heli komt aanvliegen. Ga uit van 10 tot 20 seconden meestal. Daarna moet hij wel stil liggen voordat je hem kan uitpakken.
Ik vraag dus om jouw steamnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gamenaam
Steamnaam weet ik niet zo uit mijn bolletje.
Moet in je commands staan. Iets als melee..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus.
Maar het enige wat ik moet doen bij die care package is erover heen lopen?
Of op F klikken?
Trouwen hoe verander ik de knop voor te kniven. Zit nu bij de E, dat is echt kut. Wil liever de V ofzo.
Zie verschillende commando's staan om te wijzigen, behalve knifing.
Mja, op UAV / Heartbeat zie je een hoop, maar heb nu ook een paar keer gehad dat ik met cold blooded enzo (dus helemaal stealth) rondliep en ze me nog steeds volgden door de muur heenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanks voor de hulp.
Moet allereerst die levels eens leren kennen, loop er nu maar wat rond te dolen om alles te ontdekken waardoor ik tevaak afgeschoten wordt.
Ohja; Kan het zijn dat er veel wallhackers zijn? Damn. Ook als je de killcam volgt. Ze kunnen je nooit gezien hebben en lopen zo naar je toe waardoor je 0 kans hebt.
Tja, die zijn aanwezig. Killcam kan een hoop duidelijk maken inderdaad.. ATM kan je er weinig aan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cool thanks voor de hulp.
Moet allereerst die levels eens leren kennen, loop er nu maar wat rond te dolen om alles te ontdekken waardoor ik tevaak afgeschoten wordt.
Ohja; Kan het zijn dat er veel wallhackers zijn? Damn. Ook als je de killcam volgt. Ze kunnen je nooit gezien hebben en lopen zo naar je toe waardoor je 0 kans hebt.
Nee dan ben ik veel te druk bezig met campen spelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, die zijn aanwezig. Killcam kan een hoop duidelijk maken inderdaad.. ATM kan je er weinig aan doen
Missen jullie btw ook het feit dat je niet de achievements ingame kan kijken? (tijdens het spelen)
Je bedoelt online achievements voor je wapens en rank?quote:Missen jullie btw ook het feit dat je niet de achievements ingame kan kijken? (tijdens het spelen)
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bedoelt online achievements voor je wapens en rank?
Die zijn inderdaad niet zichtbaar voor je tijdens het spelen tot na beeindiging van de ronde. Dit is gedaan voor als je vlak na het behalen eruit gaat. Dan telt dit niet mee geloof ik. Je moet een ronde beeindigen om je achievements te krijgen.
De achievement wel, de match points raak je kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De achievement wel, de match points raak je kwijt.
Daarom gaf ik aan geloof ik, maar werkt dus wel gewoon. Nouja, valt me vaak genoeg niet eens op dat ik een achievement hebt gehaald totdat ik uit een server ben en dan in de barrack het aangegeven ziet worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
Dat is knap. Er zijn er maar 10quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom cheaten zoveel mensen?
Of die level cheaters
Als iemand mee wilt doen, steam account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197986416109
Ben Prestige 36...
Ja, dat bedoel ik. Ik zit nog niet in prestige. Geen idee of ik dat uberhaupt ga doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Complete M4A1 Carbine Master II voor goude Emblem...
Wat is dat?
Headshots betwijfel ik.. Dat levert camouflage op, geen attachments..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)
Heeft elk wapen.
Dank!quote:
Kan deze opengezet worden zodat ik kan editten?quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)[
Godver, inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Mazora het volgende:
Hmm nou zijn alle spelers weer weg uit de OP :/
Kan de wiki ook niet aanpassenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Godver, inderdaad
Al PM gestuurd naar de mod dat ik de OP aan wil passen (En dan niet op de wiki, maar gewoon in dit topic)..
Rechtsboven op de wiki..quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
Maar hoe speel ik mee? Er is een Fok server ofzo?
Heeft de PC-versie een leaderboard?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Nogmaals mijn vraag.
Hij is niet gezien in het vorige topic op ´t eind.
Waar kun je de leaderboards zien?
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:37 schreef AlligatorNL het volgende:
Tier 1 rank 70, ingame All[!]gator, steamnaam weet ik niet
Ja die bedoel ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige bedoel je neem ik aan..? Zoek ook even je steamnaam op..
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen al wat info over komende updates? Op de site van IW is er wel een aparte subforum voor gemaakt, alleen staat hier nog niks in beschreven. Ben wel benieuwd tbh.
Is je steamnaam je inlognaam?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
Kunnen jullie opgeven welk level jullie zijn en jullie steamnaam?
Dit verwerk ik dan in de OP.
- Steam zonder VAC zal geen Steam zijn, kans 0%quote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk een betere anti-cheat, een report-functie voor cheaters, ingame in kunnen kijken van achievements (die kans acht ik nihil), oplossen van de connection-problemen..
Mja, ik heb inderdaad wat footage gezien van mensen die d.m.v. de console hack een aantal nieuwe game modes hadden unlocked. Zag er wel dik uit, die Nucleair Winter oid. Wel vrij onmogelijk te realiseren, je hebt een minuut nodig om dat ding te cappen ofzo. Of er zullen misschien geen respawns mogelijk zijn?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Solique het volgende:
Is nog niets over bekend.
Wel vermoeden mensen extra maps en/of gamemodes. Omdat er wat aanknopingspunten gevonden zouden zijn op de discs.
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef AlligatorNL het volgende:
- Connection problemen zijn meestal client side (ik heb zelf nergens last van) en aangezien IW geen reet om customer support geeft, ook 0%
Mwa, ik vind het echt meevallen, speel vaak met 2 anderen en dan zit ik binnen de 5 pogingen in een server.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:
- time outs
- disconnects
- lag
- het in 1 x compleet krijgen van jouw party in een server..
met 2+ man is het een HEL. Je kan er gerust 10 min voor uittrekken voordat je er allemaal in zit..
Ik hoop maar dat die vieze lijer zijn game fixed, ander 50 euros down the fuckin drainquote:@fourzerotwo: Preparing an in depth #MW2 Status Report for players to stay aware of what we're addressing & how it's progressing. Lots of updates in works
Robert Bowling heeft weer 2 regels getwitterd, iets over modtools in de toekomst.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef AlligatorNL het volgende:
Mensen al wat info over komende updates? Op de site van IW is er wel een aparte subforum voor gemaakt, alleen staat hier nog niks in beschreven. Ben wel benieuwd tbh.
Holy shit man, ik zit op level 23 na 12 uur spelen...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef WooZ het volgende:
Ben nu ook maar prestige begonnen
Lv 23 nu in een halve dag
quote:Modern Warfare 2 Update in Test now!
Includes: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix (eliminates any edits to IWD files also).
Full patch notes for all previous and current patches will be added shortly. Stay Tuned for link.
================
Heb ik echt geen last van, ook al heb ik hem op strict staan. Ik join echt meestal meteen instantly, en anders is het een kwestie van één minuutje wachten (i.c.m die intermission tijd ofzo)quote:Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Mij ga je niet vertellen dat jij nooit last hebt van:
- time outs
- disconnects
- lag
- het in 1 x compleet krijgen van jouw party in een server..
met 2+ man is het een HEL. Je kan er gerust 10 min voor uittrekken voordat je er allemaal in zit..
in steam view -> friends en daar staat dat de FOK!MW groep tussen, zodat je met mensen kan chatten en hun games kan joinen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben lid van Fok!Games op steam, hoe kan ik met jullie meespelen?
Ik kan t nergens vinden bij Steam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |