De achievement wel, de match points raak je kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De achievement wel, de match points raak je kwijt.
Daarom gaf ik aan geloof ik, maar werkt dus wel gewoon. Nouja, valt me vaak genoeg niet eens op dat ik een achievement hebt gehaald totdat ik uit een server ben en dan in de barrack het aangegeven ziet worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet waar. Besides, jouw argument is ook niet waar omdat je sowieso een melding krijgt als je een achievement gehaald hebt.
Als je disconnect direct nadat je een achievement hebt behaald, behoud je die gewoon.
Dat is knap. Er zijn er maar 10quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom cheaten zoveel mensen?
Of die level cheaters
Als iemand mee wilt doen, steam account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197986416109
Ben Prestige 36...
Ja, dat bedoel ik. Ik zit nog niet in prestige. Geen idee of ik dat uberhaupt ga doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de matchbonus ben je kwijt. Dat is alles. Die is over het algemeen niet hoger dan 2K..
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Complete M4A1 Carbine Master II voor goude Emblem...
Wat is dat?
Headshots betwijfel ik.. Dat levert camouflage op, geen attachments..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles achieven van de M4 (headshots, kills, tube, shotgun, etc)
Heeft elk wapen.
Dank!quote:
Kan deze opengezet worden zodat ik kan editten?quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)[
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |