Als <insert werktitel> het niet prettig vind kan ik in principe altijd naar het rustige straatje wandelen en daar even vertoeven. Sowieso staat hier al regelmatig dergelijke muziek op, dus daar zal de shock niet van zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
ben er zondag nog geweest!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
Ik hoorde mijn zusje een paar weken geleden iets roepen over dat ze 20 weken zwanger naar een F1 race geweest was en er werd iets gegrapt over het autisme wat het gevolg zou zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein
Iemand die weet hoe het zit?
Vlindur, dat lijkt me zo fijn (maar ook gek) om te wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Fijn dat het goed is Lijnloos!
En 3 meiden over tijd! Kom op zeg! Tijd voor verse baby's!![]()
Hier ook alles goed en wel.. Nog een week!
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch benquote:
nou zit ik zowat gewoon met je mee te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, succes met de stripactieIk hoop dat het lukt en dat het resultaat heeft.
Flugel, ik moet bijna(op de positieve manier, ze zouden er toch eens een andere smiley voor moeten maken) om jou hier een topic te zien openen en te weten dat je gewoon in het lijstje zou mogen. Wil je nog wat secondenlijm?
M'n vrijerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch ben![]()
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
trouwen zit in de pijplijn. ik wil mijn eigen kroost als bruidskindjes
Ik denk dat als ik een geregistreerd partnerschap was aangegaan in plaats van getrouwd te zijn ik hem wel gewoon 'mijn man' had genoemd. Het ligt zo dicht tegen elkaar aan en daarnaast heb ik lak aan de conventiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
'Mijn geregisteerd partner die tevens de vader van mijn kinderen is en deze ook erkend heeft' bekt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Groofsken het volgende:
'Mijn vent, de papa van m'n kinderen' dan?
Nah, ik zou me daar ook niet druk over maken, mijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
In mijn oren hoeft man helemaal niet te betekenen dat je getrouwd bent.
M'n man, m'n vent, m'n kerel, m'n alles.
Jep zijn van donderdagavond tot maandagochtend geweest, ook grotendeels om te werken (niet heel spannend werk hoor) maar heb daar dus inderdaad volle tijd rondgehobbeld. Beeb was aan het meebouncen op Grace Jones en ook wat andere muziek viel goed in de smaak... Wij zaten trouwens neit in een tentje, maar op veldbedje geregeld via het werk. Dat ging prima. Heb toen elke dag in de nacht (22 tot 05 uur) een shuttlebusje gereden, daarna naar bed, beetje uitslapen en vervolgens het terrein op banjeren om vervolgens savonds weer te rijden. Ging prima.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Lijnloos goedgekeurd
Ben je destijds alle dagen naar LowLands geweest? Wij hebben wel een hotel geregeld ipv het welbekende tentje overigens. Vorig jaar ook al, is echt veel fijner om in een echt bed te slapen..
mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Groofsken het volgende:
Als ik straks getrouwd ben, noem ik hem 'mijn man, die niet de vader is van m'n eerste twee kinderen'
.
Nou ja, mocht die man er ooit komen, dan wil er nog wel één of tweequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
mis ik iets?
mijn eerste twee kinderen? hoeveel kinderen wil je?
Dan noem je hem gewoon je Liefquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op dat je toch iets teveel gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dan noem je hem gewoon je Lief![]()
Vind trouwens dat als je een stevige relatie hebt en toch al trouwplannen hebt, dat je gewoon 'mijn man' kan zeggen hoor. Het is dan nog wel niet je echtgenoot, maar toch wel de man in je leven?
<klaagmodus>
Gaat hier even wat minder trouwens. Gisteren nogal oververmoeid thuisgekomen met flinke pijn aan heupen/bekken en vannacht steken in mijn onderbuik. Was er misselijk van en moest ook even huilen![]()
De steken zijn wel over gelukkig (morgen moet ik naar de vlos, dus dan gelijk even over hebben). Natuurlijk ook niet geslapen vannacht.Zelfs de mevrouw van de kraamzorg die vanochtend op intake kwam viel op dat ik heel bleek zie.
Ik wil me eigenlijk ziekmelden (heb vandaag late dienst), maar ik durf niet met van die vage klachtenen ik wil mijn collega's niet in de steek laten in zo'n stressvolle periode.
Waarom is het toch zo moeilijk om voor jezelf te kiezen?![]()
</klaagmodus>
Haha, dat is dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Groofsken het volgende:
Vanochtend in de AH, zei de kassajuffrouw: "Oh, we dachten dat je al bevallen was. Er was hier vanochtend een man die beschuit met muisjes kwam halen."... Ikke: "Oh nee, dat was dan niet de mijne"
Dat hoopte ik ook dat de dokter dat zou zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Libell, dan zou ik ook wel even schrikken hoor
Ik heb een keer bij de vlos gehad dat het heel lang duurde. Gelukkig zei ze toen 'hij doet het wel hoor, ik hoorde hem net tegen de doptone kicken, ik kan hem alleen niet vinden!'
Daar was ik toen héél blij mee! En uiteindelijk kreeg ze hem wel
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
spamt ook nog ff stiekem hier....
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een tevreden koppie he??
Prachtig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
We hadden niet anders verwacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Poppejans het volgende:
Over 2 uurtjes richting vk, hou jullie verder op de hoogte vandaag!
Nu ben ik jaloers op jou! Succes er mee en ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja ik ben nogal voorgekropen he?? weet nog dat ik zei dat ik stiekem wel een beetje jaloers op je was en dat het voor mij misschien nog wel 6 weken zou duren...
en nu ligt er ineens zo'n klein frummeltjes naast me.... zo bijzonder....
JA!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, echt een mooi meisje....en hier ook jaloers!!
Poppejans, spannend!! Ik hoop echt voor je dat de strippoging gaat lukken!! Morgen mag Groofsken en dan ik vrijdag strippen...3 beebs in een week erbij
Ik geen rammsteinquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:
Freecell, ramstein??? Dat had ik niet zo achter jou gezocht. Ik ken je verder niet. Maar zoals je schrijft vind ik je geen rammstein type haha. Wat dan wel? Weet niet.
Spannend! Ik ga in de duimmodus voor je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Soneal het volgende:
Dames, we hadden ons vanmiddag zo verheugd op de echo, en bij het eerste beeld zag het er helemaal uit zoals het er uit moest zien, maar helaas bleek er geen hartslag te zijn![]()
De baby was dus goed gegroeid tot vandaag (qua formaat zelfs een dag voor op schema) maar het hartje was echt niet te vinden, nu is het dus wachten tot het lichaam het begint af te stoten en anders met medicijnen, maandag weer een nieuwe afspraak in t ziekenhuis.
heb je eruit gehaaldquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Soneal het volgende:
Even een crosspost dan maar:
[..]
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.
Ja, pijnlijk hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
IK heb het vorige keer 5 keer toegestaan en nu net zo goed weer, dus zo verschrikkelijk was het blijkbaar ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mij
Maar die pijnlijke verhalen lees ik nu maar niet
Als een moeder hoop ik!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
Heb er op zich veel voor over om hm eruit te krijgen, dus moet het inderdaad ook wel overleven
Ben benieuwd hoe Poppejans zich nu voelt.
quote:
Nou ja onder het mom van altijd baas boven baas dacht ik dat jij voor de turboturbo bevalling zou gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat zou wel heel eng snel zijn hoor
Vooralsnog alleen wat buikpijn en licht bloedverlies.Nog niks spectaculairs hoor
Dat is turbo³ zelfs!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Lijnloos het volgende:
Dus over een uurtje ongeveer een verse baby?
zie het als een uitdaging... Of nee, een strevenquote:
Wat een lief snoetje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie![]()
Nee, dat is niks.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Lily wat balenEn je hoofdeinde van je bed kan niet omhoog? Of zo'n ding van het groene kruis? Zo'n bedsteun?
ik zal wel moeten.... anders komt de voeding niet op gang, aangezien ze borstvoeding moet gaan krijgen...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef lily het volgende:
Hmm, jammer Poppejans, die lange aanloop
maar de dag is nog lang dus wie weet
BJ, mag jij dus ook in het ziekenhuis blijven?
[..]
Nee, dat is niks.
Ik heb ook last van restless legs; veel plassen; 300 keer omdraaien want niks is goed. En om dan wat in het pikkedonker naast een snurkende man te gaan liggen staren....nah
Dus dan kan ik echt beter beneden zijn zijn. Ben ik niemand tot last, wandel ik wat rond, lees weer eens wat. Ik kan de tv aanzetten (hoewel ik dat nog niet gedaan heb).
De bank leent zich ook veel beter tot recht zitten (want het maagzuur is zo heftig dat ik echt kaarsrecht moet zitten, niet half of zoiets.
Ja heh, ongelooflijk hard, vind ik ook (eng bijna).quote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee Lily, wat een nachten zeg!En ik zie dat je de 37w ook al gepasseerd bent!
Wat is dat hard gegaan!
Ben je de vorige 2 keren te vroeg bevallen? Of steeds over tijd?
aah, dat is niet zo heel leuk, nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Dat is wel verschrikkelijk jammer zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
.
en wat ook erg vervelend is; ivm mexicaanse griep preventie mag ik geen bezoek ontvangen...(alleen vriendlief)
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Poppejans, niet meteen denken dat het niks gedaan heeft hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, pijnlijk hè. Vond ik ook. Spannend hoor Poppejans, en iig fijn dat het strippen wel gelukt is. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het de eerste drie keer niet en toen hebben ze op een vrijdag twee keer gestript (één keer 's ochtends bij de vk en nog eens 's middags in het ziekenhuis bij vruchtwatercontrole). De volgende ochtend verloor ik toen de slijmprop en in de nacht van zaterdag op zondag was de bevalling.
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, is er ook tegen je gezegd wanneer je doorgestuurd zal worden voor een inleiding als het strippen niet geholpen heeft? Ik duim nog steeds voor vandaag of morgen hoor!!
09-12-09 is een mooie datumquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijk
Maar wie weet gaat er hier toch nog wel vanzelf wat komen, al beetje verweekte baarmoedermond is wel goed teken!
Groofsken moet jij vandaag naar vk?
hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jaaaaaa
.
Dat ik dat zelf niet bedenk.
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef pessie het volgende:
[..]
hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens op![]()
.
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochIk hoop het voor je! Ik wacht nog wel tot PJ en jij geweest zijn.
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef pessie het volgende:
@Soneal: wat ontzettend jammer!![]()
@Poppejans: Laten we hopen dat jantje voor het weekend komt!
Wat mezelf betreft. Vanmorgen weer niet kotsmisselijk en ik kon al om 10 uur uit bed! Er zit vooruitgang in!
Over 3 weken hebben we de echo, nu ik dit van Soneal heb gehoord en ik mezelf niet meer kotsmisselijk voel, raak ik toch wel een beetje onzeker...
Dat zou wat wezen hèquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef renzell het volgende:
Nou Groofsken, laten we het er maar op houden dat die kleine koekebakker in ieder geval een paar dagen van het hele Sinterklaasgebeuren af zit. Daar tekende je voor, toch? Als het nu morgen of overmorgen wordt, zit je ook nog een paar dagen van je eigen verjaardag af, dus eigenlijk de perfecte timing. Ik zet in op nachtelijke activiteit na de strippoging van vandaag en een smsje zo rond een uur of 8 morgenochtend. Goed?
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15equote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Groofsken, ja dat is wel handig dan!En je hebt er geen extra kosten aan
Wanneer ben je jarig?
Hmzzzz, dat is minder....maar over 6 dagen klinkt eigenlijk toch ook nog wel snel!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15e.
Wij vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef ymme het volgende:Hier vandaag, 30 weken zwanger
![]()
Het gaat nu opschieten..
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?
Volgens mij hop jij normaal om 8:00 fruitig je bed uit
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
Das een mooie sticker Free!
Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit
Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan![]()
maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Welk carnaval?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Volgens haar weblog gaat het best goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog![]()
Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte![]()
Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zegKlote maagzuur
![]()
Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.
De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn![]()
Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!![]()
Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!![]()
ik zie je niet in de OP staan; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ja, dan heb je nu wel verlofquote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
wat een schatjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef lily het volgende:
We zijn net terug uit het ziekenhuis.
De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.
Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!
Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen![]()
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)
Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?
Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...
oh, dus het wordt 22 december
Freecell heeft het vandaag even nagevraagd en hier kwam het inderdaad omdat beebje al een beetje ingedaald is. Nog niet erg ver, maar genoeg om mijn schaambeen te irriterenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef octopussy het volgende:
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten![]()
Heb je geen mogelijkheid voor een second opinion? Als je je zorgen maakt (wat ik goed kan begrijpen), dan is het denk ik wel beter er door een andere arts ook even naar te laten kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Als ik het niet vergeet dan twitter ik het wel even. Je hebt bij deze dan ook toestemming om het hier te posten. Al zullen er ook nog andere mensen van fok die bericht krijgen... (Stormqueen en Juup© en FUFR onder andere)quote:Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
Nee, je stelt je niet aan! Ik zou echt voor je eigen geruststelling een second opinion vragen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. beetje vreemd dat als het kindje nu al zover is ze niet sneller tot actie overgaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:
ik weet het niet....misschien
heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Ja, zn skivakantie met vrouw en kids. Dan juist zou je dneken hoe eerder hoe beter, maargoed...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
Hihi, hier is het nu gelukkig even stil op Hyves sinds ik zelf berichtjes achter laatquote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Oeh ZEER herkenbaar, ik word er zo knettergek van dat we maar hebben besloten het niet van tevoren te vertellen mocht ik worden ingeleid volgende week.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
Ja maar jullie zijn al overtijdIk moet nog overtijd geraken!
bizar hoor, al ben ik het wel al gewend...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
nou, je stelt je iig niet aan lijkt me! dit is toch allemaal heel naar. je zit zelf met twijfels en dat moet iig niet. sterktequote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:
ik weet het niet....misschien
heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
pas maar op hoor met zulke wensenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Grunsfan het volgende:
Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
Nou, het is ook niet echt een wens hoor!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
pas maar op hoor met zulke wensen![]()
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
Ik had hem wel groter verwacht idd. Maar wel mooi hoor!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
pas maar op hoor met zulke wensen![]()
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.
![]()
en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....![]()
![]()
ben dr helemaal sneu van
Ymme geeft een virituele knuffel aan BJquote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.
![]()
en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....![]()
![]()
ben dr helemaal sneu van
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......
[ afbeelding ]
Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaanDe tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg...Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.
Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaarquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.
mijnheeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes
P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangebodenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaar![]()
Damn...
Doe eens even een PM met je adres?
opzich tegen de pijn zie ik nog niet op, is eerste kindje. Ik ben alleen normaal van het plannen en dit kun je helaas niet plannen. Zoals de verloskundigen zeggen proberen ze de afspraken bij het ziekenhuis ivm kerst te vervroegen. Dus ik ga er wel vanuit dat het voor de kerst zal zijn. (als ik al naar het ziekenhuis zou moeten)quote:Op donderdag 10 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Lily, ik begrijp heel goed dat je zo boos bent. HEt gaat ook gewoon nergens over. En die 2 dagen maakt inderdaad niks uit.
Asy, wat lief dat je haar zo uit de brand wil helpen..
Bucko, dat hij komt is zeker ja. Balen alleen dat je niet weet wanneer he. Het wordt ons vrouwen niet makkelijk gemaakt. En het doet pijn, en niet te zuinig, en je weet niet wanneer je die pijn mag verwachten..... nouja.... voor de 26ste in ieder geval toch??
aah oke, ik was even bang dat je verder niks had. Dan had ik wel een paar keer op en neer gereden.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangeboden
waar woon jij eigenlijk?
Oh ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef trui het volgende:
misschien hebben ze in 't ziekenhuis ook wel internet, BE?
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Meimeltje het volgende:
Bucko: nog max 2 weken, dan zijn er hier gewoon 7 baby's geboren
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden danquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
WIj zijn toch super exclusief met allemaal onze eigen datum???quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden dan
Valt wel mee hoor, maar je hoeft niet te rommelen om binnen 2 uur te bevallen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |