Nee, dat is niks.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Lily wat balenEn je hoofdeinde van je bed kan niet omhoog? Of zo'n ding van het groene kruis? Zo'n bedsteun?
ik zal wel moeten.... anders komt de voeding niet op gang, aangezien ze borstvoeding moet gaan krijgen...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef lily het volgende:
Hmm, jammer Poppejans, die lange aanloop
maar de dag is nog lang dus wie weet
BJ, mag jij dus ook in het ziekenhuis blijven?
[..]
Nee, dat is niks.
Ik heb ook last van restless legs; veel plassen; 300 keer omdraaien want niks is goed. En om dan wat in het pikkedonker naast een snurkende man te gaan liggen staren....nah
Dus dan kan ik echt beter beneden zijn zijn. Ben ik niemand tot last, wandel ik wat rond, lees weer eens wat. Ik kan de tv aanzetten (hoewel ik dat nog niet gedaan heb).
De bank leent zich ook veel beter tot recht zitten (want het maagzuur is zo heftig dat ik echt kaarsrecht moet zitten, niet half of zoiets.
Ja heh, ongelooflijk hard, vind ik ook (eng bijna).quote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee Lily, wat een nachten zeg!En ik zie dat je de 37w ook al gepasseerd bent!
Wat is dat hard gegaan!
Ben je de vorige 2 keren te vroeg bevallen? Of steeds over tijd?
aah, dat is niet zo heel leuk, nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Dat is wel verschrikkelijk jammer zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
.
en wat ook erg vervelend is; ivm mexicaanse griep preventie mag ik geen bezoek ontvangen...(alleen vriendlief)
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Poppejans, niet meteen denken dat het niks gedaan heeft hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, pijnlijk hè. Vond ik ook. Spannend hoor Poppejans, en iig fijn dat het strippen wel gelukt is. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het de eerste drie keer niet en toen hebben ze op een vrijdag twee keer gestript (één keer 's ochtends bij de vk en nog eens 's middags in het ziekenhuis bij vruchtwatercontrole). De volgende ochtend verloor ik toen de slijmprop en in de nacht van zaterdag op zondag was de bevalling.
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, is er ook tegen je gezegd wanneer je doorgestuurd zal worden voor een inleiding als het strippen niet geholpen heeft? Ik duim nog steeds voor vandaag of morgen hoor!!
09-12-09 is een mooie datumquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijk
Maar wie weet gaat er hier toch nog wel vanzelf wat komen, al beetje verweekte baarmoedermond is wel goed teken!
Groofsken moet jij vandaag naar vk?
hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jaaaaaa
.
Dat ik dat zelf niet bedenk.
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef pessie het volgende:
[..]
hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens op![]()
.
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochIk hoop het voor je! Ik wacht nog wel tot PJ en jij geweest zijn.
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef pessie het volgende:
@Soneal: wat ontzettend jammer!![]()
@Poppejans: Laten we hopen dat jantje voor het weekend komt!
Wat mezelf betreft. Vanmorgen weer niet kotsmisselijk en ik kon al om 10 uur uit bed! Er zit vooruitgang in!
Over 3 weken hebben we de echo, nu ik dit van Soneal heb gehoord en ik mezelf niet meer kotsmisselijk voel, raak ik toch wel een beetje onzeker...
Dat zou wat wezen hèquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef renzell het volgende:
Nou Groofsken, laten we het er maar op houden dat die kleine koekebakker in ieder geval een paar dagen van het hele Sinterklaasgebeuren af zit. Daar tekende je voor, toch? Als het nu morgen of overmorgen wordt, zit je ook nog een paar dagen van je eigen verjaardag af, dus eigenlijk de perfecte timing. Ik zet in op nachtelijke activiteit na de strippoging van vandaag en een smsje zo rond een uur of 8 morgenochtend. Goed?
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15equote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Groofsken, ja dat is wel handig dan!En je hebt er geen extra kosten aan
Wanneer ben je jarig?
Hmzzzz, dat is minder....maar over 6 dagen klinkt eigenlijk toch ook nog wel snel!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15e.
Wij vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef ymme het volgende:Hier vandaag, 30 weken zwanger
![]()
Het gaat nu opschieten..
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?
Volgens mij hop jij normaal om 8:00 fruitig je bed uit
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
Das een mooie sticker Free!
Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit
Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan![]()
maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Welk carnaval?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Volgens haar weblog gaat het best goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog![]()
Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte![]()
Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zegKlote maagzuur
![]()
Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.
De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn![]()
Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!![]()
Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!![]()
ik zie je niet in de OP staan; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ja, dan heb je nu wel verlofquote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
wat een schatjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef lily het volgende:
We zijn net terug uit het ziekenhuis.
De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.
Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!
Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen![]()
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)
Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?
Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...
oh, dus het wordt 22 december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |