abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 11:16:41 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75438608
hey meiden; neej helaas is niet bekend wanneer ze mee mag naar huis. Eerst de voedingen op gang krijgen en een stabiel gewicht bereiken... kan nog wel even duren. Het aanhappen doet ze inmiddels wel goed, maar het doorzuigen nog niet echt. Ze moet dat echt nog even leren... naja we moeten maar geduld hebben...

en neej opa's en oma's zijn ook niet welkom... enige voordeel is dat mijn moeder en zus en vriendlief zijn ouders en zus; ons kleintje gelukkig 1 x hebben kunnen bewonderen toen ik nog op de kraamafdeling lag, want daar zijn de regels iets minder dan op de kinderafdeling.... maja leuk is het niet.
Ik hoop dan ook echt dat het niet heel erg lang gaat duren voordat we naar huis mogen....

maar verder mogen we niet klagen hoor; de kleine doet erg goed haar best... het kost haar ook allemaal veel energie
en mama zelf is lichamelijk helemaal goedgekeurd... alleen een beetje bekaf.. maar dat schijnt ook normaal te zijn....

gewoon ff doorbijten samen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 9 december 2009 @ 11:19:40 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75438738
Das een mooie sticker Free!

Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit
  woensdag 9 december 2009 @ 11:20:46 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75438776
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?
Volgens mij hop jij normaal om 8:00 fruitig je bed uit

Ja...
  woensdag 9 december 2009 @ 11:26:57 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75439018
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:27:03 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75439021
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
Das een mooie sticker Free!

Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit

hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75439030
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog

Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:30:45 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75439169
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)
pi_75439282
Freecell goedgekeurd! heel mooi hoor!
Pessie minder misselijk, prima toch?! Lekker houden zo, en dan mooi de zwangerschap door verder.

BJ, wat fijn dat jullie in elk geval goed verzorgd worden in het zh, maar wel jammer dat je inderdaad nog geen kraambezoek mag hebben. Aan de andere kant, dan kan je meidje al haar energie geven aan het groter worden en kunnen jullie snel naar huis.

Nog een voor alle mijlpaal-mama's!

En een voor Poppejans, Groofsken en Meimeltje en dan ook alvast ter aanmoediging voor Amarante en Bucko... Laat de nieuwe beebs maar komen!

Oh en Lily, bah zeg, dat je zo'n last hebt van maagzuur... Bij mij is snurkende kerel en zelf net niet lekker liggen de reden dat ik vanacht weer de bank heb opgezocht, maar gelukkig toen wel lekker geslapen. Voor jou lijkt het me echt geen pretje zo.

Hier 2e prik anti-mexicano gehad en effe lekker de stad in gehobbeld (nieuwe hobby te pakken) en nu lekker op de bank. Kopje thee erbij en mijn dag kan lekker door!
pi_75439553
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Einde van de carnaval?
Welk carnaval? (ik zit in Groningen)
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja...

Ja, en nu niet
Dus je zou zeggen: nog zwangerschapsklachten genoeg over
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:44:23 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75439704
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?

Normaal zitten freecell en ik gemiddeld zo'n 3 keer per week bij elkaar op de bank

Alleen nu niet door die stomme bronchitis icm medicijnen en natuurlijk: de baby (die absoluut niet stom is en heel welkom).

BJ: Prima toch als je hier post? Je ligt nog in het ziekenhuis... Vind niet dat je dan verplicht moet zijn door te gaan... Als Evie een dreumesje wordt ben je misschien niet helemaal meer in het juiste topic, maar nu is het wel heel leuk om te lezen hoe zo'n klein frummeltje het doet.
pi_75439793
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog

Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Volgens haar weblog gaat het best goed.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:47:09 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75439832
lily wat een rotnacht!
En lijnloos ook al niet zo best geslapen...

free is goedgekeurd!

Maar nog geen verse beebs...
Kom dames, doe eens een beetje moeite. Even hard persen...
pi_75439918
Goeiemorgen!

Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte

Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zeg Klote maagzuur

Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.

De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn

Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 december 2009 @ 11:53:19 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75440057
Ik kom even een doen voor alle LLM's, zet 'm op dames!

Tevens kom ik even een geven aan de andere dames, ik leesf met jullie mee!
3!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:58:12 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75440264
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte

Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zeg Klote maagzuur

Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.

De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn

Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
pi_75442751
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75443712
Soneal, wat een naar bericht! Sterkte!

En Vlindur, het wordt wel spanennd he, nu je de dagen kunt aftellen.

BJ, goed om te lezen dat het goed gaat met je meisje. Wel balen van dat je geen bezoek mag ontvangen op dit moment!

Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!

Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
  woensdag 9 december 2009 @ 13:47:28 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75444125
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!

Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
ik zie je niet in de OP staan ; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
pi_75444190
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
ik zie je niet in de OP staan ; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
pi_75444285
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
pi_75444315
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!
pi_75444473
Peuter is met schoonmoeders naar de kinderboerderij, die verwacht ik niet binnen het uur terug. Lekker even rust

BJ wat jammer dat je geen bezoek mag ontvangen. Maar wel een geluk dat het op de kraamafdeling nog wel mocht. Leuk dat je ons lekker op de hoogte houdt!
pi_75445391
Succes vanmiddag dan Groofsken!
En aan datumvoorspellingen doe ik maar niet meer

Freecell goedgekeurd

Niks te updaten hier hoor, wel nog steeds veel (roodsliertjes)slijmverlies
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75445433
Jij verliest de slijmprop gewoon in één lange draad
pi_75445451
Bj, fijn om te lezen dat het goed gaat.
Alleen inderdaad flink balen dat je geen bezoek mag ontvangen.

Verder, poppejans die gestript is. Hopelijk begint het nu snel en hoef je niet meer zo lang te wachten op je kleintje.

En voor alle andere LLM's (en natuurlijk de rest die het even nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')