quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?
Volgens mij hop jij normaal om 8:00 fruitig je bed uit
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
Das een mooie sticker Free!
Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit
Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan![]()
maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Welk carnaval?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Volgens haar weblog gaat het best goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog![]()
Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte![]()
Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zegKlote maagzuur
![]()
Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.
De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn![]()
Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!![]()
Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!![]()
ik zie je niet in de OP staan; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ja, dan heb je nu wel verlofquote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
wat een schatjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef lily het volgende:
We zijn net terug uit het ziekenhuis.
De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.
Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!
Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen![]()
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)
Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?
Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...
oh, dus het wordt 22 december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |