hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Jaaaaaa
.
Dat ik dat zelf niet bedenk.
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef pessie het volgende:
[..]
hmmm... wat had jij dan bedacht? Wachten met bevallen tot 2012?
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik had niks bedacht, het sloeg gewoon nergens op![]()
.
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ergens tussen de 9e en de 12e had je bedacht tochIk hoop het voor je! Ik wacht nog wel tot PJ en jij geweest zijn.
Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef pessie het volgende:
@Soneal: wat ontzettend jammer!![]()
@Poppejans: Laten we hopen dat jantje voor het weekend komt!
Wat mezelf betreft. Vanmorgen weer niet kotsmisselijk en ik kon al om 10 uur uit bed! Er zit vooruitgang in!
Over 3 weken hebben we de echo, nu ik dit van Soneal heb gehoord en ik mezelf niet meer kotsmisselijk voel, raak ik toch wel een beetje onzeker...
Dat zou wat wezen hèquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef renzell het volgende:
Nou Groofsken, laten we het er maar op houden dat die kleine koekebakker in ieder geval een paar dagen van het hele Sinterklaasgebeuren af zit. Daar tekende je voor, toch? Als het nu morgen of overmorgen wordt, zit je ook nog een paar dagen van je eigen verjaardag af, dus eigenlijk de perfecte timing. Ik zet in op nachtelijke activiteit na de strippoging van vandaag en een smsje zo rond een uur of 8 morgenochtend. Goed?
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15equote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Groofsken, ja dat is wel handig dan!En je hebt er geen extra kosten aan
Wanneer ben je jarig?
Hmzzzz, dat is minder....maar over 6 dagen klinkt eigenlijk toch ook nog wel snel!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, maar tering zeg, dan moet ik nog wachten tot de 15e.
Wij vandaagquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef ymme het volgende:Hier vandaag, 30 weken zwanger
![]()
Het gaat nu opschieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |