abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75434028
Soneal, wat verdrietig, heel veel sterkte meid!!
  woensdag 9 december 2009 @ 07:56:54 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75434152
Nee toch Soneal! Ik heb er geen woorden voor...
Heel veel sterkte.
A grand adventure has begun.
pi_75434387
Ik kwam even spieken of er al nieuws was, maar nog geen meldingen dus
Ik ga zo mn zoontje naar de psz brengen.
pi_75434967
Moge.... Hier ook geen actie hoor... Heb weer een nachtje op de bank gedaan en nu moet ik eruit voor de 2e ronde van de griepprik (maar ik lig nog veuls te lekker).

Poppejans, hoest nou?
pi_75435124
goedemorgen

ben ook benieuwd naar poppejans

Ook hier weer de nacht op de bank beneden doorgebracht. Ik slaap zo belachelijk slecht dat ik al een paar nachten niet eens meer naar mijn bed ga.
Vannacht was de grootste boosdoener weer MAAGZUUR. Man man man, het golfde de hele nacht door mijn slokdarm en keel.
Ik heb voortdurend kaarsrecht gezeten tollend van vermoeidheid en nu zijn mijn slokdarm en keel ontzettend geirriteerd.

Vandaag toevallig een drukke dag (5 afspraken notabene) maar morgen en vrijdag niks.

Ook heb ik trouwens flink last van (best wel pijnlijke) harde buiken. Een stuk of 25 per dag, schat ik.
Is nieuw voor me want nooit eerder "last" van gehad.
pi_75435218
Lily wat balen En je hoofdeinde van je bed kan niet omhoog? Of zo'n ding van het groene kruis? Zo'n bedsteun?

Hier ging het vannacht wel weer, maar ik heb het idee dat onze baby vanmorgen gedraaid is Boel gewoel en gedoe en pijnlijk en nu voelt het anders
Nuja, zal straks bij de vlos wel horen hoe de baby nu weer ligt
  woensdag 9 december 2009 @ 09:18:31 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75435299
Goedemorgen dames ik kom ook even weer binnenvallen vanuit het ziekenhuis.

allereerst wil ik Soneal even enorm veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.... wat verdrietig nieuws... bah!

@Ymme; 30 weken mijlpaal! dat vraagt om jompels!!! en dat gaat idd best snel he?

@alle LLM's nog geen actie??? ik zit te wachten op het volgende decemberkindje

@Poppejans; nog enige reactie op de stripactie? zou fijn zal als het er een beetje van op gang is gekomen.......

@groofsken; ook alles nog rustig daar???

en meimeltje wacht ook nog steeds..... maar wel een strippoging in het vooruitzicht....

ik heb zo'n vermoeden dat er voor volgende week toch wat verse beebs staan aan te komen
Natuurlijk sowieso het kleintje van Vlindur...

Hier gaat het allemaal vrij goed. Alleen zijn de dagen wel druk druk druk, hier in het ziekenhuis. Borstvoeding en kolven is best wel zwaar en al met al ben je er de hele dag zoet mee. Aangezien Evie prematuur is; is het drinken allemaal nog wat moeizaam; dus soms ben ik een half uur tot een uur bezig met haar aanleggen en pogen om het drinken op gang te brengen. En vervolgens ben ik daarna nog minimaal 20 min bezig met kolven... En dan is de volgende voeding alweer over 1,5 uur, echt tot rust komen lukt dus niet....
Onze kleine meid heeft vanmorgen het hielprikje gehad, en heeft niet eens gehuild! zo goed!

*komt snel weer eens binnenvallen*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75435480
Lily nog steeds zo'n last van maagzuur, zo verschrikkelijk irritant is dat! Voorals 's nachts als je slapen wilt. Sterkte met de laatste weekjes

BJ wat klink je goed! Hopelijk mogen jullie snel naar huis

Strippen lijkt toch (nog) niet het effect te geven waar ik ZO op hoopte. Vannacht nergens last van, lichte bloeden leek ook gestopt,sinds vanmorgen toch wel weer wat buikpijn en bij het naar de wc gaan een hoop slijmverlies en wat stolseltjes.
Hoop dat ik harder aan het rommelen ga vandaag, blijf iig lekker in joggingoutfit.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75435490
Hmm, jammer Poppejans, die lange aanloop

maar de dag is nog lang dus wie weet

BJ, mag jij dus ook in het ziekenhuis blijven?
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Lily wat balen En je hoofdeinde van je bed kan niet omhoog? Of zo'n ding van het groene kruis? Zo'n bedsteun?
Nee, dat is niks.
Ik heb ook last van restless legs; veel plassen; 300 keer omdraaien want niks is goed. En om dan wat in het pikkedonker naast een snurkende man te gaan liggen staren....nah
Dus dan kan ik echt beter beneden zijn zijn. Ben ik niemand tot last, wandel ik wat rond, lees weer eens wat. Ik kan de tv aanzetten (hoewel ik dat nog niet gedaan heb).
De bank leent zich ook veel beter tot recht zitten (want het maagzuur is zo heftig dat ik echt kaarsrecht moet zitten, niet half of zoiets.
pi_75435554
Jeutje lily dat is niet prettig. Helpen Rennies ook niet?
Jammer dat het nog niet is doorgezet Poppejans!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75435576
oi dat is wel heftig ja...
Echt balen. Bij de vorige zwangerschap heb ik het helemaal niet gehad en nu héél soms, maar het komt niet verder dan mijn slokdarm, dus ik merk het alleen door een branderig gevoel op maaghoogte. Negeren en doorslapen zeg maar....

Kan je er niet wat tegen krijgen, tegen het maagzuur? Want slapen is ook wel een nuttig iets!
  woensdag 9 december 2009 @ 09:33:59 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75435601
Dat is toch een al een begin Poppejansje! Niks is minder hoor!
Dus kop op, vandaag gaat er zeker wat beginnen. Ik weet het!
  woensdag 9 december 2009 @ 09:35:04 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75435622
Tjee Lily, wat een nachten zeg! En ik zie dat je de 37w ook al gepasseerd bent! Wat is dat hard gegaan!
Ben je de vorige 2 keren te vroeg bevallen? Of steeds over tijd?

Poppejans, slijm en spul klinkt toch wel goed hoor, er is iig iets gaande! Hopelijk gaat er wat gebeuren!
pi_75435634
Ik kokhals er voortdurend van.
Ik heb er wat voor maar het helpt niet zo....hoewel; zonder maagzuurremmers heb ik vast een slokdarmdonor nodig straks
  woensdag 9 december 2009 @ 09:38:52 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75435687
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef lily het volgende:
Hmm, jammer Poppejans, die lange aanloop

maar de dag is nog lang dus wie weet

BJ, mag jij dus ook in het ziekenhuis blijven?
[..]

Nee, dat is niks.
Ik heb ook last van restless legs; veel plassen; 300 keer omdraaien want niks is goed. En om dan wat in het pikkedonker naast een snurkende man te gaan liggen staren....nah
Dus dan kan ik echt beter beneden zijn zijn. Ben ik niemand tot last, wandel ik wat rond, lees weer eens wat. Ik kan de tv aanzetten (hoewel ik dat nog niet gedaan heb).
De bank leent zich ook veel beter tot recht zitten (want het maagzuur is zo heftig dat ik echt kaarsrecht moet zitten, niet half of zoiets.
ik zal wel moeten.... anders komt de voeding niet op gang, aangezien ze borstvoeding moet gaan krijgen...
Maar kan wel zeggen dat ik erg graag naar huis zou gaan hoor, want langzaamaan raak ik aardig moe en mis ik ons huisje en bed wel erg.
en wat ook erg vervelend is; ivm mexicaanse griep preventie mag ik geen bezoek ontvangen...(alleen vriendlief)

dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...

en oooo wat naar van dat maagzuur Lily.... *geeft dikke knuffel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75435762
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee Lily, wat een nachten zeg! En ik zie dat je de 37w ook al gepasseerd bent! Wat is dat hard gegaan!
Ben je de vorige 2 keren te vroeg bevallen? Of steeds over tijd?
Ja heh, ongelooflijk hard, vind ik ook (eng bijna).

Oudste is geboren met 38 weken (ingeleid dus niks van te zeggen). Ik denk zelf dat ie zonder "inleiding" nog wel een tijdje was blijven zitten gezien de tergend trage en moeizame bevalling van 2 dagen.

Nummer 2 is geboren met 41 weken precies.

Ik denk dat ik deze keer (als de keizersnede dus niet door gaat) ook de 41 weken wel haal. Ik zal niet voor inleiden kiezen in ieder geval (of het moet medisch nodig zijn).
pi_75435807
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
aah, dat is niet zo heel leuk, nee.
kraamdagen zijn natuurlijk het leukst thuis

(ik heb bij de eerste de kraamweek ook in het ziekenhuis doorgebracht en bij de 2de gewoon lekker thuis en dat is een groot verschil).

maar goed; wel lekker rustig en dat kan je gezien je drukke schema ook wel gebruiken, toch?
pi_75436109
Lijnloos en Lily, wat vervelend die nachten zeg Ik heb af en toe zo'n nacht, maar gelukkig ook vaak goede nachten.

Poppejans, jammer dat het nog niet heeft doorgezet.....maar wat niet is kan nog komen! Ik duim iig!

Freecell: succes bij de vk!

Beessie-Jen: herkenbaar die drukte met voedingen die nog niet lukken. Denk wel aan jezelf he, neem je rustmomenten. Misschien heb je het al verteld, maar is er al bekend wanneer ze naar huis zou mogen?

Lily: bij jou ook zo'n verschil met de eerst en 2e. Hier de 1e geboren met 37w5d, met gebroken vliezen begonnen (uiteindelijk inleiding). Ga nu de 41 weken ook wel halen denk ik. Wel heel vreemd qua gevoelm bij de 1e heb ik nooit erbij stil gestaan dat het al kon gaan gebeuren en nu ben ik er dagelijks mee bezig.
pi_75436846
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]
.
en wat ook erg vervelend is; ivm mexicaanse griep preventie mag ik geen bezoek ontvangen...(alleen vriendlief)

Dat is wel verschrikkelijk jammer zeg! Mogen de opa's en oma's ook niet even komen kijken?
(*ziet de reactie van mijn moeder al voor zich..)

Ik heb trouwens besloten dat ik do/vrijdag niet voor een 2de keer strippen wil gaan, geloof er niet meer zo in+ dat mn onderkant echt nog zeer doet.
Ik stel me gewoon in op een ziekenhuisbevalling begin volgende week, kan het alleen maar meevallen als ik alsnog binnen nu en 4 dagen beval! Hij gaat er gewoon echt heel snel zijn, op welke manier dan ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 9 december 2009 @ 10:33:08 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75437073
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ja, pijnlijk hè . Vond ik ook. Spannend hoor Poppejans, en iig fijn dat het strippen wel gelukt is. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het de eerste drie keer niet en toen hebben ze op een vrijdag twee keer gestript (één keer 's ochtends bij de vk en nog eens 's middags in het ziekenhuis bij vruchtwatercontrole). De volgende ochtend verloor ik toen de slijmprop en in de nacht van zaterdag op zondag was de bevalling.
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt ...
Poppejans, niet meteen denken dat het niks gedaan heeft hoor . Misschien ga je net als ik vorige keer, vannacht of morgenvroeg bevallen . Ik had ook alleen maar slijmverlies en toen ineens begonnen toch de weeën, uit het niets leek het.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:33:55 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75437095
@Soneal: wat ontzettend jammer!

@Poppejans: Laten we hopen dat jantje voor het weekend komt!

Wat mezelf betreft. Vanmorgen weer niet kotsmisselijk en ik kon al om 10 uur uit bed! Er zit vooruitgang in!
Over 3 weken hebben we de echo, nu ik dit van Soneal heb gehoord en ik mezelf niet meer kotsmisselijk voel, raak ik toch wel een beetje onzeker...
pi_75437121
Poppejans, is er ook tegen je gezegd wanneer je doorgestuurd zal worden voor een inleiding als het strippen niet geholpen heeft? Ik duim nog steeds voor vandaag of morgen hoor!!
pi_75437233
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, is er ook tegen je gezegd wanneer je doorgestuurd zal worden voor een inleiding als het strippen niet geholpen heeft? Ik duim nog steeds voor vandaag of morgen hoor!!
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijk
Maar wie weet gaat er hier toch nog wel vanzelf wat komen, al beetje verweekte baarmoedermond is wel goed teken!

Groofsken moet jij vandaag naar vk?
pi_75437312
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijk
Maar wie weet gaat er hier toch nog wel vanzelf wat komen, al beetje verweekte baarmoedermond is wel goed teken!

Groofsken moet jij vandaag naar vk?
09-12-09 is een mooie datum
Dan ga ik voor mezelf voor 12-12-09
  woensdag 9 december 2009 @ 10:41:21 #125
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75437331
Ja , maar wel pas om 16.50uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: