Nee, dat is niks.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Lily wat balenEn je hoofdeinde van je bed kan niet omhoog? Of zo'n ding van het groene kruis? Zo'n bedsteun?
ik zal wel moeten.... anders komt de voeding niet op gang, aangezien ze borstvoeding moet gaan krijgen...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:28 schreef lily het volgende:
Hmm, jammer Poppejans, die lange aanloop
maar de dag is nog lang dus wie weet
BJ, mag jij dus ook in het ziekenhuis blijven?
[..]
Nee, dat is niks.
Ik heb ook last van restless legs; veel plassen; 300 keer omdraaien want niks is goed. En om dan wat in het pikkedonker naast een snurkende man te gaan liggen staren....nah
Dus dan kan ik echt beter beneden zijn zijn. Ben ik niemand tot last, wandel ik wat rond, lees weer eens wat. Ik kan de tv aanzetten (hoewel ik dat nog niet gedaan heb).
De bank leent zich ook veel beter tot recht zitten (want het maagzuur is zo heftig dat ik echt kaarsrecht moet zitten, niet half of zoiets.
Ja heh, ongelooflijk hard, vind ik ook (eng bijna).quote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee Lily, wat een nachten zeg!En ik zie dat je de 37w ook al gepasseerd bent!
Wat is dat hard gegaan!
Ben je de vorige 2 keren te vroeg bevallen? Of steeds over tijd?
aah, dat is niet zo heel leuk, nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Dat is wel verschrikkelijk jammer zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
.
en wat ook erg vervelend is; ivm mexicaanse griep preventie mag ik geen bezoek ontvangen...(alleen vriendlief)
dus geen kraambezoek en geen beschuit met muisjes... best frustrerend...
Poppejans, niet meteen denken dat het niks gedaan heeft hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, pijnlijk hè. Vond ik ook. Spannend hoor Poppejans, en iig fijn dat het strippen wel gelukt is. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het de eerste drie keer niet en toen hebben ze op een vrijdag twee keer gestript (één keer 's ochtends bij de vk en nog eens 's middags in het ziekenhuis bij vruchtwatercontrole). De volgende ochtend verloor ik toen de slijmprop en in de nacht van zaterdag op zondag was de bevalling.
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:34 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, is er ook tegen je gezegd wanneer je doorgestuurd zal worden voor een inleiding als het strippen niet geholpen heeft? Ik duim nog steeds voor vandaag of morgen hoor!!
09-12-09 is een mooie datumquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat hoor ik vrijdag bij de gyn. Ik hoop dan toch wel meteen maandag eigenlijk
Maar wie weet gaat er hier toch nog wel vanzelf wat komen, al beetje verweekte baarmoedermond is wel goed teken!
Groofsken moet jij vandaag naar vk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |