Ja, pijnlijk hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
IK heb het vorige keer 5 keer toegestaan en nu net zo goed weer, dus zo verschrikkelijk was het blijkbaar ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mij
Maar die pijnlijke verhalen lees ik nu maar niet
Als een moeder hoop ik!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
Heb er op zich veel voor over om hm eruit te krijgen, dus moet het inderdaad ook wel overleven
Ben benieuwd hoe Poppejans zich nu voelt.
quote:
Nou ja onder het mom van altijd baas boven baas dacht ik dat jij voor de turboturbo bevalling zou gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat zou wel heel eng snel zijn hoor
Vooralsnog alleen wat buikpijn en licht bloedverlies.Nog niks spectaculairs hoor
Dat is turbo³ zelfs!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Lijnloos het volgende:
Dus over een uurtje ongeveer een verse baby?
zie het als een uitdaging... Of nee, een strevenquote:
Wat een lief snoetje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
spamt ook nog ff stiekem hier....
Evie![]()
wat een tevreden koppie he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |