abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75409665
BJ, echt een mooi meisje....en hier ook jaloers!!

Poppejans, spannend!! Ik hoop echt voor je dat de strippoging gaat lukken!! Morgen mag Groofsken en dan ik vrijdag strippen...3 beebs in een week erbij
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:57:18 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75409733
@ BJ, beebiemeisje
pi_75409795
Oh, wat een poppetje is het BJ, té mooi gewoon en helemaal van jou! Weet je al wanneer jullie naar huis mogen? Ze ligt er in elk geval lekker tevreden bij te slapen...

Hier ook een soort nesteldrang aanval gehad het afgelopen uur.. ben al dagen op zoek naar een boek (nou ja, strategy guide van Mario Galxy) waarvan ik echt bijna heel erg absoluut zeker weet dat ik die had... Zojuist dus alle dozen op zolder uit hun opslaghoek gehaald, in gekeken, opnieuw gelabeld en weer op een nieuwe plek gezet (nav gewicht en nut van de inhoud)... Dacht ik bij een van de achterste dozen dat dat dan wel de doos moest izjn waar ie in zat, niet dus. (wel andere vergelijkbare boekjes, maar niet degene waar ik naar op zoek ben). Ik vraag me nu echt af of ik nou dat boek ooit uberhaupt wel heb gehad en als ik het dan niet verzonnen heb... WAAR LIGT HET DAN WEL????

Maar goed, de zolder is nu wel weer mooi op orde
pi_75409819
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, echt een mooi meisje....en hier ook jaloers!!

Poppejans, spannend!! Ik hoop echt voor je dat de strippoging gaat lukken!! Morgen mag Groofsken en dan ik vrijdag strippen...3 beebs in een week erbij
JA!!! 3 verse!
pi_75410135
Ooohh BJ, wat een mooi tevreden meisje zeg!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:31:11 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75411029
en dan in het begin van volgende week de verse beeb van Vlindur
pi_75415239
Poppejans is er al nieuws?
pi_75415414
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:

Freecell, ramstein??? Dat had ik niet zo achter jou gezocht. Ik ken je verder niet. Maar zoals je schrijft vind ik je geen rammstein type haha. Wat dan wel? Weet niet.
Ik geen rammstein Nee! Helemaal niet, haha. Ging over Flugel der Rammstein!

Wat hip trouwens, een echt stickertje van de juf

BJ, wat een lekker prulletje En mét oogjes
pi_75415463
Ik kwam ook ff kijken of er poppejansnieuws is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75415954
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend

Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar'' dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen , wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.

Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75416048
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend

Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar'' dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen , wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.

Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Spannend! Ik ga in de duimmodus voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:50:11 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75416145
Er is een hoofdje!
pi_75416751
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:50 schreef pessie het volgende:
Er is een hoofdje!
Whehe
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:19:41 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75416951
Wat fijn dat je gestript bent. Klinkt niet echt als een pretje.
Het klinkt heel stom maar ik ga nog liever 2 weken over tijd dan dat ze me inleiden of strippen.
De VK had het wel over het breken van de vliezen enzo maar dat zal dan ook pas rond de 42 wk zijn.
Ik weet niet, het is iets gevoelsmatig, zo van, dan zal het kindje er nog niet klaar voor zijn ofzo.
pi_75417223
Volgens mij is er aan strippen verder geen risico voor het kindje. Aan overtijd lopen wel.
Ik zou me echt wel laten strippen bij overtijd lopen
pi_75417518
Hmm, klinkt inderdaad niet als een pretje maar laten we eerlijk zijn, na 41+ weken zwangerschap ben je wel wat minder prettige dingen gewen denk ik... Toch hoop ik wel dat het wat doet voor je poppejans... Ik ga ook in duimmodus!

Oh en ook spannend, welke beeb gaat zich in topic 600 laten zien? Mijlpaal anyone?
pi_75417533
Poppejans ik vind het echt zo spannend voor je Ik hoop echt voor je dat er nu wat gaat gebeuren!!
Ik word er voor mezelf ook wel zenuwachtiger van, dit staat me waarschijnlijk straks ook te wachten
pi_75418989
Even een crosspost dan maar:
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Soneal het volgende:
Dames, we hadden ons vanmiddag zo verheugd op de echo, en bij het eerste beeld zag het er helemaal uit zoals het er uit moest zien, maar helaas bleek er geen hartslag te zijn

De baby was dus goed gegroeid tot vandaag (qua formaat zelfs een dag voor op schema) maar het hartje was echt niet te vinden, nu is het dus wachten tot het lichaam het begint af te stoten en anders met medicijnen, maandag weer een nieuwe afspraak in t ziekenhuis.
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:19:47 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75419072
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Soneal het volgende:
Even een crosspost dan maar:
[..]

Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.
heb je eruit gehaald
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75419794
Soneal
Heel veel sterkte

en ik wilde dat ik wat nuttigers kon zeggen...
pi_75419886
Soneal: ik heb er geen woorden voor, maar wil toch zeggen dat ik aan je denk! Heb er tranen van in mijn ogen....
pi_75419902
heel veel sterkte Soneal, *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75419991
Soneal, nee toch
Heel veel sterkte.....
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:48:20 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75420231
Sterkte Soneal
pi_75420242
Jemig Soneal... heel erg veel sterkte
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')