JA!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, echt een mooi meisje....en hier ook jaloers!!
Poppejans, spannend!! Ik hoop echt voor je dat de strippoging gaat lukken!! Morgen mag Groofsken en dan ik vrijdag strippen...3 beebs in een week erbij
Ik geen rammsteinquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:
Freecell, ramstein??? Dat had ik niet zo achter jou gezocht. Ik ken je verder niet. Maar zoals je schrijft vind ik je geen rammstein type haha. Wat dan wel? Weet niet.
Spannend! Ik ga in de duimmodus voor je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Soneal het volgende:
Dames, we hadden ons vanmiddag zo verheugd op de echo, en bij het eerste beeld zag het er helemaal uit zoals het er uit moest zien, maar helaas bleek er geen hartslag te zijn![]()
De baby was dus goed gegroeid tot vandaag (qua formaat zelfs een dag voor op schema) maar het hartje was echt niet te vinden, nu is het dus wachten tot het lichaam het begint af te stoten en anders met medicijnen, maandag weer een nieuwe afspraak in t ziekenhuis.
heb je eruit gehaaldquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Soneal het volgende:
Even een crosspost dan maar:
[..]
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |