Als <insert werktitel> het niet prettig vind kan ik in principe altijd naar het rustige straatje wandelen en daar even vertoeven. Sowieso staat hier al regelmatig dergelijke muziek op, dus daar zal de shock niet van zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
ben er zondag nog geweest!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
Ik hoorde mijn zusje een paar weken geleden iets roepen over dat ze 20 weken zwanger naar een F1 race geweest was en er werd iets gegrapt over het autisme wat het gevolg zou zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein
Iemand die weet hoe het zit?
Vlindur, dat lijkt me zo fijn (maar ook gek) om te wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Fijn dat het goed is Lijnloos!
En 3 meiden over tijd! Kom op zeg! Tijd voor verse baby's!![]()
Hier ook alles goed en wel.. Nog een week!
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch benquote:
nou zit ik zowat gewoon met je mee te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, succes met de stripactieIk hoop dat het lukt en dat het resultaat heeft.
Flugel, ik moet bijna(op de positieve manier, ze zouden er toch eens een andere smiley voor moeten maken) om jou hier een topic te zien openen en te weten dat je gewoon in het lijstje zou mogen. Wil je nog wat secondenlijm?
M'n vrijerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch ben![]()
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
trouwen zit in de pijplijn. ik wil mijn eigen kroost als bruidskindjes
Ik denk dat als ik een geregistreerd partnerschap was aangegaan in plaats van getrouwd te zijn ik hem wel gewoon 'mijn man' had genoemd. Het ligt zo dicht tegen elkaar aan en daarnaast heb ik lak aan de conventiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
'Mijn geregisteerd partner die tevens de vader van mijn kinderen is en deze ook erkend heeft' bekt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Groofsken het volgende:
'Mijn vent, de papa van m'n kinderen' dan?
Nah, ik zou me daar ook niet druk over maken, mijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
In mijn oren hoeft man helemaal niet te betekenen dat je getrouwd bent.
M'n man, m'n vent, m'n kerel, m'n alles.
Jep zijn van donderdagavond tot maandagochtend geweest, ook grotendeels om te werken (niet heel spannend werk hoor) maar heb daar dus inderdaad volle tijd rondgehobbeld. Beeb was aan het meebouncen op Grace Jones en ook wat andere muziek viel goed in de smaak... Wij zaten trouwens neit in een tentje, maar op veldbedje geregeld via het werk. Dat ging prima. Heb toen elke dag in de nacht (22 tot 05 uur) een shuttlebusje gereden, daarna naar bed, beetje uitslapen en vervolgens het terrein op banjeren om vervolgens savonds weer te rijden. Ging prima.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Lijnloos goedgekeurd
Ben je destijds alle dagen naar LowLands geweest? Wij hebben wel een hotel geregeld ipv het welbekende tentje overigens. Vorig jaar ook al, is echt veel fijner om in een echt bed te slapen..
mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Groofsken het volgende:
Als ik straks getrouwd ben, noem ik hem 'mijn man, die niet de vader is van m'n eerste twee kinderen'
.
Nou ja, mocht die man er ooit komen, dan wil er nog wel één of tweequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
mis ik iets?
mijn eerste twee kinderen? hoeveel kinderen wil je?
Dan noem je hem gewoon je Liefquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op dat je toch iets teveel gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dan noem je hem gewoon je Lief![]()
Vind trouwens dat als je een stevige relatie hebt en toch al trouwplannen hebt, dat je gewoon 'mijn man' kan zeggen hoor. Het is dan nog wel niet je echtgenoot, maar toch wel de man in je leven?
<klaagmodus>
Gaat hier even wat minder trouwens. Gisteren nogal oververmoeid thuisgekomen met flinke pijn aan heupen/bekken en vannacht steken in mijn onderbuik. Was er misselijk van en moest ook even huilen![]()
De steken zijn wel over gelukkig (morgen moet ik naar de vlos, dus dan gelijk even over hebben). Natuurlijk ook niet geslapen vannacht.Zelfs de mevrouw van de kraamzorg die vanochtend op intake kwam viel op dat ik heel bleek zie.
Ik wil me eigenlijk ziekmelden (heb vandaag late dienst), maar ik durf niet met van die vage klachtenen ik wil mijn collega's niet in de steek laten in zo'n stressvolle periode.
Waarom is het toch zo moeilijk om voor jezelf te kiezen?![]()
</klaagmodus>
Haha, dat is dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Groofsken het volgende:
Vanochtend in de AH, zei de kassajuffrouw: "Oh, we dachten dat je al bevallen was. Er was hier vanochtend een man die beschuit met muisjes kwam halen."... Ikke: "Oh nee, dat was dan niet de mijne"
Dat hoopte ik ook dat de dokter dat zou zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Libell, dan zou ik ook wel even schrikken hoor
Ik heb een keer bij de vlos gehad dat het heel lang duurde. Gelukkig zei ze toen 'hij doet het wel hoor, ik hoorde hem net tegen de doptone kicken, ik kan hem alleen niet vinden!'
Daar was ik toen héél blij mee! En uiteindelijk kreeg ze hem wel
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
spamt ook nog ff stiekem hier....
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een tevreden koppie he??
Prachtig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
We hadden niet anders verwacht!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Poppejans het volgende:
Over 2 uurtjes richting vk, hou jullie verder op de hoogte vandaag!
Nu ben ik jaloers op jou! Succes er mee en ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja ik ben nogal voorgekropen he?? weet nog dat ik zei dat ik stiekem wel een beetje jaloers op je was en dat het voor mij misschien nog wel 6 weken zou duren...
en nu ligt er ineens zo'n klein frummeltjes naast me.... zo bijzonder....
JA!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef Meimeltje het volgende:
BJ, echt een mooi meisje....en hier ook jaloers!!
Poppejans, spannend!! Ik hoop echt voor je dat de strippoging gaat lukken!! Morgen mag Groofsken en dan ik vrijdag strippen...3 beebs in een week erbij
Ik geen rammsteinquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:
Freecell, ramstein??? Dat had ik niet zo achter jou gezocht. Ik ken je verder niet. Maar zoals je schrijft vind ik je geen rammstein type haha. Wat dan wel? Weet niet.
Spannend! Ik ga in de duimmodus voor je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:15 schreef Soneal het volgende:
Dames, we hadden ons vanmiddag zo verheugd op de echo, en bij het eerste beeld zag het er helemaal uit zoals het er uit moest zien, maar helaas bleek er geen hartslag te zijn![]()
De baby was dus goed gegroeid tot vandaag (qua formaat zelfs een dag voor op schema) maar het hartje was echt niet te vinden, nu is het dus wachten tot het lichaam het begint af te stoten en anders met medicijnen, maandag weer een nieuwe afspraak in t ziekenhuis.
heb je eruit gehaaldquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef Soneal het volgende:
Even een crosspost dan maar:
[..]
Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ons uit de OP te halen.... bvd.
Ja, pijnlijk hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje en Groofsken, ik wist helemaal niet dat jullie ook deze week nog gestript gaan worden, dat maakt de kans op 3 beebs in 1 week inderdaad wel groter, wat spannend![]()
Uurtje geleden dus gestript, en ik was ''stripbaar''dwz dat de baarmoedermond al wat zacht was, en ze met 2 vingers 2x heeft kunnen masseren (flink wroeten wil ik het liever noemen
, wel effe de tanden op elkaar, auw!) en had daarna wel bloed aan de handschoen zitten.
Oja en ze heeft het hoofdje kunnen aanraken
Ben benieuwd of ik wat ga merken komende uren, vooralsnog niet zoveel.
Verder plan: Is er donderdag nog niets, dan wordt ik gebelt of ik die dag nog een keer gestript kan worden (ik loop met 2 andere hoogzwangeren exact gelijk op en 3 bevallingen op 1 dag hebben ze liefst niet)
zo niet dan kan de gyn me as vrijdag nog een keer strippen.
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mocht morgen bij mij het strippen dus lukken, dan reken ik op minstens nog twee dagen voordat er echt iets gebeurt...
IK heb het vorige keer 5 keer toegestaan en nu net zo goed weer, dus zo verschrikkelijk was het blijkbaar ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Afgesproken!! Je wacht gewoon even op mij
Maar die pijnlijke verhalen lees ik nu maar niet
Als een moeder hoop ik!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Meimeltje het volgende:
Heb er op zich veel voor over om hm eruit te krijgen, dus moet het inderdaad ook wel overleven
Ben benieuwd hoe Poppejans zich nu voelt.
quote:
Nou ja onder het mom van altijd baas boven baas dacht ik dat jij voor de turboturbo bevalling zou gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat zou wel heel eng snel zijn hoor
Vooralsnog alleen wat buikpijn en licht bloedverlies.Nog niks spectaculairs hoor
Dat is turbo³ zelfs!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Lijnloos het volgende:
Dus over een uurtje ongeveer een verse baby?
zie het als een uitdaging... Of nee, een strevenquote:
Wat een lief snoetje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |